Women's Champions Trophy එකේ hosting rights වලින් ලංකාව අයින් කරලා
ජේ ශා, කොටාට සහෝදරයා කියලා කරට අතදාගෙන කතා කලා කියලත් කට්ටිය හෑලි ලිව්වා නේද?

ජේ ශා, කොටාට සහෝදරයා කියලා කරට අතදාගෙන කතා කලා කියලත් කට්ටිය හෑලි ලිව්වා නේද?
රනිලා හිටියනම් ගොඩදාලා ක්රිකටුත්![]()
ado ado . meka bayyange site eka haridaගැටයක් ගහලා ගොඩ දාන්නලු හිටියේ
රනිලා හිටියනම් ගොඩදාලා ක්රිකටුත්![]()
ගැටයක් ගහලා ගොඩ දාන්නලු හිටියේ
නානවා කියන එක නානවා නොකිය වෙන මොනා කියන්නද පුතීලා. ලංකාවට ඇවිත් පොඩ්ඩක් බඩු මිල එහෙම බලලා යන්නකෝ. ආස හිතෙයිado ado . meka bayyange site eka harida
kiana eke eththak thiyenawa. idea ekakma ne ban badu mila genanan..auruddak paasa aawata , ohe gewala daanawa. rate inna unta thama therenneනානවා කියන එක නානවා නොකිය වෙන මොනා කියන්නද පුතීලා. ලංකාවට ඇවිත් පොඩ්ඩක් බඩු මිල එහෙම බලලා යන්නකෝ. ආස හිතෙයි![]()

ado ado . meka bayyange site eka harida
වෙන රටවල් වල ඉන්න නාකි කොමියුනිස්ට් ජෙප්පොන්ට හරි අමාරුයි ඉතිං අැත්ත කියන කොට..
ඇත්තම කතාව කයිය තිබ්බට වැඩ බෑ..