ඇත්තටම නෝමල් රජපුකට ට්‍රැක් ද? 💩💦

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,104
    113
    මහින්ඩ බුවා ඉතින් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි, පොරගෙ වෙනම aura එකක් තිබ්බ ඉතින්.

    ඒත් මේ හුජ්ජ කොල්ල නෝමල් රජපුකට, උගෙ පියාගෙ පකේ මයිලක් තරම් වත් හැකියාවක්, මිනිස්සුන්ගෙ කැමැත්තක් නෑනෙ.

    උකුනු පුකක තරම් වත් aura එකක් නෑ ඇත්තටම.

    ඌට ට්‍රැක් අවුට් ඩයල් එකක් වගේ මට නම් පේන්නෙ 🍑

    මේ ලගදි ඌට ගමේ මිනිස්සු වගයක් බැනල තිබ්බ.

    ඊලගට මිනිස්සු ඕකට ගහන්නෙ ගූ ගම්වලට ගියාම 💩

    ඕක මයින්ඩ බුවාගෙ වැරැද්දක්ද කියලත් හිතෙනව පුතාලව ඔහොම හදල, උන් නිකන් පුස්කාපු වට්ටක්කයක් වගේ ඉන්න එකට 🍑

    පියාගෙ තිබ්බ එකක් වත් මූට ගිහිල්ල නෑනෙ. මූ මහින්ඩගෙ පුතෙක් නෙමෙයි වත් ඩ? 🤡💩
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,696
    6,996
    113
    වදුරව
    අනේ මන්දා ඌ මොනවා කියනවද කියල ඌවත් දන්නේ දන්නෙ නෑ.....

    මට නම් හිතෙන්නේ මු bubble එකක් ඉන්නෙ,නැත්තම් එක්කො මොලේ හෙන අඩුයි

    5 පන්තියෙ උන් රචනාව ලියන්ව වගෙ මොනව හරි කටට එන දෙයක් හෙන ගැම්මෙන් කියන්ව :lol:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    මහින්ඩ බුවා ඉතින් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි, පොරගෙ වෙනම aura එකක් තිබ්බ ඉතින්.

    ඒත් මේ හුජ්ජ කොල්ල නෝමල් රජපුකට, උගෙ පියාගෙ පකේ මයිලක් තරම් වත් හැකියාවක්, මිනිස්සුන්ගෙ කැමැත්තක් නෑනෙ.

    උකුනු පුකක තරම් වත් aura එකක් නෑ ඇත්තටම.

    ඌට ට්‍රැක් අවුට් ඩයල් එකක් වගේ මට නම් පේන්නෙ 🍑

    මේ ලගදි ඌට ගමේ මිනිස්සු වගයක් බැනල තිබ්බ.

    ඊලගට මිනිස්සු ඕකට ගහන්නෙ ගූ ගම්වලට ගියාම 💩

    ඕක මයින්ඩ බුවාගෙ වැරැද්දක්ද කියලත් හිතෙනව පුතාලව ඔහොම හදල, උන් නිකන් පුස්කාපු වට්ටක්කයක් වගේ ඉන්න එකට 🍑

    පියාගෙ තිබ්බ එකක් වත් මූට ගිහිල්ල නෑනෙ. මූ මහින්ඩගෙ පුතෙක් නෙමෙයි වත් ඩ? 🤡💩
    ඕකා රගර් ගහලා මොලේ තැලිලා තියෙන්නේ
    අනික වටේ ඉන්නේ ෆැන්ටසි මෝල කාලවල් ටිකක් . උන් මූව චූන් කරලා මුරුංගාත්තේ තියනවා මුත් ගොනා වගේ අදිනවා. ඒ වගේ උන් ඉන්නකම් අනුරට ඉතින් ගේමක් නෑ .
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    අනේ මන්දා ඌ මොනවා කියනවද කියල ඌවත් දන්නේ දන්නෙ නෑ.....

