වාහනයක් තියනව. කොහොමද මේකට join වෙන්න පුලුවන්?
Kuruminiyaa Well-known member May 10, 2026 303 512 93 Jul 4, 2026 #1 වාහනයක් තියනව. කොහොමද මේකට join වෙන්න පුලුවන්?
NaiRobi Well-known member Nov 3, 2018 11,687 21,365 113 Jul 4, 2026 #4 Bro oyage payya 1000 kole size da? Ehema nam ibema set wenawa Branding Case study - Mr. Cockzilla. දැන් Europe වලින් කෙල්ලො එනවා මාව රට වටේ traveling (plus sexual) partner විදිහට එක්කගෙන යන්න. Reactions: Yudewwa, Tramadol and Grand_Canyons
Bro oyage payya 1000 kole size da? Ehema nam ibema set wenawa Branding Case study - Mr. Cockzilla. දැන් Europe වලින් කෙල්ලො එනවා මාව රට වටේ traveling (plus sexual) partner විදිහට එක්කගෙන යන්න.
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,449 47,504 113 Jul 4, 2026 #7 ටුවරිසම් වැටිලා තියෙන්නේ ට්රම්ප් බූරුවා නිසා..ටුවරිස්ට්ලා නැතුව දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නවා වේලි වේලි..QR ඵකට දෙන්නේ සතියකට ලීටර් 25යි..
ටුවරිසම් වැටිලා තියෙන්නේ ට්රම්ප් බූරුවා නිසා..ටුවරිස්ට්ලා නැතුව දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නවා වේලි වේලි..QR ඵකට දෙන්නේ සතියකට ලීටර් 25යි..
Grand_Canyons Well-known member Jul 18, 2022 368 476 63 Jul 4, 2026 #8 Kuruminiyaa said: වාහනයක් තියනව. කොහොමද මේකට join වෙන්න පුලුවන්? Click to expand... 1) අගල් 8 ක පයියක් තියෙන්න ඕනේ 2) වට්ටක්කා කන්න ආස වෙන්න ඕනේ 3) අලගොඩු මාළු හොදට මිරිස් දාලා කන්න ආස වෙන්න ඕනේ. 4) බත් කාලා පේර කන්න ආස වෙන්න ඕනේ 5) අඩි හයට වඩා උස වෙන්න ඕනේ 6) රට වටේම යන්න කැමති වෙන්න ඕනේ සති දෙකක්. Last edited: Jul 5, 2026 Reactions: Kuruminiyaa
Kuruminiyaa said: වාහනයක් තියනව. කොහොමද මේකට join වෙන්න පුලුවන්? Click to expand... 1) අගල් 8 ක පයියක් තියෙන්න ඕනේ 2) වට්ටක්කා කන්න ආස වෙන්න ඕනේ 3) අලගොඩු මාළු හොදට මිරිස් දාලා කන්න ආස වෙන්න ඕනේ. 4) බත් කාලා පේර කන්න ආස වෙන්න ඕනේ 5) අඩි හයට වඩා උස වෙන්න ඕනේ 6) රට වටේම යන්න කැමති වෙන්න ඕනේ සති දෙකක්.
Phone Hora Well-known member Apr 19, 2016 4,950 7,968 113 Jul 4, 2026 #9 Bitter Truth said: ටුවරිසම් වැටිලා තියෙන්නේ ට්රම්ප් බූරුවා නිසා..ටුවරිස්ට්ලා නැතුව දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නවා වේලි වේලි..QR ඵකට දෙන්නේ සතියකට ලීටර් 25යි.. Click to expand... Tourism වලට තෙල් දෙනවා. Board එකට කිව්වම වෙනම QR එකක් දෙනවා.
Bitter Truth said: ටුවරිසම් වැටිලා තියෙන්නේ ට්රම්ප් බූරුවා නිසා..ටුවරිස්ට්ලා නැතුව දෙතුන් දෙනෙක් ඉන්නවා වේලි වේලි..QR ඵකට දෙන්නේ සතියකට ලීටර් 25යි.. Click to expand... Tourism වලට තෙල් දෙනවා. Board එකට කිව්වම වෙනම QR එකක් දෙනවා.
Sanundil Well-known member Feb 28, 2023 369 536 93 Jul 4, 2026 #10 ෆේස්බුක් ෆේජ් එකක් හදලා ටුවර්ස් ටික දාපන්. සුද්දෝ සෙට් වෙනවා යන්න කැමති උන්.