සිරාවටමමුන් දෙන්නා කොහොමද ඒ කාලේ tiktok වල talks දුන්නේ
ඒ වගේ ද රසම කෑම කාල හොදම හොටල් වල ඉදලා සතියක් සුද්දි එක්ක අලුත් ඇදුම් ඇදලා සුද්දි ගේ සෙක්සුවල් පට්නර් විදියට සතියක් තිස්සේ vlog වශයෙන් දාපු හැටි
Anuradhaure kollo dennk bn , uba owa wadiya hithn epa .මොක්කුන්ද බන් මුන් දෙන්නා. මම ඇහුවෙත් අදයි.![]()
![]()