මහින්ද ටත් කරගන්න බැරි වුණු දේ. අනුර අධිකරණයට කරාද. ? නැත්ද

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,415
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Boruwata virudda una wenna baridha ..main Petitioner party weak karanna
    මට නම් හිතෙන්නෙ අවලංගු කාසි ටික වටිනාකමක් තියෙනවා කියල පෙන්නන්න උත්සහ කරනව කියල.

    අනේ බං දාන්න දෙයක් කියොලා පැත්තට වෙයං.

    පනත කෙටුම්පතක් හරි වයවස්ථා සංශෝධනයක් හරි ගෙනවාම. එක විරුද්ධව පෙත්සමක් දානවා කියන්නේ ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවට විරුද්ධ නිසා මේක සම්මත කරන්න දෙන්න එපා කියලා. . නැත්නම් මොන කෙන්ගෙඩ් යටද දාන්නේ. විභාග කරන්නේ.


    මිනිස්සුන්ට විරුද්ධ වෙන්න පුළුවන් එකම අදියර මේක.


    එතොට අධිකරණය බලනවා. එහෙම දෙයක් තියෙනවාද ?
    තියෙනවා නම් මොන මොන වටවස්ථා ද මේකෙන් උල්ලංගනය වෙන්නේ කියලා.

    සමහර වායවස්ථා තියෙනවා. 2/3 න් ගොඩ සමහර ඒවා තියෙනවා ජනමත විචාරණයක් අවශ්‍ය...

    2/3 පමණක් ඇති කියලා සම්මත කරාම පස්සේ ආයේ හොල්ලනවා බොරු. පාර්ලිේන්තුවේ නම් අයින් කරනවා නම් මිසක්.
    අද දවසේ පෙත්සම් ගැන හිරු/දෙරණ දෙකේ කෙඳිරිගාන එකෙක් ව්‍යවස්ථාවක් ගැන කිව්වෙ නෑ. එහෙම එකක් දැක්කොත් අටපට්ටමට කියපං
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    මේ කියන මේ කියන දේවල් තනිකර මනංකල්පිතයි

    මම හිතන පරිදි ආණ්ඩුව මේ යන්නේ අවසන් ගමන ඒගොල්ලන්ට ඉස්සරහට ලොකු පනත ප්‍රමාණයක් සංශෝධනය කරගන්න වෙනවා බලේ තියාගන්න .


    ඕනම පනතක් සංශෝධනය කරනකොට ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවට විරුද්ධ නම් ඒක අපි ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය ඉදිරිය අභියෝගයට ලක් කරනවා. ඒතකොට ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය තීරණය තමයි අවසන් තීරණය වෙන්නේ .


    මුලින්ම මේ පනත ගේන්න කටයුතු කරේ අගවිනිසුරුවරයාගේ පමණක් ම දුර කාලය වැඩි කිරීමට කිරීම
    අත්තනෝමතිකයි සමාජයේ විරුද්ධත්වයක් ආවාට පස්සේ තමයි සමස්ත වෙන වින්සුක්රුවරයන්ගේ විශ්‍රම කාලය වැඩි කිරීමට කටයුතු කළේ එතකොට බලන කෙනෙක්ට තේරෙනවා හිතනවා අගවිනිසුරුවරයා තව අවුරුදු දෙකක් කාලය සේවය වැඩි වෙනවා ආණ්ඩුව තව අවුරුදු දෙකක් තමයි සාමාන්‍යයෙන් තියෙන්නේ.

    ඊළඟ චන්දන කලින් එතකොට මේ ආණ්ඩුවේ ජනප්‍රියතාවය කෙමෙන් කෙමෙන් කෙමෙන් කෙනෙක් අඩු වීගෙන යනවා එතකොට ආණ්ඩුවට බලේ තියාගන්න නම් ඔය තියෙන සමහර පනක් සංශෝධනයට ලක් කරන්න ඕනේ .


    හොඳම උදාහරණයක් දෙන්නම් දූෂණ විරෝධී පනත ක් පනත සංශෝධනය මේ පනත් ගෙනල්ල තියෙන සංශෝධනය මේ පනතේ තියෙන බලය අඩු කිරීමක්.

    මිනිස්සුන්ට තොරතුරු තැන ගැනීමට තියෙන අයිතිය අවහිර කිරීමක් ඇයි එහෙම අවහිර කරන්නේ . මිනිස්සු මේගොල්ලන් කරන හොරකම් ? මේගොල්ලන් කොහොමද ධනය මෙච්චර රැස් කරලා තියෙන මෙයාට චන්ද යට කලින් මෙච්චරයි සල්ලි තිබ්බේ. චන්දර පස්සේ කොහොමද මේක කෝටි ප්‍රකෝටි ගොල්ලන්ගේ නාතින්ගේ වත්කම් කොහොමද වැඩි වුණ?

