Mongal da bnFronx eka 2 seater ne. Passaha yanna miti wenna one. Australia yawana Fronx eke option wadi.
Fronx 1.0 Turbo < Raize 1200cc Hybrid
Raize< Fronx 1.0 Turbo < Raize 1200cc Hybrid< Fronx 1.5cc
Mongal da bnFronx eka 2 seater ne. Passaha yanna miti wenna one. Australia yawana Fronx eke option wadi.
Fronx 1.0 Turbo < Raize 1200cc Hybrid
Raize eke rs. 3000 thel ghla kandy gohin enna puluwan airport indan. Fronx eke bah.Mongal da bn![]()
Fronx eka 2 seater
Raize< Fronx 1.0 Turbo < Raize 1200cc Hybrid< Fronx 1.5cc
Raize 1L eke nam baa, Hybrid nm puluwan athi Fronx eka hybrid ekak ekka compare krnna baa mongalyo. 4mil gap ekak tiynwaRaize eke rs. 3000 thel ghla kandy gohin enna puluwan airport indan. Fronx eke bah.
Dan umbama issela kiwuwe 4 mil wadipira dila athi wade mokakda kiyala. Oka thama wade. Pickup nathi unata option wadi. Hybrid?Raize 1L eke nam baa, Hybrid nm puluwan athi Fronx eka hybrid ekak ekka compare krnna baa mongalyo. 4mil gap ekak tiynwa![]()
![]()
Dan umbama issela kiwuwe 4 mil wadipira dila athi wade mokakda kiyala. Oka thama wade. Pickup nathi unata option wadi. Hybrid?
Machn mu @Spiderman.Ayya amu pissek bn.Dan umbama issela kiwuwe 4 mil wadipira dila athi wade mokakda kiyala. Oka thama wade. Pickup nathi unata option wadi. Hybrid?
ඌට පිස්සු අනිවා කවුරු හරි සජෙස්ට් කරපු නිසා FronX මාරලේකට කර ගහපු දැං කරගන්න දෙයක් නැති එකෙක්. පවු ඉතිං කාගෙ වුණත් සල්ලිනේ.Machn mu @Spiderman.Ayya amu pissek bn.
mu me ladiyak compare krnna hdanwa.
mth okama thama udin kiwe,
රටේ තත්වයට සහ මිල අනුව වාහන ගේන්නේ ප්රඩෝ ගෙනල්ලා කියට දෙන්නද , කොටින්ම raw 4 එකක්වත් විකුනන්න අමාරුයි. ඉතින් ඔය ලෝ ග්රේඩ් ඒවා තමා ලැබෙන්නේඊයා. උඹල Raize එක පැදල තියෙනවද? මොනාද බං මේ ජරාව. කෝටි එක හමාරක් දීලා මේවා ගන්ට පිස්සුද? තහඩු ටික විතරනේ. හරියට ත්රී වීල් එකක් වගෙ.
Compact SUV කිව්වට මෙහෙම බලු වෙනවද? Compact SUV නෙවේ තුන් පූට්ටු SUV. කෙලින්ම ත්රී වීල් එකක් උස්සලා දොරවල් 4ක් ගහල වගෙ. තුක් නොදොකින්.![]()
Raize FronX අස්සේ උඹ ඕක ගෙනත් දැම්මේ හැමිනෙන්නැ?

Adoo ladiyak wath compare kanna baa ne razie ekak ekka.Machn mu @Spiderman.Ayya amu pissek bn.
mu me ladiyak compare krnna hdanwa.
mth okama thama udin kiwe,
ඌට පිස්සු අනිවා කවුරු හරි සජෙස්ට් කරපු නිසා FronX මාරලේකට කර ගහපු දැං කරගන්න දෙයක් නැති එකෙක්. පවු ඉතිං කාගෙ වුණත් සල්ලිනේ.
Raize තුං පූට්ටු කියන්නෙ Fronx සුපිරි කියන එක නෙවෙයි.Adoo ladiyak wath compare kanna baa ne razie ekak ekka.![]()
Namata Japan, habai plastic
Raize = තුන් පූට්ටු SUV kiyala post dala uma kiyanna hadanawa hodai kiyala
------ Post added on Aug 24, 2026 at 12:24 AM
Kauda qwe සුපිරි kiyala, Man kiwwe Razie ekata wadaa nam 1000kin hodai kiyalaRaize තුං පූට්ටු කියන්නෙ Fronx සුපිරි කියන එක නෙවෙයි.
එල එල ඉතිං කවුරු වුණත් මහන්සියෙන් උපයන සල්ලි වලින් ගත්තු වාහනයක් නෙ.Kauda qwe සුපිරි kiyala, Man kiwwe Razie ekata wadaa nam 1000kin hodai kiyala![]()