pora beela idala tiyenne. ID eka illuwama ne kiyala. passe policyata kudalan gihin gahala. tawa monahari case tiyenawada danne ne.
Bila inna eka neethiyen thanam na, bila inne kasippu unath u kasippu wikinuwe nathnam man danna tharamata ekath waradak nemei (polisiyata kudalan yanna), bonna yana eka ID eka aran yanne na. ID eka nathi una kiyala kelin inna pana nathi wayasaka manussayek allan pada show eka dnne ona na. e miniha bila kiyala pampori gahana polisiya bonne saruwath nemeine.
sure ekata uncle karaya bila inna nisa arunta mala panina deyak kiyanna athi, eth oya wage wayasaka minihekta gahanna polisiuyata baha. reasonable threat to safety nathnam gahanna karanna ba.
me mama kiwwe mama danna tharamata. dan okata naduwak danawa kiyanne, ammo epa wenawa. rasthiyaduwa. polisiyenma JMO reports aragena usawiyata dena eka delay karanawa masa ganan, ethakota apita rasthiyaduwa nisa case eka epa wela atha arina nisa. ita passe anith ewatath polisiya kisi bayak nathuwa usawiye boru baila gahala time pass karanawa. Judge lata owa dakkama samahara welawata polsiya ekka yaka naginawa, mama as dekata dakala thiyanawa. ehema yaka nagala judge sadde dapuwama onna delay wechcha ewa ikmanata enna gannawa