    මේ තොරතුරැ මිනිස්සු අදහස් ප්‍රකාශ කිරීමේ මූලිකම දෙ ඡන්දය අයිතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමේද බාවිතා කරනවා. එක වළක්වන්න මේ සංශෝදනය ගෙන්නේ


    ඔන්න උදාහරනය මගේ තර්කයට. ඇස් පනා පිට තිබෙන දෙ.

    හොරකමට විරුද්ධ විරුද්ධ ආපු ආණ්ඩුව ෙන් හොරකම ආරක්ෂා කිරීමට රැකවරණ ගැනීමක් නෙමෙයිද මේ කරලා තියෙන්නේ


    හෙම පනත සංශෝධනය කරද්දි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාව උල්ලංඝනය වෙනවා නම් 22ක දාලා තියෙන පෙස්සම් පරිදි ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය තමයි තීරණය කරන්නේ 2/3න් දෙකක්ද ජනමත විචාරණයක්ද කියලා හැමෝම දන්නවා තුනෙන් දෙකක් නම් ආණ්ඩුවට නතින් .


    අන්න අන්න එතකොටයි අගවිනිසුරුවරයා විදියට වත්මන් විනිසුරුවරයාගේ සේවා කාලය දීර්ඝ කරගෙන තමන්ට හිතන පරිදි නඩු තීන්දු ලබාගනීමට හැකි යැයි ආණ්ඩුව සිතනවා කියා මේ දෙස බලා ඉන්න පුද්ගලයෙකුට හිතනවා. මෙන්න මෙතනදි තමයි ස්වභාවික යුක්ති මූලධර්ම ඇතුල් වෙන්නේ.

    අධිකරණය කියන්නේ පාර්ලිමේන්තුව හරි විධායක හරි නෙවෙයි. අධිකරණ උත්තිරිතරය ේ අධිකරණයෙන් යුක්තිය පසිඳිනවා නම් Justice must not only be done, but must also be seen to be done. මිනිසුන්ට තේරෙන්න ඕනේ මේක මගේ වචන නෙමෙයි අගවිනිසුරු වරයාගේ වචන

    එතකොට ඊළඟ පොයින්ට් එක තමයි මේක දෑන් දුරයේ ඉන්න මිනිසුරුවරයා ඉලක්ක කරගෙනම බ සංශෝධනය ගෙනාවා කියලා මේ සංශෝධනය හරහා සම්මත වූවොත් ේක මුලින්ම ප්‍රතිලාභය ලැබෙන්නේ දෙසැම්බර් මාස දොකද මට හරියට මතක නෑ විශ්‍රාම යන්න ඉන්න සීජේට.

    ආණ්ඩුව දැන් ඉන්න අගවිනිසුරු වරයාම දුරේ තබාගන් තමයි මේ කටයුතු කරන්නේ පැහැදිලියි එක.


    අගවිනිසුරු ධූරය කියන්නේ පුද්ගලයෙක් නෙමෙයි එක තනතුරක්.

    ඔය ඇත්තටම ඔය ආණ්ඩුව කියන පරිදි නඩුව ඉක්මන් කරීමට හෝ වෙනත් කාරණා ිරීමට නම් .

    මේ මිනිසුරුවරයාම අවශ්‍ය වන්නේ නැහැ මේ පෙස්සම් වලින් දා සමහරක් දාලා තියෙන්නේත් වත්මන් අගවිනිසුරුවරයාට බලපු නොපාන පරිදි මේක සම්මත කරන්න

    වත්මන් විනිසුරුවරයාට බලපාන පරිදි කරොත් අපිට සාධාරණ සැකයක් එනවා අධිකරණයේ තීන්දු රාජ්‍යයට පක්ෂපාතික ව තීන්දු ලබා ගැනීම සඳහා අල්ලසක්ද දෙන්න කියලා.


    මෙය සැකයක් පමණයි. හිතලුවක්. මෙහෙම පේනවා කියා.


    ඔන්න අධිකරණ සුවදිනතාවය. අත තියන විදිය උදාහරණ එක්ක.

    එතකොට ඔයා අග විනිසුරුතුමාට චෝදනා කරනවද සදාචාර විරෝධී ආකාරයට කටයුතු කරනව කියල?

    නංගි බබා දොයි වගේ. මාව මතක් කරගෙන කොට්ටේ බදාගෙන සනීපෙන් දොයියගන්න පන. ගුඩ් නයිට්. ස්වීට් ඩ්‍රීම්ස්. උම්ම උම්ම 🥰 😘
    පුක ඉස්සර කරගෙන නිකරුනේ මහ උළුගෙයි ලගිනවට වඩා සැප නැද්ද මාව මතක් කරගෙන කොට්ටේ බදාගෙන ඇගිල්ල ගහගෙන දොයිය ගන්න එක? :eek:
    හෙට උදෙන්ම එන්න. අපි මොනව හරි කරමු 👉👌

    ------ Post added on Sep 1, 2026 at 11:57 PM
    උබ වගේ Ai වගේ copy paste කරන්න බැහැ. ටයිප් කරේ එකයි. 😂😂


    හැමදාම කරනවා වගේ පැනලා දුවාපන් දැන් මල්ලි බාබා.
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:04 AM

    මට නම් හිතෙන්නෙ අවලංගු කාසි ටික වටිනාකමක් තියෙනවා කියල පෙන්නන්න උත්සහ කරනව කියල.


