මෙන්න ආණ්ඩු

අනුර කුමාර රට යහමගට අරගනිමින් පවතිනවද ?

  • ඔව්

    Votes: 53 57.6%
  • නෑ

    Votes: 39 42.4%

  • Total voters
    92

Inigo Montoya

Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,815
    15,085
    113
    35
    Spain
    හිතපන්කෝ සජිත් වගේ මන්දබුද්දික ළදරුවෙක් යටතේ පාලනය වෙනවට වඩා ඒක හොදයිනේ
    එහෙමවත් කියල හිත හදාගනින්, උඹ වගේ උන්ට තමා ඇටි කෙහෙල් කාපු උගුඩුව වගේ කියන්නේ. දැන් බෙට්ට හිරවෙලාද? ඇඟිල්ල දාල බෙට්ට අදාල ගනින් මෝඩ පකා.
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    නිරාමිස ප්‍රිතියයෙන් යුතුව වාසය කරමී සගෝර්
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    එහෙමවත් කියල හිත හදාගනින්, උඹ වගේ උන්ට තමා ඇටි කෙහෙල් කාපු උගුඩුව වගේ කියන්නේ. දැන් බෙට්ට හිරවෙලාද? ඇඟිල්ල දාල බෙට්ට අදාල ගනින් මෝඩ පකා.
    බලන්න සජිත් ගේ සගයයෝ මලබද්දයට කරන ප්‍රතිකාර පවා ඉතා ළමකයි...
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,815
    15,085
    113
    35
    Spain
    බලන්න සජිත් ගේ සගයයෝ මලබද්දයට කරන ප්‍රතිකාර පවා ඉතා ළමකයි...
    මම සජිත්ගේ සගයෙක් උන්නේ කවද්ද උගුඩුවෝ ?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    ඇත්ත
    Meka thamai reality eka evidence ambanak thiyanawa rate godak thanwala, munge kottasha saba wala inna maha eka thamai godak than wala pra saba walath sabapathila karagena inne, un kiyana ona boruwak District, National committee wala inna munge un piliganna thanata ola mottalayo wela...
    Thamange pakshe unge waradi nodakka wage inna thanata awith, eken wipakshe bimmattam wala unuth uparima prayojana gannawa unge supporters latath hora game gahaganna dila...
    Anurata pakshe bimmattam wala unwa punuruththapanaya karaganna baruwa anikwa kohoma karanna da?
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    Meka thamai reality eka evidence ambanak thiyanawa rate godak thanwala, munge kottasha saba wala inna maha eka thamai godak than wala pra saba walath sabapathila karagena inne, un kiyana ona boruwak District, National committee wala inna munge un piliganna thanata ola mottalayo wela...
    Thamange pakshe unge waradi nodakka wage inna thanata awith, eken wipakshe bimmattam wala unuth uparima prayojana gannawa unge supporters latath hora game gahaganna dila...
    Anurata pakshe bimmattam wala unwa punuruththapanaya karaganna baruwa anikwa kohoma karanna da?
    එ උනාට දිස්ට්‍රික් කමිටි වල විපක්ශයත් නියෝජනය වෙනවනේ උන් ඊට අන්තයි
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    හැකර් මහා බැන්කුව කඩන කම් බලං හිටපු එකා හොදයි ලු😂😂😂😂
    කැරිම මෝඩයෝ ලංකාවේ ඉන්නේ
    තව හයියෙන් ලොකු අකුරෙන් කෑ ගහන්න .හරි ආසයි බලන් ඉන්න
     

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,757
    17,957
    113
    ලොකු බයි හොරකම් ඔක්කොම බලං ඉදපු පුන්නක්කු බයිසන්ලා ... ජෙප්පන් ට රට කරන විදිහ උපදෙස් දෙන්න එනවා

    🤭

    අනේ අනේ බයියො
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    එ උනාට දිස්ට්‍රික් කමිටි වල විපක්ශයත් නියෝජනය වෙනවනේ උන් ඊට අන්තයි
    District, National kiwe JVP/NPP party committees
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    රට යාහමගට ගැනීම කෙසේ වෙතත් අනුර කුමාර ඇතුලු jvp නඩය මේ දීපු චන්දේ නිසා යහමඟට ආවා කියලා මට නම් හිතෙන්නේ

    අඩුම නැවෙන් බාන ගානට පෙට්‍රල් දෙන්න බෑ කියලා හරි උන් ඉගෙන ගත්තා
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,825
    8,038
    113
    මෙන්න මෙතන...
    ගාසා පොන්නය කාලෙකට පස්සේ. ගිය ඡන්දෙදි පුක උඩ දාගෙන කොටාට ඡන්දය දුන්න නේ. දැන් මොකෝ අවුල් වගේ දැනෙන්න පටන් අරන්ද, විචිකිච්ඡාව වගේද.

    Mothers Day Lol GIF by reactionseditor
    meke lagala inna wdiyata mata htenwa uba nicjosh wat da kyla..
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya