ෆීල්ඩ් ජොබ්

senkadagala raja

Active member
  • Nov 1, 2025
    332
    193
    43
    මහත්වරුනි Field Job කරපු මහත්වරුන්ගෙන් උපදෙස් බලාපොරොත්තු වෙමි....

    අපේ මල්ලිගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා ඌ මේ මාසේ ග්‍රැඩුවේට් වෙලා තියෙන්නේ..මිනිහට ජොබක් සෙට් වෙලා Service field officer පොසිශන් එකක්.එකේ කතාවක් තියෙනවා මට පොඩ්ඩක් වියර්ඩ් ගතියක් තියෙනවා..ඉන්ටරවිවු එකක් ගිහින් ඒකේ ඉදලා තියෙනවා කම්පැනිය පටන් ගත්ත දවසේ ඉදලා ඉන්න කම්පැනිය තමන්ගේ කියලා හිතාගත්‍ත එකෙක් ඌ හෙන ගොන් ප්‍රශ්න ටිකක් අහලා (උදා:-ඔයාට වැඩිපුරම තරහා යන්නේ මොකටද,තරහා ගියාම කරන්නේ මොකද්ද).ඊටපස්සේ අන්තිමට කියලා ඔයා ඉන්ටව් එකෙන් අපිට දුන්න උත්තර වලට සැටිස් නෑ ඒ වුනාට අපි ඔයාව ගන්නවා ඔයා ගැන විශ්වාසයක් තියෙන නිසා.හැබැයි ඔය ඉන්ටරවිවු පැනල් එකේ ඉදලා තියෙනවා හොද එඩුයුකේටඩ් සෙට් එකක් ඩයල් ටික අහපු ටෙක්නිකල් ප්‍රශ්න වලට ඔක්කෝටම උත්තර හරියටම මනුස්සයා දීලා.උන් ටික හෙන සැටිස් එකේ ඉදලා තියෙන්නේ..මේක ගැනත ආන්සවර් එකක් දෙන්න.

    සැලරි ගැන කියුවොත් මුන්ගේ ඩීලස්ලා 25ක් ඉන්නවලු.හැම මාසේම මේ ඩීලර් විසිට් ටිකත් යන්න ඔනිලු ඒවගේම කස්ටමර් කම්ප්ලේන් බලන්නත් ඔනිලු.සාමනයෙන් මාසෙකට 1500km වගේ යන්න ඔනිලු.
    සැලරි එක fuel allowance නැතිව හම්බෙනවා Rs 120,000ක් මේකේ include වෙනවා බේසික් සැලරි,ඇටන්ඩන්ස් එලවුන්ස්,බටා එලවුන්ස්,අපේ බයික් එකකින් ගියොත් ඒකේ මෙන්ටේන් එකේ කොස්ට් එක.මීට අමතරව දුවන per කීලෝමීටර් තෙල් වලට ගෙවනවා.

    මේක ගැන අදහසක් කියන්න
     

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,658
    10,238
    113
    Appointment letter eka gannakota okkoma thiyanavada kiyala balanna, additional fuel denne target eken kochchara cover kalothda kiyala balanna, appointment letter ekath kiyapu okkoma e vidiyata thiyanavada balanna!
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,820
    21,142
    113
    adala nene
    ටෙක්නිකල් ජොබ් එකක්ද ඌට විසිට් මොනාද ගිහින් කරන්න තියෙන්නෙ
     

    senkadagala raja

    Active member
  • Nov 1, 2025
    332
    193
    43
    ටෙක්නිකල් ජොබ් එකක්ද ඌට විසිට් මොනාද ගිහින් කරන්න තියෙන්නෙ
    ඩීලස්ලව ගයිඩ් කරන්න.ඩීලස්ලට හොයාගන්න බැරි ප්‍රොබ්ලම් එකක් ආවොත් මූ හොයන්න ඔනි.සමහර වෙලාවට කස්ටම්ස්ලත් ඩිරෙක්ට් කෝල් කරනවලු මූට

    Appointment letter eka gannakota okkoma thiyanavada kiyala balanna, additional fuel denne target eken kochchara cover kalothda kiyala balanna, appointment letter ekath kiyapu okkoma e vidiyata thiyanavada balanna!
    ඒ ටික ඔක්කොම තියෙනවලු.ඒක ශුවර්.මේ ගාන අවුලක් නැද්ද මචන්
    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 11:00 PM