    අද දවසේ පෙත්සම් ගැන හිරු/දෙරණ දෙකේ කෙඳිරිගාන එකෙක් ව්‍යවස්ථාවක් ගැන කිව්වෙ නෑ. එහෙම එකක් දැක්කොත් අටපට්ටමට කියපං
    අනේ බූරුවෝ. උබල වගේ වුණා නේ මේ රෙදි හෝදන්නේ අමතක වුණා දොබියෝ කියන්නේ නූගතුන් කියලා
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:05 AM
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,093
    9,816
    113
    එක තැනක නෑ
    ඕක නෙමෙයි මොන Poll එක බැලුවත් ඔහොම තමයි.

    ඇයි එහෙනම් චන්ද වලට ජෙප්පො මෙච්චර බය? ඔය නම්බර්ස් ඇත්ත චන්දෙකින් එයි කියලද උඹ හිතන්නෙ? :sorry:

    උඹ කඩේ යන වේලුපිල්ලෙ අනුරයත් දන්නවා චන්දයක් තිබ්බොත් කෙලවෙනවා කියලා :lol:
     
    • Haha
    Reactions: leeroxxroxx

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    මේ කියන මේ කියන දේවල් තනිකර මනංකල්පිතයි

    මම හිතන පරිදි ආණ්ඩුව මේ යන්නේ අවසන් ගමන ඒගොල්ලන්ට ඉස්සරහට ලොකු පනත ප්‍රමාණයක් සංශෝධනය කරගන්න වෙනවා බලේ තියාගන්න .


    ඕනම පනතක් සංශෝධනය කරනකොට ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවට විරුද්ධ නම් ඒක අපි ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය ඉදිරිය අභියෝගයට ලක් කරනවා. ඒතකොට ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය තීරණය තමයි අවසන් තීරණය වෙන්නේ .


    මුලින්ම මේ පනත ගේන්න කටයුතු කරේ අගවිනිසුරුවරයාගේ පමණක් ම දුර කාලය වැඩි කිරීමට කිරීම
    අත්තනෝමතිකයි සමාජයේ විරුද්ධත්වයක් ආවාට පස්සේ තමයි සමස්ත වෙන වින්සුක්රුවරයන්ගේ විශ්‍රම කාලය වැඩි කිරීමට කටයුතු කළේ එතකොට බලන කෙනෙක්ට තේරෙනවා හිතනවා අගවිනිසුරුවරයා තව අවුරුදු දෙකක් කාලය සේවය වැඩි වෙනවා ආණ්ඩුව තව අවුරුදු දෙකක් තමයි සාමාන්‍යයෙන් තියෙන්නේ.

    ඊළඟ චන්දන කලින් එතකොට මේ ආණ්ඩුවේ ජනප්‍රියතාවය කෙමෙන් කෙමෙන් කෙමෙන් කෙනෙක් අඩු වීගෙන යනවා එතකොට ආණ්ඩුවට බලේ තියාගන්න නම් ඔය තියෙන සමහර පනක් සංශෝධනයට ලක් කරන්න ඕනේ .


    හොඳම උදාහරණයක් දෙන්නම් දූෂණ විරෝධී පනත ක් පනත සංශෝධනය මේ පනත් ගෙනල්ල තියෙන සංශෝධනය මේ පනතේ තියෙන බලය අඩු කිරීමක්.

    මිනිස්සුන්ට තොරතුරු තැන ගැනීමට තියෙන අයිතිය අවහිර කිරීමක් ඇයි එහෙම අවහිර කරන්නේ . මිනිස්සු මේගොල්ලන් කරන හොරකම් ? මේගොල්ලන් කොහොමද ධනය මෙච්චර රැස් කරලා තියෙන මෙයාට චන්ද යට කලින් මෙච්චරයි සල්ලි තිබ්බේ. චන්දර පස්සේ කොහොමද මේක කෝටි ප්‍රකෝටි ගොල්ලන්ගේ නාතින්ගේ වත්කම් කොහොමද වැඩි වුණ?

    මේ තොරතුරැ මිනිස්සු අදහස් ප්‍රකාශ කිරීමේ මූලිකම දෙ ඡන්දය අයිතිය ක්‍රියාත්මක කිරීමේද බාවිතා කරනවා. එක වළක්වන්න මේ සංශෝදනය ගෙන්නේ


    ඔන්න උදාහරනය මගේ තර්කයට. ඇස් පනා පිට තිබෙන දෙ.

