හිඟන සිංහලු Run කරන ගුබ්බැයම් වලට යන්නේ නැතුව, හරි හමන් හොටෙල් Chain එකකටවත් යමල්ල.. එහෙම බැරි නම් ගෙදර ඉඳපල්ලා.. lol.. උඹල ඕවට නොගිය කියල ඕව වැහෙන්නේ නෑ යකෝ.. 


Wrong Comparison bung! Thai un Indian un enawatawath kamathi naa.. Lol It’s the Skin Color plus the behaviour!.. Suddas do not have any beef with Thai or South east asians!බාලි, කේරල, බැංකොක් පැති වල ගියහම තේරුන දෙයක් තමා ඒවයෙ ටුවරිසම් සෙක්ටර් එකේ වැඩ කරන උන් ඩිස්ක්රිමිනෙට් කරන්නෙ නෑ කියල. නේටිව්ස් ලයි විදේශිකයො එකට ඉන්නව. වැඩකරන උන් සෑහෙන විනීතව සර්විස් එක දෙනව නමුත් සුද්දොන්ට හෝ විදේශිකයොන්ට දෙකට නැමෙන්න යන්නෙත් නෑ. තව උන්ට ඉංග්රිසි පුලුවන් ලංකාවෙ වගෙ කුලෑටි නෑ.
Wrong Comparison bung! Thai un Indian un enawatawath kamathi naa.. Lol It’s the Skin Color plus the behaviour!.. Suddas do not have any beef with Thai or South east asians!
https://www.indusindinsurance.com/i...0-day-visa-free-entry-policy-for-indians.aspx
Obviously, ne. Just look at the country’s economics. Us vs. Thailand is like ahasata polowa wage. They don’t have to rely heavily on tourist income because they have a much wider range of industries supporting their economy. Meanwhile, our government seems more focused on sugar outlets than actually building and diversifying the economy.මන් කියල තියෙන්නෙ ඔය පැති වල තමන්ගෙ ඇති හැකි නේටිව්ස් ලටයි සංචාරකයොන්ට සලකන විදිහෙ අතරෙ ලොකු වෙනසක් දැක්කෙ නෑ කියල. ඒක නම් මට පෙනුන හැටියක් කියමුකො, අපිට නොපෙනෙන ගැටලු තිබිය හැකියි නෙ. හැබැයි උන් සුද්දො සම්බන්දයෙන් බයාදු බවක් පෙන්නන්නෙ නම් නෑ. බිස්නස් ගැන ඩෙස්පරෙට් නෑ. කේරලයිට්ස් ලා පවා.

mekata ban local ewunge behaviours thamai lokuwata hethuwa. ekko avilla mokak hari adayak kiyanawa, nathnam beela chora karanawa, nathnam JBL ekak genahalla sound dagena sindu kiyanawa. bite, food ganna giyahama potion eka podi ganawa, room eka bathroom karanawa. room eke tiyana multiplug eke idan ussan yanawa.හිඟන සිංහලු Run කරන ගුබ්බැයම් වලට යන්නේ නැතුව, හරි හමන් හොටෙල් Chain එකකටවත් යමල්ල.. එහෙම බැරි නම් ගෙදර ඉඳපල්ලා.. lol.. උඹල ඕවට නොගිය කියල ඕව වැහෙන්නේ නෑ යකෝ..![]()
මෙනන මෙකක කරන්න ඕනි, මගේ මුලික මිනිස් අයිතිවාසිකම් කඩ කරා කියලා හොදටම සාක්ෂි එක්ක ශ්රේස්ටධිකරණේ නඩුවක් දැම්මනම් හරි.. ජෝනියා කිවා වගේ එක කපුටෙකට වැඩේ දුන්නම් හරි.Tourist board ekata daapan complain ekak.
Registered business ekak nam license case wenawa.
Kohomath Lankawe constitution eka anuwama discrimination not legal based on sex, gender, race and other factors.
Wrong Comparison bung! Thai un Indian un enawatawath kamathi naa.. Lol It’s the Skin Color plus the behaviour!.. Suddas do not have any beef with Thai or South east asians!
https://www.indusindinsurance.com/i...0-day-visa-free-entry-policy-for-indians.aspx
