අඩුකුලේ කොල්ලෙක්ට සුද්දිගෙන් රජ සැප 😂

NaiRobi

Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,675
    21,326
    113
    569258.jpg
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,437
    8,571
    113
    Galaha
    @AnuradhaRa ටත් තිබුනේ බීච්බෝයි කෙනෙක් වෙන්න එහෙනම් සල්ලි තමයි. හැබැයි සුද්දෝ වැවිත් දෙපැත්තෙන්ම ඇරලත් යනව මම හිතන්නෙ සුද්දියෝ විතරක් නෙවෙයි. මොනව උනත් සල්ලි තමයි පික්මී දුවනවට වැඩිය ලාබයි. STD නොමිලේ. :yes:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,621
    75,571
    113

    මට හිතෙන්නෙ ඔය ගොඩක් ගෑනු අපිට ලස්සනට පෙනුනට (සුදු උන් කොහොමත් කලුවන්ට ලස්සනට තමා පෙන්නෙ) උන්ගෙ රටේ හැටියට උන් average. අනික උන් අර rebellious phase එකක ඉන්නෙ. ඉතින් මෙහෙට ඇවිත් ඔය වගේ එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ඉඳලා ඒ experience එකත් අරන් එක්කො දිගටම එහෙම ඉන්නවා නැත්ත උන්ගෙ රටට ගිහින් වෙන අතක් බලාගන්නවා.
     

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,533
    7,916
    113
    Muge 9 inch eken Suddige utta debee wenna palanaw athi.. ekai oya inne... elakiri eke 9 inch set ekata හොඳටම රිදෙයි™

     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,675
    21,326
    113
    උඹේ නාහේ තමයි බන් සීකට් එක. පත රිලවෙක් ඉන්නවා නේද කලිසම ඇතුලේ?
    ගෝරිල්ලෙක් කියන්නත් පුළුවන් මයිල් බාල නැත්තං 🤗
    Europe වලින් කෙල්ලො ඇවිත් මාව රට වටේ traveling (plus sexual) partner විදිහට එක්කගෙන යන්න එනකන් බලන් බං ඉන්නේ 🙈🙈❤️❤️
     

    kanakaJ

    Active member
  • Oct 16, 2025
    282
    204
    43
    සතියක් තිස්සෙ සත පහක් වියදම් නොකර රට වටේම travel කරලා, හොඳම hotel වලින් කාලා, අ‍ැඳුම් පැළඳුම් අරන්, ලස්සන කෙල්ලෙක්ට fuck කරන ගමන් සතියක්ම නිදහසේ ජොලියෙ ඉන්න එක කොහොම චාන්ස් එකක්ද කියලා නිකමට හිතපන්කො.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,127
    13,802
    113
    පෘථිවිය
    She’s a solid 4 lol
    Bro,
    There are many backpacking chics coming to SL.
    If you rellay looking for something you can easily offer rides, food, shelter and get one.
    The backpackers main idea is to visit a country, live and spend cheaply and go to the next.
    So, if you offer shelter, transport and support you will get the chance.
    There will be more beauties than this.
    Only thing is you have to be with them, and spend for them.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,607
    17,689
    113
    Auckland
    Bro,
    There are many backpacking chics coming to SL.
    If you rellay looking for something you can easily offer rides, food, shelter and get one.
    The backpackers main idea is to visit a country, live and spend cheaply and go to the next.
    So, if you offer shelter, transport and support you will get the chance.
    There will be more beauties than this.
    Only thing is you have to be with them, and spend for them.

    Ubalata nam Haram

    Api nam pork kanawa :P
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k