    හොරකමට විරුද්ධ විරුද්ධ ආපු ආණ්ඩුව ෙන් හොරකම ආරක්ෂා කිරීමට රැකවරණ ගැනීමක් නෙමෙයිද මේ කරලා තියෙන්නේ


    හෙම පනත සංශෝධනය කරද්දි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාව උල්ලංඝනය වෙනවා නම් 22ක දාලා තියෙන පෙස්සම් පරිදි ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය තමයි තීරණය කරන්නේ 2/3න් දෙකක්ද ජනමත විචාරණයක්ද කියලා හැමෝම දන්නවා තුනෙන් දෙකක් නම් ආණ්ඩුවට නතින් .


    අන්න අන්න එතකොටයි අගවිනිසුරුවරයා විදියට වත්මන් විනිසුරුවරයාගේ සේවා කාලය දීර්ඝ කරගෙන තමන්ට හිතන පරිදි නඩු තීන්දු ලබාගනීමට හැකි යැයි ආණ්ඩුව සිතනවා කියා මේ දෙස බලා ඉන්න පුද්ගලයෙකුට හිතනවා. මෙන්න මෙතනදි තමයි ස්වභාවික යුක්ති මූලධර්ම ඇතුල් වෙන්නේ.

    අධිකරණය කියන්නේ පාර්ලිමේන්තුව හරි විධායක හරි නෙවෙයි. අධිකරණ උත්තිරිතරය ේ අධිකරණයෙන් යුක්තිය පසිඳිනවා නම් Justice must not only be done, but must also be seen to be done. මිනිසුන්ට තේරෙන්න ඕනේ මේක මගේ වචන නෙමෙයි අගවිනිසුරු වරයාගේ වචන

    එතකොට ඊළඟ පොයින්ට් එක තමයි මේක දෑන් දුරයේ ඉන්න මිනිසුරුවරයා ඉලක්ක කරගෙනම බ සංශෝධනය ගෙනාවා කියලා මේ සංශෝධනය හරහා සම්මත වූවොත් ේක මුලින්ම ප්‍රතිලාභය ලැබෙන්නේ දෙසැම්බර් මාස දොකද මට හරියට මතක නෑ විශ්‍රාම යන්න ඉන්න සීජේට.

    ආණ්ඩුව දැන් ඉන්න අගවිනිසුරු වරයාම දුරේ තබාගන් තමයි මේ කටයුතු කරන්නේ පැහැදිලියි එක.


    අගවිනිසුරු ධූරය කියන්නේ පුද්ගලයෙක් නෙමෙයි එක තනතුරක්.

    ඔය ඇත්තටම ඔය ආණ්ඩුව කියන පරිදි නඩුව ඉක්මන් කරීමට හෝ වෙනත් කාරණා ිරීමට නම් .

    මේ මිනිසුරුවරයාම අවශ්‍ය වන්නේ නැහැ මේ පෙස්සම් වලින් දා සමහරක් දාලා තියෙන්නේත් වත්මන් අගවිනිසුරුවරයාට බලපු නොපාන පරිදි මේක සම්මත කරන්න

    වත්මන් විනිසුරුවරයාට බලපාන පරිදි කරොත් අපිට සාධාරණ සැකයක් එනවා අධිකරණයේ තීන්දු රාජ්‍යයට පක්ෂපාතික ව තීන්දු ලබා ගැනීම සඳහා අල්ලසක්ද දෙන්න කියලා.


    මෙය සැකයක් පමණයි. හිතලුවක්. මෙහෙම පේනවා කියා.


    ඔන්න අධිකරණ සුවදිනතාවය. අත තියන විදිය උදාහරණ එක්ක.


    උබ වගේ Ai වගේ copy paste කරන්න බැහැ. ටයිප් කරේ එකයි. 😂😂


    හැමදාම කරනවා වගේ පැනලා දුවාපන් දැන් මල්ලි බාබා.
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:04 AM


    අනේ බූරුවෝ. උබල වගේ වුණා නේ මේ රෙදි හෝදන්නේ අමතක වුණා දොබියෝ කියන්නේ නූගතුන් කියලා
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:05 AM
    ප්‍රශ්නයක් අහපුවාම ඒකට කෙලින් උත්තරයක් දීපන් කෙකර ගගා වටේ යන්නේ නැතුව. ai දාලා තියෙන්නෙ මමද උබද කියල බලන උන් තේරුම් ගනියි. මගෙ ප්‍රශ්න එකකට වත් තාම කෙලින් උත්තරයක් දීගන්න බැරි උනා. 22 සංශෝධනය හරහා විධායකය අධිකරණයට බලපෑම් කරල තියෙන්නේ කොහොමද කියපන්. අග විනිසුරුතුමා සදාචාර විරෝධිව කටයුතු කරනවද නැද්ද කියල කෙලින් කියපන්. දැන් උබල ඉල්ලන්නේ ජනමත විචාරණයක් අවශ්‍යයි කියල. යම් හෙයකින් ජනමත විචාරණයක් අවශ්‍ය නැහැ, පාර්ලිමේන්තුවේ 2/3 න් සම්මත කිරීම ප්‍රමාණවත් කියල අධිකරණය තීන්දු කලොත් උබල ඒ තීන්දුව පිළිගන්නේ නැද්ද කියල කියපන්

