උඹල කැමතිම TV News presenter කවුද?

sliit_kolla

Well-known member
  • Jul 26, 2017
    1,854
    2,766
    113
    Sashikala Kalubodaarachchi සීන් එකේද මන්දා..ඒකිගේ ඔෆිෂියල් ඉන්ස්ටා එකේ (දැන් අලුත් එකක්ද මන්ද තියෙන්නේ) ඉස්සර දානවා, යටිපතුල් ෆොටෝ , සෙක්සි පෝස් අරවද මේවද. මුලින් හිතුවේ ෆේක් කියල. පස්සේ ඔරිජිනල්ම අකවුන්ට් එක

    ඔමායා නම් සිරසේ ගොඩක් උන් සෙට් කරගෙන හිටිය කියනවා..දන්නේ නැ
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,235
    113
    දැන් නම් ටිකක් වයසයි . . ඉස්සර චැනල් eye එකේ ඉද්දි ලස්සනයි
    Den Ithin Profit Jerome ekka set wela innawa wage dekka. thamath awlak na. Issara chanel eye eke inna kale mage crush eka 😂
     
    • Like
    Reactions: dilann

    Devendora_San

    Well-known member
  • Nov 7, 2016
    502
    991
    93
    The Jasmine Dragon Tea Shop
    images.jpeg

    Still these two from Rasa Risi Gee

    Then her. Memories man :lol:

    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 5:40 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,774
    113
    එකමත් එක රටක
    Den Ithin Profit Jerome ekka set wela innawa wage dekka. thamath awlak na. Issara chanel eye eke inna kale mage crush eka 😂
    ඔව් අර රෑ 10ට විතර music ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් කරා .. මම බලනව .

    අලුතෙන් දැකපු උන්ගෙන් ashinsane හොදයි present කරනවා . දෙරණේ ඉන්නේ දැන් මම හිතන්නේ
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,159
    54,915
    113
    Colombo
    සඳමාලි
    ඉස්සර රූපවාහිනී එකේ news station එක තියෙන කාලේ. 2001 වගේ වෙන්න ඕනේ.
    සඳමාලිතත් එක්ක news කිව්වේ සද්දා මංගල සූරියබණ්ඩාර. දැන් ඔය උබල සෑර් සෑර් ගාන ලක්ෂපති ඒක කරපු ගොබිලා.උ තමයි ඉස්සර ස්වර්ණවාහිනී එකේ රතු ඉර කරේ.

    ඒ කාලේ අම්මලා නිව්ස් අහනවා
    අපි සඳමාලිගේ ගල බලනවා

    (ජෝතිගේ හඬින්)

    දන්නව නම්.අත ගහපු තරම්.. තවමත් මගෙ බඩ කොර වෙන්නේ .. 💪