    මට නම් හිතෙන්නේ මු bubble එකක් ඉන්නෙ,නැත්තම් එක්කො මොලේ හෙන අඩුයි

    5 පන්තියෙ උන් රචනාව ලියන්ව වගෙ මොනව හරි කටට එන දෙයක් හෙන ගැම්මෙන් කියන්ව :lol:
    oka podi kale hadune jeppo ekka ne. tin tin , wimale , somawansa wage buwala thama e kale mahinda ekka hitiye . mathaka nathada? full track!
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    Mun inne bubble ekaka.
    Maha amuthu mindset thiyenne oya level wala inna unge.
    Kochchara langa ekek wunath thamange purpose ekata use karanna bari nam arala daanawa.
    People are just tools for them. Oka main level hema politician kenektama podui. Ehema nathuwa politics karannath amarui long term.
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,002
    113
    මයින ශිරන්ති වගේ මෝඩ අම්මන්ඩියෙක් බැන්ද එකෙන් තමා ඕක වෙලා තියෙන්නෙ. උගේ ජාන වලින් ගෑනිගෙ ගොබ්බ ගතිය වහන්න බෑ.
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    ඔසී වල ඉදන් සුද්දන්ගේ පුක හෝදන එන්සිනා දන්න දේවල්
    දැක්කා වගේ කියන්නේ...
    ගම් වල ගහලා පන්නන්නේ ජෙප්පන්ව හුත්තෝ
     
    • Haha
    Reactions: KDH and Error365!

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,872
    4,830
    113
    මහ රුක්ශ යට ලොකු ගස් වැවෙන්නෙ නෑ
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    ඔසී වල ඉදන් සුද්දන්ගේ පුක හෝදන එන්සිනා දන්න දේවල්
    දැක්කා වගේ කියන්නේ...
    ගම් වල ගහලා පන්නන්නේ ජෙප්පන්ව හුත්තෝ
    sri lanka film GIF by Viber
     

    Sam Rock

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    1,195
    598
    113
    Dubai
    ඇයි බන් උඹලා නාමල්ට ඔච්චර බය? උඹලා චන්දේ දීලා පත් කරගත්ත ආණ්ඩුවක් නේද නේද දැන් තියෙන්නේ? ඇයි බන් විපක්ශේ පැත්තේ මිනිස්සු වගේ හැසිරෙන්නේ. මට නම් පේන්නේ නාමල්ට නෙවෙයි උඹලටයි ට්‍රැක්. ඌ උගේ ගමන යයි උඹලා උඹලගේ වැඩක් බලාගනින්කෝ. අනුන්ගේ කුණු හොයන්නේ නැතුව.. :lol:
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,623
    113
    Galaha
    රටට කොච්චර වැඩක් කරපු එකෙක්ද බං නාමල් කියන්නෙ , මිනිස්සුන්ට කෙලෙහිගුනයක් නෑ :no:

    තාත්තගෙ ඇඳුමක්ද මන්දා මූ ඇඳන් ඉන්නෙ. මගෙත් ඉස්සර පොටෝස් තියනව දැකපුවාම වහ කන්න හිතෙනවා 2012 විතර. 😂
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    මහින්ඩ බුවා ඉතින් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි, පොරගෙ වෙනම aura එකක් තිබ්බ ඉතින්.

    ඒත් මේ හුජ්ජ කොල්ල නෝමල් රජපුකට, උගෙ පියාගෙ පකේ මයිලක් තරම් වත් හැකියාවක්, මිනිස්සුන්ගෙ කැමැත්තක් නෑනෙ.

    උකුනු පුකක තරම් වත් aura එකක් නෑ ඇත්තටම.

    ඌට ට්‍රැක් අවුට් ඩයල් එකක් වගේ මට නම් පේන්නෙ 🍑

    මේ ලගදි ඌට ගමේ මිනිස්සු වගයක් බැනල තිබ්බ.

    ඊලගට මිනිස්සු ඕකට ගහන්නෙ ගූ ගම්වලට ගියාම 💩

    ඕක මයින්ඩ බුවාගෙ වැරැද්දක්ද කියලත් හිතෙනව පුතාලව ඔහොම හදල, උන් නිකන් පුස්කාපු වට්ටක්කයක් වගේ ඉන්න එකට 🍑

    පියාගෙ තිබ්බ එකක් වත් මූට ගිහිල්ල නෑනෙ. මූ මහින්ඩගෙ පුතෙක් නෙමෙයි වත් ඩ? 🤡

    ලපයා නානවා..නාමල පිපෙනවා..🤷‍♂️

    telUPw3.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: HKavinda and KDH