    මේ කියන මේ කියන දේවල් තනිකර මනංකල්පිතයි
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:05 AM
    තව ප්‍රශ්නයක්. උබ ගහන බ්‍රෑන්ඩ් එක මොකක්ද? මටත් ආසයි ටිකක් ට්‍රයි කරල බලන්න 🤭
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:18 AM
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,415
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මුලින්ම මේ පනත ගේන්න කටයුතු කරේ අගවිනිසුරුවරයාගේ පමණක් ම දුර කාලය වැඩි කිරීමට කිරීම
    කෝ මෙහෙම දෙයක් කරා කියල සාක්ෂියක් පෙන්නපන්.
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    ප්‍රශ්නයක් අහපුවාම ඒකට කෙලින් උත්තරයක් දීපන් කෙකර ගගා වටේ යන්නේ නැතුව. ai දාලා තියෙන්නෙ මමද උබද කියල බලන උන් තේරුම් ගනියි. මගෙ ප්‍රශ්න එකකට වත් තාම කෙලින් උත්තරයක් දීගන්න බැරි උනා. 22 සංශෝධනය හරහා විධායකය අධිකරණයට බලපෑම් කරල තියෙන්නේ කොහොමද කියපන්. අග විනිසුරුතුමා සදාචාර විරෝධිව කටයුතු කරනවද නැද්ද කියල කෙලින් කියපන්. දැන් උබල ඉල්ලන්නේ ජනමත විචාරණයක් අවශ්‍යයි කියල. යම් හෙයකින් ජනමත විචාරණයක් අවශ්‍ය නැහැ, පාර්ලිමේන්තුවේ 2/3 න් සම්මත කිරීම ප්‍රමාණවත් කියල අධිකරණය තීන්දු කලොත් උබල ඒ තීන්දුව පිළිගන්නේ නැද්ද කියල කියපන්


    තව ප්‍රශ්නයක්. උබ ගහන බ්‍රෑන්ඩ් එක මොකක්ද? මටත් ආසයි ටිකක් ට්‍රයි කරල බලන්න 🤭
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:18 AM

    1 මැට්ටෝ ඔය තියෙන්නෙ උඩින්ම දාලා. දිග හැල්ලෙක්. බලපෑම් කරන විදිය සාක්ෂි එක්ක . කියොපන්. තොට මන්ද බුද්ධික. කියලා මට කරන්න දෙයක් නොමැත.

    2 සූරසේන. අගවිනිසුරු වරයා කියන්නේ. ලංකාවේ ඉන්න කිටිතිමතම විනිසුරුවරයෙක්. එතුමා ගේ තීරණ විවේචන කිරීමට නන් බැහැ. මම අදහස් කරේ. ඇයි. 3A 3B ප්‍රශ්න වල. තියන දෙ කරන්නේ නැතුව. අඩු අත්දැකීමක් තිබෙන විනිසුරුවන් එක්ක මේ පෙත්සම් විභාග කිරීමට පාදක වුණු කරුණු මොනවාද කියලා.

    මට පෙනෙන විදියට ඒ තීරණ ස්බාවික යුක්ති මූලධර්ම සමග එක්ව යන්නේ නැති බවක් පෙනෙන්නේ.

    හුදෙක් අධ්‍යාපනික දැනුම සදහා.


    3.
    2/3 ප්‍රමාවත් කිව්වොත් මොන කරන්නද පිළිගන්න ට වෙනවා හැමෝටම.අධිකරණයට සහාය වීමක් BASL සභාපතිකම්. දරන හැමෝටම කරන්න පුළුවන්. එතනින් එහාට කෙන්ගේදියක් බැහැ.

