ලංකාවේ දිට්ව එකේදී උවමනාවක් නැති උන් ආව ශෝව් දාන්න සමහර රටවල උන් ,
2015 නෙපලේ case එකේදී පිට රට උන් ඇවිත් හාලා , උන් terrain එක දන්නෙත් නැහැ
අනිත් එක සමහර උන් බක පණ්ඩිතයෝ එන්නේ 3rd world රටකට/දුප්පත් රටකට ආව කියන mentality එකෙන්
උන් ඇවිත් වැඩ අනනනවා
ලංකාවේ නම් අනුවත් සද්ද නැතුව ඉන්නවා
2015 නෙපලේ case එකේදී පිට රට උන් ඇවිත් හාලා , උන් terrain එක දන්නෙත් නැහැ
අනිත් එක සමහර උන් බක පණ්ඩිතයෝ එන්නේ 3rd world රටකට/දුප්පත් රටකට ආව කියන mentality එකෙන්
උන් ඇවිත් වැඩ අනනනවා
ලංකාවේ නම් අනුවත් සද්ද නැතුව ඉන්නවා
) ඉන්න උන්ගෙ පව්ල් වල උන් එෆ් බී එකෙ හෑලි ලිව්වා