නුවර මැණිකෙලා and සුද්දො රතිය

Nima98

Well-known member
  • Aug 18, 2023
    295
    255
    63
    දැන් නුවර මැණිකෙලා නෙමේ බන් නුවර මුස්ලිම් කෙල්ලෝ
    උන් තමයි සුද්දොන්ට විකිනෙන්නේ
    සුද්දෝ උන්ව රට වටේ අරං යනවා
    එයාපෝට් එකට වෙනකල් ඩිල්
    Eka atta mn ara harold kaaraygeth dkka uth ekka vlog ehek innw kaalak
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,465
    2,093
    113
    landesi pruthugisi un gahapu ewa lankawe dala giyata , english un yaddi okkomala aran giye! UK suddange wasagam thiyena ekek nidahasen passe lankawe dakkada?>
    ඕවා කරලා හැදුණු ලමයින්ට උන්ගේ වාසගම් දෙන්න තරං සුද්දන්ට පිස්සු කියලා හිතුවද උඹ
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,162
    417
    83
    උඩරට
    මට හිතේ ඇන්දෙනවා බන් නුවරට සුද්දො ගියාම ලංකාවේ උන්ගේ පොරවල් සෙට් කරන් මැණිකෙලාට අරැට නොපෙනෙන්න ඇහැක් ගහලා රැට ගෙදරින් එලියට අරන් වත්තේ තියන් සාරිය ගලවලා නිකර් එක ගලවලා කුක්කු මිරික මිරික උරලා බීලා පුක තට්ටම් මිරිකලා කිම්බට ඇන්ගිලි දාලා කලතලා ඒක කරන ගමන් මත්වුන නුවර මැණිකේගේ තොල් උරලා බීලා ආයේ කිම්බට ඇන්ගිලි 3ක් 4ක් බස්සලා පස්සේ මැණිකේ පයර් වුනාම සුද්දාගේ බාවා කලිසම උඩින් අතගාලා මිරිකලා සිප ඇරලා බාවා එලියට අරන් සුද්දා ගාව දනගහලා කටට අරන් උරලා උරලා රෙද්ද උද්දන් ඒකිම කිම්බට බස්ස ගන්න ඇතිද කියල. පස්සේ අරැ මැණිකෙලාව වඩාගෙන කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා කිම්බ බලන හැටි ලංකාවේ බුවා මැණිකෙට ගහපු නැති ලෙසට ගහද්දි මැනිකේ සුද්දාව බලාගෙන ආදරේ කරපු හැටි කිම්බෙන් ඕගසම් බඩු විද්ද හැටි සුද්දාගේ පොල්ල දිගේ මැණිකෙගේ බඩු බේරැන හැටි...ම්ම්ම්ම නුවරට සද්දේ දාගෙන හිටිය මැණිකෙලා සුද්දා ගාව පොල්ල ඉල්ලලා වැන්දවැටුන හැටි ම්ම්ම්ම්බලු තාටෙ පුකේ ඇරපු හැටි මැණිකෙලාට...ගෙඩි මිරිකගෙන දත්කුරැ කාගෙන මැනිකෙලාට ඇරපු හැටි...වැලක් තිබ්බනම් ම්ම්ම්ම් නුවර මැණිකෙලා ඇරගත්තු විදිහ...
    Mewa mehema wennat ahi bn e kale... mkda suddo nogaha htya wenna bane... oya suddiyo wage kello inne itin e kale idn awa jaana tmai...
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,608
    5,604
    113
    Colombo
    Mewa mehema wennat ahi bn e kale... mkda suddo nogaha htya wenna bane... oya suddiyo wage kello inne itin e kale idn awa jaana tmai...
    ekane mama kiyanne. Kandy unge features enne kohenda kiyala

    දකුණේ අඩුකුලේ පොන්නයෙකුගේ අදෝනාව 👆
    පිස්සුද පොන්නයෝ මගේ පක ඊයෙත් නුවර සුදු කෙල්ලෙක් ඉරැවා උරලා ඒකි ආස දේවල් මම දුන්නා මම ආස දේවල් ඒකි දුන්නා KCC Multiye...උඹලා පොන්නයෝ වුනාට කුමක් කරන්නද? මම කොළඹ හුත්තො...නුවර උන්ට වැටෙන්නේ නැති නුවර කැලි අපිට සෙට්... පොන්නයෝ උන උඹලට මේවා තමයි කියන්න පුළුවන්...
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:32 PM

    Get a med. sick fuck
    Loop in your stincky dreams dog fkr! Mad pusy
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 2:35 PM
     
    Last edited:

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,162
    417
    83
    උඩරට
    Oi oi bedila maraganna eka nuwarai colomoi dakunei kyala... hriyata talk krot genu jaffna ekekta unat redda ussanawa... api jathi beda kula mala monawa gena hithuwat wdk ne genu kyanne genunta... dkala ndd bn salli uturanna minihata tbilat driver ekka hora kotu panina genu,... man kynne ne okkoma ehemai kyala 200% awanka hoda kellot innwa et ada kale most inne ara wage un... apit surprice un allana allili walata... ekko suppa kellak ghanne nakiyek anne e wage tmai... loke hri kurirui bro...