    4.
    උබ එනවද මට ඇප දෙන්න නැහැ නේ මේ විදියට කියවපන්.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    1 මැට්ටෝ ඔය තියෙන්නෙ උඩින්ම දාලා. දිග හැල්ලෙක්. බලපෑම් කරන විදිය සාක්ෂි එක්ක . කියොපන්. තොට මන්ද බුද්ධික. කියලා මට කරන්න දෙයක් නොමැත.
    පකෝ තෝ ඒ කියල තියෙන ඔක්කොම මනංකල්පිත ඒවා කියල කිවුව නේද? උබ ගංජ ගහල දාන මනෝ පාරවල් වැඩක් නෑ. 22 ව්‍යවස්ථා සංශෝදනය හරහා අනුර කුමාර ජනාධිපති අධිකරණයට අත තිබ්බ විදිහ කියපන්
    2 සූරසේන. අගවිනිසුරු වරයා කියන්නේ. ලංකාවේ ඉන්න කිටිතිමතම විනිසුරුවරයෙක්. එතුමා ගේ තීරණ විවේචන කිරීමට නන් බැහැ. මම අදහස් කරේ. ඇයි. 3A 3B ප්‍රශ්න වල. තියන දෙ කරන්නේ නැතුව. අඩු අත්දැකීමක් තිබෙන විනිසුරුවන් එක්ක මේ පෙත්සම් විභාග කිරීමට පාදක වුණු කරුණු මොනවාද කියලා.
    ඒක තමයි බේසිකයො මම කිවුවේ ඒ අග විනිසුරුතුමාගෙ අභිමතය කියල. ඇයි උබ ඒකට අග විනිසුරුතුමාගෙන් ගේම ඉල්ලන්නද?
    මට පෙනෙන විදියට ඒ තීරණ ස්බාවික යුක්ති මූලධර්ම සමග එක්ව යන්නේ නැති බවක් පෙනෙන්නේ.

    හුදෙක් අධ්‍යාපනික දැනුම සදහා.
    මොනවද හුත්තෝ මේ කියවන්නේ? අධ්‍යාපනික දැනුම හුත්තක් මට වැඩක් නෑ මහපොළොවේ ඇත්තට වෙන දේ ගැන කතා කරපන්
    3.
    2/3 ප්‍රමාවත් කිව්වොත් මොන කරන්නද පිළිගන්න ට වෙනවා හැමෝටම.අධිකරණයට සහාය වීමක් BASL සභාපතිකම්. දරන හැමෝටම කරන්න පුළුවන්. එතනින් එහාට කෙන්ගේදියක් බැහැ.
    එහෙනං කටපුක වහගෙන බැල්ලි වගේ නැට්ට පුකේ ගහගෙන පාඩුවේ හිටපන්
    4.
    උබ එනවද මට ඇප දෙන්න නැහැ නේ මේ විදියට කියවපන්.තමයි
    උබත් උබේ මහඑකාල වගේම පොන්නයෙක් විතරයි. උනුත් එහෙමනේ. කැමරා ඉස්සරහ සිංහ ටෝක් දීල දැන් අධිකරණයට ගිහින් බලුවෙලා එනවා 🤭
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    Justice must not only be done, but must also be seen to be done.

    යුක්තිය ඉටු කිරීම පමණක් නොව, එය පක්ෂපාතීත්වයකින් තොරව, විනිවිදභාවයෙන් හා සාධාරණ ආකාරයෙන් ඉටු වූ බවට විශ්වාසයක් ඇති කිරීමද යුක්තියේම කොටසකි❤️


    💥 නීතිය ඉගෙනගන්න කොට. මූලිකම දේ සොබාවික යුක්ති මුලධරම. ලංකාවේ විතරක් නෙම් මුළු ලෝකෙම. ( උතුරු කොරියා , නාසි ජර්මනිය හැරුණු විට. )

    මේ සංකල්ප. වලින්. තමයි. අධිකරණය නඩු විසදුම දෙන්නේ. මේවා නිතයක් විදියට සම්මත වෙලා නැහැ නමුත් ප්‍රායෝගිකව සෑම නිතියකම පොදුවේ න් මේවා අනුගමනය කරන්නේ.


    ❤️ Nemo judex in causa sua.

    No one should be a judge in their own cause


    දැන් මම අපේ අග්විනිසුරුවරයා ගැන පුරන් විශ්වාසයක් තිබෙනවා. නමුත්. මට සැකයක් වෙනවා. 22 වගේ හරිම සන්වේදී. වේවාස්ථාවක්. අගවිනිසුරුවරයා කෙලින්ම. අදාළ වෙන දෙකට


    1. ඇයි සම්පූර්ණ ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණ විනිසුරු මඩුල්ලක් තොරව. විමසීමට කටයුතු කරේ.

    සම්පූර්ණ විනිසුරු මඩුල්ලක් පත් කරා නම් මම මුලින් කිව්ව.

    Justice must not only be done, but must also be seen to be done.

    මෙය තහවුරු වෙනවා


    2. පංච පුද්ගල විනිසුරු මඩුල්ල. ජේෂ්ඨවය මත පදනමින් තොරව. තෝරා ගත්තේ. ඇයි ?



    ඇත්තටම මට දැනෙන ප්‍රශ්න දාන්න කෙනෙක් උත්තරයක් දෙන්න. ඕගොල්ලෝ හිතන දේ.

