අර කෙල්ලගේ වැරද්දක් නැහැ බන් , ඉන්ද්රජිත්ට මෙන්ටල් case , ට්රැක පනින්න ලගයි ඌට.
ජීවිතේට කෙල්ලෙක් එක්ක අර වැඩේ කරලා නැතුව අවුරදු ගණන් වයසට ගිහින් මුට stress හැදිලා, depression වෙලා.
පුක කළු නම් බලන්නේ නැතුව ඉන්න පුළුවන් නේ.
ලොකු ෆුක , ෆුක හදා ගන්න gym යන එක , ඕවත් mental case තමයි කෙල්ලොන්ට තියන, එත් එක මුට තියන mental case
එක තරම් දරුණු නැහැ. අශ්ප්යා ෆුක ෆුක කියල මම කිවේ ඕක නෙමයි බන්, හොදට slim උකුල slim විදිඅහ්ට තිබුන හොද කෙල්ලෝ අර රෝස පාට gym එකට් ගිහින් ෆුකට exercise කරලා ඕක ලොකු කර ගෙන නිකන් චාටර් වෙලා. නිකන්
වට්ටකා විකුණන ලලකා වගේ. මම කියල තියන්නේ එක කැතයි කියල විතරයි.