වරුණ ඉන්සෙස්ට් වේ%5ගේ පුතා කියන්නේ කව්ද ?

KusumataLanviRonGanna

Junior member
  • Jul 21, 2026
    30
    34
    18
    ඇයි එයාට එහෙම කියන්නේ
    එතකොට රහල් කියන්නෙත් එයද
    රහල් කියන්නේ ෆේල් පොන්නයටද
    එයා මොනවාද ෆේල් වෙලා තියෙන්නේ
    ඒවා ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද,නැත්නම් නිකන් කියන ඒවාද ?
    ත්‍රෙඩ් එකක් තියෙනවද මේ දේවල් වලට සම්බන්ද ?
    අනුරාද කියන කෙනයි Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
     

    Be_Positive

    Well-known member
  • May 27, 2022
    1,000
    1,211
    113

    Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
    හේෂාන් ගෙ අවුරුදු 20ක ඉඳන් තියෙන පින්තූරෙ besamaayam මේ ළඟකදි දාගෙන.
    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 1:12 AM
     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,412
    12,988
    113
    🌎
    අනුරාද කියන කෙනයි Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
    ඔය තුන් දෙනාම තනිකඩ හින්දා ලබන අවුරුද්දේ වලතර la ගෙදර පදිංචියට යන්න ඉන්නේ.

    Ice breaking සෙෂන්ස් විදිහට දැන් ඉදන්ම ඒ තුන් දෙනා ක්‍රොස් ඕවර් ත්‍රෙඩ් දානවා.
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ඇයි එයාට එහෙම කියන්නේ
    එතකොට රහල් කියන්නෙත් එයද
    රහල් කියන්නේ ෆේල් පොන්නයටද
    එයා මොනවාද ෆේල් වෙලා තියෙන්නේ
    ඒවා ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද,නැත්නම් නිකන් කියන ඒවාද ?
    ත්‍රෙඩ් එකක් තියෙනවද මේ දේවල් වලට සම්බන්ද ?
    අනුරාද කියන කෙනයි Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
    කොහෙවත් ඉන්න හේසානයා කොහොමද බන් හැම කුණු ගොඩකටම ගෑවෙන්නේ

    එයා එහෙම නිසා

    නෑ එයා transexual pterodactyls වර්ගයේ -- @Mr.dark කියන්නෙත් එයාට

    ඔව් එහෙමත් කියනවා

    අත්දැකීම් එක්ක සහ Common Sense එක්ක තමයි ඕවා මොළේට ධාරණය වෙන්නෙ -- ඔප්පු කිරීම් අනවශ්‍යයි!
    ඔප්පු කරන්න ඕනෙනම් රහල් කියන එකාව පොඩ්ඩක් උසි ගන්වන්න, ටිකකින් තේරුම් යයි ඔයාට.

    හුගක් තියෙනවා.

    අනුරාධ කියන්නෙ වෙනම කෙනෙක් -- එයා ගැන මට වැඩිය කතා කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ.

    Besamaayam කියන්නෙ WIWP(ව.ඉ.වෙ.පු.)

    heshan daminda කියන්නෙ හිත හොද කොල්ලෙක් -- හිත හොද වැඩි හින්දා ආරාමෙ ඇන්ටි ඇවිල්ලා එයාව Rape කරා, එකෙන් පස්සෙ එයා අනුරාධ වගේ උනා.

    ----------------------------------------------මේ ඔක්කොම මගේ දැනීම අනුව තේරුම් ගිය ඒවා.-----------------------------------------------
    මාස 10ට උඹ දන්න දේවල් බන් අවුරුදු ගානක් ඉඳලත් මම දන්නේ නෑනේ
    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 1:49 AM
     

    kalana putha 97

    Well-known member
  • Jan 19, 2026
    326
    579
    93
    29
    Anuradhapura
    ඇයි එයාට එහෙම කියන්නේ
    එතකොට රහල් කියන්නෙත් එයද
    රහල් කියන්නේ ෆේල් පොන්නයටද
    එයා මොනවාද ෆේල් වෙලා තියෙන්නේ
    ඒවා ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද,නැත්නම් නිකන් කියන ඒවාද ?
    ත්‍රෙඩ් එකක් තියෙනවද මේ දේවල් වලට සම්බන්ද ?
    අනුරාද කියන කෙනයි Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
    මට අහන්ඩ ඕන වෙලා තිබ්බ ප්‍රශ්න වලින් 3/4 ක්ම මෙතන තියනවා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,706
    113
    Amma mathak karala athe parak gahuwata passe ubage hama prshnekatama uttara mathak wei wesika putho