    අපේ දේශපාලන මත වාද වෙනස් වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි අධිකරණය සම්පර්ණයෙන් සුවාදිනව තියෙන්න ම ඕනේ. රට ඉස්සරට යනවා නම්. මේක ආතල් වගේ පෙනේ මගේ පක්ෂේ නේ වගේ


    හැබැයි. මේකේ පල විපාක එන්නේ 2022 ට වඩා දරුණු විදියට. මහින්ද ටත කරගන්න බැරි වුණු දේවල් මේ.


    අධිකරණයට වත් අගවිනිසුරු වරයාට වත් කිසිදු අපහාසයකි හෝ. මහජන කැළඹීමක් සිදු කරීමක් නොව.

    මම දකින දෙ. හරි ද වැරදි ද. ? කියා බුදීමත් වයසින් වැඩි ප්‍රජාවෙන ඇසීමක් සිදු කරන්නේ මගේ තොරතුරු දැන ගැනීමට. ඇති අයිතිය බාවිතා කිරීමක්.
    උබවත් උබ කියන දේවඔ මොනාඩ්ග කියලා දන්න්‍රෙ නෑ. දන්නවා නන් අහන්නෙත් නෑ මෙක
     
    • Haha
    Reactions: jjpala

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    පකෝ තෝ ඒ කියල තියෙන ඔක්කොම මනංකල්පිත ඒවා කියල කිවුව නේද? උබ ගංජ ගහල දාන මනෝ පාරවල් වැඩක් නෑ. 22 ව්‍යවස්ථා සංශෝදනය හරහා අනුර කුමාර ජනාධිපති අධිකරණයට අත තිබ්බ විදිහ කියපන්

    ඒක තමයි බේසිකයො මම කිවුවේ ඒ අග විනිසුරුතුමාගෙ අභිමතය කියල. ඇයි උබ ඒකට අග විනිසුරුතුමාගෙන් ගේම ඉල්ලන්නද?

    මොනවද හුත්තෝ මේ කියවන්නේ? අධ්‍යාපනික දැනුම හුත්තක් මට වැඩක් නෑ මහපොළොවේ ඇත්තට වෙන දේ ගැන කතා කරපන්

    එහෙනං කටපුක වහගෙන බැල්ලි වගේ නැට්ට පුකේ ගහගෙන පාඩුවේ හිටපන්

    උබත් උබේ මහඑකාල වගේම පොන්නයෙක් විතරයි. උනුත් එහෙමනේ. කැමරා ඉස්සරහ සිංහ ටෝක් දීල දැන් අධිකරණයට ගිහින් බලුවෙලා එනවා 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    ලැජ්ජා නැතිකම මහ මුදලි කමටත් වඩා ලොකුයි කියන්නෙ ඔන්න ඕවට :lol:
     
    • Haha
    Reactions: jjpala

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    පකෝ තෝ ඒ කියල තියෙන ඔක්කොම මනංකල්පිත ඒවා කියල කිවුව නේද? උබ ගංජ ගහල දාන මනෝ පාරවල් වැඩක් නෑ. 22 ව්‍යවස්ථා සංශෝදනය හරහා අනුර කුමාර ජනාධිපති අධිකරණයට අත තිබ්බ විදිහ කියපන්

    ඒක තමයි බේසිකයො මම කිවුවේ ඒ අග විනිසුරුතුමාගෙ අභිමතය කියල. ඇයි උබ ඒකට අග විනිසුරුතුමාගෙන් ගේම ඉල්ලන්නද?

    මොනවද හුත්තෝ මේ කියවන්නේ? අධ්‍යාපනික දැනුම හුත්තක් මට වැඩක් නෑ මහපොළොවේ ඇත්තට වෙන දේ ගැන කතා කරපන්

    එහෙනං කටපුක වහගෙන බැල්ලි වගේ නැට්ට පුකේ ගහගෙන පාඩුවේ හිටපන්

    උබත් උබේ මහඑකාල වගේම පොන්නයෙක් විතරයි. උනුත් එහෙමනේ. කැමරා ඉස්සරහ සිංහ ටෝක් දීල දැන් අධිකරණයට ගිහින් බලුවෙලා එනවා 🤭
    අනේ නංගි මල්ලි


    උත්තර දිගන්න බැරි වුණාම හැමදාම කරන දෙ කරන්න එපා ලැජ්ජයි.

    ලැජ්ජා නැතිකම මහ මුදලි කමටත් වඩා ලොකුයි කියන්නෙ ඔන්න ඕවට :lol:
    කෝ උත්තර පැනලා පලයන් දැන් නාකි ඩෝබි
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 1:18 AM
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    අනේ නංගි මල්ලි


    උත්තර දිගන්න බැරි වුණාම හැමදාම කරන දෙ කරන්න එපා ලැජ්ජයි.


