බැඳල ඕසි යන නිළියෝ හබීවත් ඵපා කියල ලංකාවට ඵන්නේ අැයි...🤔

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,431
    47,434
    113
    ඵයත් ඩිවෝර්ස් වගේ..මේකි ටෙලිනාට්‍යකිනුත් අයින් වුනානේ බැඳල ඕසි දුවන්න හදිස්සි වෙලා...🙃

     
    • Wow
    Reactions: Lionzzz

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    ආසාවට මිනිහා මුං උස්සන් හුකන්න ආසාවට යනවා ඇති. ගියාට පස්සේ තමා උන් දන්නේ සුත්ත නලලේ තියාගෙන හිටියට සුපිරි කෑලි ඉන්නවා මිනිහා උන්ටත් අනිනවා කියලා. ඉතින් මිනිහා එක්ක රන්ඩු වෙනවා. පලයන් සුත්ති කියලා මිනිහා එලවන්න ඇති. ඉතින් ආපහු කලා කෙත අස්වද්දන්න ආය දූපතට එනවා ඇති 🥴
     
    Last edited:

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,665
    1
    6,346
    113
    ඕසි නෙවෙයි NZ ගියේ ඕකි... අනේමන්දා මාත් බැලුවා ආපහු ලංකාවේ මොකද කියලා... මොනව උනත් ලස්සන කෙල්ල 🌚:love:
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,431
    47,434
    113
    ආසාවට මිනිහා මේකි උස්සන් හුකන්න ආසාවට යනවා. ගියාට පස්සේ තමා උන් දන්නේ සුත්ත නලලේ තියාගෙන හිටියට සුපිරි කෑලි ඉන්නවා මිනිහා උන්ටත් අනිනවා කියලා. ඉතින් මිනිහා එක්ක රන්ඩු වෙනවා. පලයන් සුත්ති කියලා මිනිහා එලවන්න ඇති. ඉතින් ආපහු කලා කෙත අස්වද්දන්න ආය දූපතට එනවා ඇති 🥴
    ඕසි නෙවෙයි NZ ගියේ ඕකි... අනේමන්දා මාත් බැලුවා ආපහු ලංකාවේ මොකද කියලා... මොනව උනත් ලස්සන කෙල්ල 🌚:love:
    වෙඩින් ෆොටෝස්, මිනිහගේ ෆොටෝස් ඔක්කොම ඒකිගේ ඉන්ස්ට එකෙන් අයින් කරලා..
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    ආසාවට මිනිහා මේකි උස්සන් හුකන්න ආසාවට යනවා. ගියාට පස්සේ තමා උන් දන්නේ සුත්ත නලලේ තියාගෙන හිටියට සුපිරි කෑලි ඉන්නවා මිනිහා උන්ටත් අනිනවා කියලා. ඉතින් මිනිහා එක්ක රන්ඩු වෙනවා. පලයන් සුත්ති කියලා මිනිහා එලවන්න ඇති. ඉතින් ආපහු කලා කෙත අස්වද්දන්න ආය දූපතට එනවා ඇති 🥴
    Ehema elawanna ba. Wisheshyen western rataka. Miniha gahuwa kiyala policiyata call kala gaman, minihage ge unath uwa eliyata daala ganita gei inna denawa usawiyen..

    Minihage waradakata divorce unoth minihage assets walin 1/2 kuth aran enne, okun job ekak karanneth nane, aniwa wena ekek bandinakan nadathuth gewanna wenawa..
    Gani pita giya kiyala prove kaloth arenna minihata goda yamak aththema na banda gathoth nam..
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    ඕසි නෙවෙයි NZ ගියේ ඕකි... අනේමන්දා මාත් බැලුවා ආපහු ලංකාවේ මොකද කියලා... මොනව උනත් ලස්සන කෙල්ල 🌚:love:

    ඵහෙනම් ඒ කොල්ලා පොෂ් ඵකට හිටියට හරක් පට්ටියක් බලාගන්න ඵකෙක්ද දන්නෑ..මේකිට කලින් කියන්නේ නැතුව බැඳල ඵක්කන් යන්න අැති..තව නිළියෙක් ඉන්නවා ඒ වගේ හරක් ගාලක් බලාගන්න මනුස්සයෙක්ව බැඳලා..youtube ඵකේ vlog කරනව ඵයාලා..
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    වෙඩින් ෆොටෝස්, මිනිහගේ ෆොටෝස් ඔක්කොම ඒකිගේ ඉන්ස්ට එකෙන් අයින් කරලා..

    Minihage assets walin 1/2 kuth aran enne, okun job ekak karanneth nane, aniwa wena ekek bandinakan nadathuth gewanna wenawa..
    දැන් නම් ඔහොම පිරිමි අඩුයි බන්. මිනිහගේ ඇසෙට් වලින් බාගයක් තියා එක සතයක් අල්ලන්න වෙන්නේ නෑ. දැං කොල්ලෝ ලෝක මරිසි.
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,160
    2,416
    113
    බැදලා රට ආතල් ගත්ත , දැන් හරි ආසාව
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,608
    5,604
    113
    Colombo
    ඵයත් ඩිවෝර්ස් වගේ..මේකි ටෙලිනාට්‍යකිනුත් අයින් වුනානේ බැඳල ඕසි දුවන්න හදිස්සි වෙලා...🙃


    දැන් කාලේ එවුන්ට එන්ටර්ටේන් වෙන්න ඕන ...නිල නොලත් බඩුව යන නාමය දාගන්න උන් ආසයි ඒක උන්ට ප්‍රිවිලේජ් එකක් වගේ දෙයක්...උන්ට ඒක අමුතුම ත්‍රිල් එකක්..
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    දැන් නම් ඔහොම පිරිමි අඩුයි බන්. මිනිහගේ ඇසෙට් වලින් බාගයක් තියා එක සතයක් අල්ලන්න වෙන්නේ නෑ. දැං කොල්ලෝ ලෝක මරිසි.
    Dan kollanta wada ganu pita yanne, ehema proof thiyanawa nam awlak na.
    Ehema nathuwa kohe goda yannada ban, wisheshayen western rataka.. uta inna geth nathi wela, samaharawita uge job ekatath kela wenawa domestic violence seen ekak addoth gani..
    Hariyata feminist lawyer kenekta ahu unoth benz padapu eka kelinma homeless karala pare hingamata bassala nawaththanne..
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,972
    10,251
    113
    Meeyek wage
    අඩෝ මුකුත් කියන්නෙපා
    Sad Kitten GIF