    Season 3 Thank You GIF by The Office
     

    Jim_Moriarty

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    ඔය තුන් දෙනාම තනිකඩ හින්දා ලබන අවුරුද්දේ වලතර la ගෙදර පදිංචියට යන්න ඉන්නේ.

    Ice breaking සෙෂන්ස් විදිහට දැන් ඉදන්ම ඒ තුන් දෙනා ක්‍රොස් ඕවර් ත්‍රෙඩ් දානවා.
    threesome vage scene ekakda
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    KusumataLanviRonGanna

    Junior member
  • Jul 21, 2026
    30
    34
    18


    හේෂාන් ගෙ අවුරුදු 20ක ඉඳන් තියෙන පින්තූරෙ besamaayam මේ ළඟකදි දාගෙන.
    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 1:12 AM
    ehemada, dennava patalenava. heshan hoda kenek vage.
    ඔය තුන් දෙනාම තනිකඩ හින්දා ලබන අවුරුද්දේ වලතර la ගෙදර පදිංචියට යන්න ඉන්නේ.

    Ice breaking සෙෂන්ස් විදිහට දැන් ඉදන්ම ඒ තුන් දෙනා ක්‍රොස් ඕවර් ත්‍රෙඩ් දානවා.
    වලතර කියන්නෙ අර වයසක අන්කල් නේද යුටියුබ් එකෙ වීඩියෝ දාන.
    මට අහන්ඩ ඕන වෙලා තිබ්බ ප්‍රශ්න වලින් 3/4 ක්ම මෙතන තියනවා
    මාත් ආසයි ෆ්‍රි වෙලාවට එලකිරි එකට එන්න. මෙකෙ වෙන සමහර දේවල් දන්නෙ නැ. ඒකයි ඇහුවෙ.
    @UbeThaththa කියන්නෙ පංසලේ ඇබිත්තය. @U.N.C.L.E කියන්නෙ පංසලේ ඉඳුල් කන ටොමියා.
    වරුනත් පන්සලකද ඉන්නෙ. කතොලිකයෙක් නේද එ උනාට
     

    dikmon

    Well-known member
  • Apr 24, 2025
    304
    308
    63
    ඇයි එයාට එහෙම කියන්නේ
    එතකොට රහල් කියන්නෙත් එයද
    රහල් කියන්නේ ෆේල් පොන්නයටද
    එයා මොනවාද ෆේල් වෙලා තියෙන්නේ
    ඒවා ඔප්පු කරන්න පුලුවන්ද,නැත්නම් නිකන් කියන ඒවාද ?
    ත්‍රෙඩ් එකක් තියෙනවද මේ දේවල් වලට සම්බන්ද ?
    අනුරාද කියන කෙනයි Besamaayam කියන කෙනයි heshan daminda කියන කෙනයි අතර තියෙන සම්බන්දය මොකක්ද ?
    අඩෝ මුගෙ ප්‍රොෆයිල් නේම් එක😂😂
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,434
    2,223
    113
    @UbeThaththa කියන්නෙ පංසලේ ඇබිත්තය. @U.N.C.L.E කියන්නෙ පංසලේ ඉඳුල් කන ටොමියා.
    ඉතින් හුත්තෝ. තෝ පංසලේ ඉඳුල් කන ටොමියාගේ පුතානේ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ඒ කියන්නේ මම උබේ තාත්තාද? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    මම හැබැයි ප්‍රතිපත්තියක් විදියට වේසියොන්ට ගහ්න් නෑ. බල්ලොන්ටයි, රිලවුන්ටයි පුක දික් කරන වේසියොන්ට නම් කොහොමත් ගහන් නෑ. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    ඇරත් මට දාව ජාතක උන එකෙක් ඔහොම හැසිරෙන්නෙත් නෑ. 🖕🖕🖕🖕🖕