    කෝ උත්තර පැනලා පලයන් දැන් නාකි ඩෝබි
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 1:18 AM
    අනේ මේ නිකං නොහුකා මාරුවෙයන්. ත්‍රෙඩ් දාගෙන පුක පලාගෙන මදිවෙලා තව කටට ඉල්ලගෙනත් එනව 🤡 👉👌
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    අනේ මේ නිකං නොහුකා මාරුවෙයන්. ත්‍රෙඩ් දාගෙන පුක පලාගෙන මදිවෙලා තව කටට ඉල්ලගෙනත් එනව 🤡 👉👌
    Ah ඉ ජු ඊජු. Chat gpt දාලා චොර වෙලා කුණුහපර වපුරනවා.


    උබල ට කරන්න පුළුවන් ඔච්චරයි බන්. පිළිගනින්. සමාජෙන් කොන් වෙලා සොසල් මීඩ්යා ඇවිත් කුණුහපර් වපුරනවා.

    මොන ජීවිත ද බාන් මේ.

    තව ටිකක් ලොකු බෝල අකුරු දාපන් රතු පාටින් රිදුණු එක පේන්නේ නැහැ 😂😂😂

    දැන් වරෙන් ආයේ ඇවිස්සිලා. බැල්ලී. 🤌🤌
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    Ah ඉ ජු ඊජු. Chat gpt දාලා චොර වෙලා කුණුහපර වපුරනවා.


    උබල ට කරන්න පුළුවන් ඔච්චරයි බන්. පිළිගනින්. සමාජෙන් කොන් වෙලා සොසල් මීඩ්යා ඇවිත් කුණුහපර් වපුරනවා.

    මොන ජීවිත ද බාන් මේ.

    තව ටිකක් ලොකු බෝල අකුරු දාපන් රතු පාටින් රිදුණු එක පේන්නේ නැහැ 😂😂😂

    දැන් වරෙන් ආයේ ඇවිස්සිලා. බැල්ලී. 🤌🤌
    ඉදකින් වේසි :lol:

    සූරසේන. අගවිනිසුරු වරයා කියන්නේ. ලංකාවේ ඉන්න කිටිතිමතම විනිසුරුවරයෙක්. එතුමා ගේ තීරණ විවේචන කිරීමට නන් බැහැ.
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 1:42 AM
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    ඉදකින් වේසි :lol:


    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 1:42 AM
    ගොනෙක් වගේ. අඟවින්සුරු ගේ තීරණ විවේචනය කරලා හිරේ යන්න පිස්සු ද *ත්තෝ.



    මොකද සැර බාල වෙලා. කෝ පරුෂ වචන. අකුරු පොඩි වෙලා බැල්ලී. ත රිදුනා නේ හොඳටම ම 🤣🤣🤣. හපොයි 🤌🤌
    Chat gpt ආචාර්ය💀
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    ගොනෙක් වගේ. අඟවින්සුරු ගේ තීරණ විවේචනය කරලා හිරේ යන්න පිස්සු ද *ත්තෝ.



    මොකද සැර බාල වෙලා. කෝ පරුෂ වචන. අකුරු පොඩි වෙලා බැල්ලී. ත රිදුනා නේ හොඳටම ම 🤣🤣🤣. හපොයි 🤌🤌
    Chat gpt ආචාර්ය💀
    අග විනිසුරුට කෙලවන්න ආපු එකා. අම්බෝ හුත්තෝ :p
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    අග විනිසුරුට කෙලවන්න ආපු එකා. අම්බෝ හුත්තෝ :p
    Ammo දැන් අගවිනිසුරු ට කෙලවන්න ද ඇවිත් තියෙන්නේ. සැර්ත් බාල වෙලා. වචනත් අඩු වෙලා හපොයි

    Lovtus puktus. වෙලා ආතල් යකෝ 🤣🤣🤣

    තව අඬාගෙන වරෙන් පස්සෙන්. 🤌🤌🤌
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,090
    1
    58,415
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මේ ගොන් බඩුව මහින්දට කරගන්න බැරිවුණා කියල කියන්නෙ මොනවා ගැනද? අගවිනිසුරුට අපහාස කරලා, බැංකු එකවුන්ට් ගැන හොයල පත්තරේ දාල, පාර්ලිමේන්තුවේ බලය පාවිච්චි කරලා පන්නපු එකෙක් මහින්ද කියන්නෙ. ☝️ :-D
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,649
    113
    Ammo දැන් අගවිනිසුරු ට කෙලවන්න ද ඇවිත් තියෙන්නේ. සැර්ත් බාල වෙලා. වචනත් අඩු වෙලා හපොයි

    Lovtus puktus. වෙලා ආතල් යකෝ 🤣🤣🤣

    තව අඬාගෙන වරෙන් පස්සෙන්. 🤌🤌🤌
    එනකොට කෙලවන්නම් කියල පොල්ල කෙලින් කරගෙන ඇවිල්ල යනකොට පුකත් ලෙවකාල යන්නෙ බැල්ලිගෙ පුතා. තොපි වගේ පොන්නයෝ එක්ක තවත් මොන කතාද 🤭