මිනිහා විතරක් හම්බ කරන එක ගැන දැන් හොදටම තේරුණා සහෝ

chullahattipadopana

Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,190
    1,231
    113
    wife බන් රට ගියා මාසෙකට , එතකොට මම විතරයි family එකට වියදම් කරේ . පවුලේ 4 මත එක්ක . අම්මට හුඩු ලාවට කලා බීලා 200000 ගියා
    Fuel 15000
    pampus 7600
    daycare 22000
    medicine 5500
    fridge repair 18000
    පොලීස් දඩ 1000
    utility 9000
    fibre 7500
    යකෝ අනිත් ඔක්කොම කෙලවල්ල ,එළවලු ,මස් ,තලපත් වලට වියදම් වුන .යකෝ තනියෙන් family එකක් run කරනවා , කියන්නේ අම්මෝ
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,577
    113
    උබට හොද wife කෙනෙක් ඉන්න නිසා හොදයි..සමහර උන්ගේ වයිෆ්ලා තමයි වියදම් කරනවා වැඩි..සැලුන් වලටයි, රෙස්ටුරන්ට් වලින් කන්නයි තමයි ගොඩක්ම.
     

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,190
    1,231
    113
    උබට හොද wife කෙනෙක් ඉන්න නිසා හොදයි..සමහර උන්ගේ වයිෆ්ලා තමයි වියදම් කරනවා වැඩි..සැලුන් වලටයි, රෙස්ටුරන්ට් වලින් කන්නයි තමයි ගොඩක්ම.
    oww athin naM DAHEN SAMPATHAK
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,648
    9,133
    113
    wife බන් රට ගියා මාසෙකට , එතකොට මම විතරයි family එකට වියදම් කරේ . පවුලේ 4 මත එක්ක . අම්මට හුඩු ලාවට කලා බීලා 200000 ගියා
    Fuel 15000
    pampus 7600
    daycare 22000
    medicine 5500
    fridge repair 18000
    පොලීස් දඩ 1000
    utility 9000
    fibre 7500
    යකෝ අනිත් ඔක්කොම කෙලවල්ල ,එළවලු ,මස් ,තලපත් වලට වියදම් වුන .යකෝ තනියෙන් family එකක් run කරනවා , කියන්නේ අම්මෝ
    Wife ge 4to ekakk nathuwa wishwasa karanna amarui
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,115
    3,150
    113
    43
    Wakanda
    කක්තාරකට විතරයි අමාරුවක් නැත්තෙ
    බාප්පගෙ ගෙදරින් කාලබීල ඉන්න හින්ද මුලු පඩියම ඉතිරියි
     
    • Like
    Reactions: chullahattipadopana