මැරිච්ච චූලාටත් සෑර්ලා තුනක්ම ගහලලු. එහෙනම් එ‍්ක තමයි හේතුව. 😔

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,962
    2
    15,708
    113
    "...... මිය ගිය නිරූපණ ශිල්පිණිය COVID සඳහා Pfizer එන්නත මාත්‍රා දෙකක් සහ පසුව booster මාත්‍රාවක් ලෙස තුන් වන Pfizer එන්නතක්ද ලබාගෙන අ‍ැති බව....."


    පයි සෑර් තුනක් ගැහුවා කියන්නෙ ඉතින් බඩුම තමා. Heart Attack එන එක අහන්නත් දෙයක්ද.
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    පෙත්ත බීවෙ නැද්ද ඉන්දුමතී
    ඉන්දජිත් කියන්නේ ලොකු ටෝක් දුන්නට බඩුවක් වත් ගහල නැති අනාත සොන්නයෙක් වගේ මට නම් පෙන්නේ ඌ
    කියන දේවල් වලින්.
    මල මිනි එක්ක sex කරන දේ ලංකාවේ වෙන දෙයක් තමයි, එත් මු මේ කියවන්නේ මුගේ මෙන්ටල් fantisy එක.
    ඇත්ත ලෝකේ සැබෑ කර ගන්න බැරි දේ හිත ඇතුලේ stress අවිල්ල්ලා depresssion ඇවිල්ලා එක ඔය විදිහට හිතුලු
    සුරංගනා කතා ගොත ගොත එලියට දානවා.


    අනේ බන් , 100 , 100 ය දාලා අපි මෙන්න මුව බඩුවක් ගහන්න තලවතුගොඩ එකන් යමු, නැත්තම් මුට stress හැදිලා පිස්සෙක් වෙනවා.


    පෙති බොන්න තරම් ඕක ලොකු mental disorder එකක් නෙමයි බන්, එත් මේකත් depression තමයි.
    මුට තව ටික දවසින් ට්‍රැක පෙනලා වෙනේ පෙත ගහන්න.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,896
    26,391
    113
    ඒකී මැරිලා දවසයි බලපන් උඹ ත්‍රෙඩ් 3ක්ම දාලා, උඹ කවදහරි කීල්ස් එකේ ලැට් එකක අලගොඩු කට්ටක් රෙන්න බැරුව පුකේ හිරවෙලා මැරුණාම උඹ ගැන කතා කරන්න නම් බල්ලෙක් වත් නැති වෙනවා
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,467
    36,409
    113
    මැදමහනුවර
    ඒකාලෙ වැක්සින් ගහපන් කියලා මේකෙ වැලලෙන්න හදපු සෙට් එකෙන් ටික දෙනෙක්

    UserComment
    @ela
    එහෙනම් උඹ පලයන් ගිහින් වන්නි හත්පත්තුවෙ හිටපං. අහිංසක මිනිස්සුන්ට බෝ නොකර.
    @wca
    රටේ අනෙක් මිනිස්සුන්ටත් නිදහසේ ජිවත් වීමටත් ඔය වගේම අයිතිවාසිකමක් තියෙනවනේ.ඔයා කියන්නේ එක්කෙනෙක් විතරයි .ඒත් වැඩකරන්න ඕනේ බහුතරයකගේ ආරක්ෂාවට මිසක් සුළුතර පිරිසකගේ උවමනාවට නෙවෙයි.
    @dinuwije
    මෙච්චර මිනිස්සු ගොඩක් ගහලගහල ආපු නැති ප්‍රශ්න තොට මොකටද?? vaccine ගැහුවේ නැත්තන් ගෙදරට වෙලා හිටපන්
    @sahansira
    හුත්තෝ... පැරසිටමෝල් ජාති කීයක් තියෙද? තෝ ඒව බොන්න කලින් ඔහොම හැමනිනුනාද?
    හැබැයි තොපි වගේ කාලකන්න ගොන් මූසල ගොබ්බ හැත්ත නම් මැරිල යන තරමට හොදයි.
    දන්න ලබ්බකුත් නෑ ගොන් ලොජික් දදා ඉන්නව.
    @Aki992
    Thama innawa neh gonn harakk ponsiyo tikk me wage...
    Oh shit corona nm iwara karannna wenne na
    Munn ekka 😐

    Ekko watema yanna nogaha ...
    Ethkota ikamanta marila yay.. Hadila..
    samjeta wadyak nowi ❤️
    @N A K A M U R A
    හොඳම වැඩේ තොපිට..නිකන්‍ දුන්න වැක්සීන් ඵක ගහගත්තෙ නෑ දැන් විඳවපං..:lol:
    @Hyaenidae
    හැමෝටම බෝ වුණත් හැමෝම වැක්සීන් ගහල හිටපු අය නම් hospitalizations අඩුයි බෝ වුණත් ඉස්පිරිතාලෙට යන්න වෙන ප්‍රමාණය අඩුයි එතකොට ඇඳන් ඔක්සිජන් etc හිඟ වෙන්න තියෙන ඉඩ අඩුයි. අනික හෘද වකුගඩු පිළිකා අනතුරු etc නිසා ඉස්පිරිතාලෙට එන අයට ඇඳන් නොලැබී යන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.
    @Gipsy Danger
    මොකක්ම හරි වැක්සීන් එකක් ගහගන්න එක තමා අංක 1. බොරුවට පොශ් කියල හිතන් Pfizer ගහගන්න බලන් ඉන්න උන් රට හරක්. උන් වගෙ උන් හින්ද තමා ලංකාව මේ තත්වෙ තියෙන්නෙ. :angry::angry::angry:

    ඔව් public or private ඕනම තැනකට පුලුවන් නීතියක් ගෙන්න වැක්සීන් ගහල නැත්තන් ඇතුලට ගන්නෙ නෑ කියල. Personally මන් හිතනව ඒක හොඳ දෙයක් කියල. හැබැයි කාටවත් බල කරන්න බෑ වැක්සීන් ගහ ගන්න කියල. අරම නීතියක් ගෙනාවොත් කාටවත් බල කරන්න ඔනී වෙන්නෙත් නෑ ඉතින්
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,843
    113
    ඒකාලෙ වැක්සින් ගහපන් කියලා මේකෙ වැලලෙන්න හදපු සෙට් එකෙන් ටික දෙනෙක්

    කෝකටත් කියල බඩුවක්වත් ගහපන්. නැතුව ඉතින් අර අක්කි මේ අක්කි කිය කිය සික්කොන්ට සල්ලි දිදී කෙල්ලො සෙට් කරගන්න බලන් ඉදල හොග් ගාල ගියොත් virgin පිට මැරෙන්න වෙන්නෙ. වැක්සින් ගහල ඉන්නෙත්. :lol::lol:
     

    AS Dishantha

    Member
    Jan 31, 2026
    25
    1
    3
    කෝකටත් කියල බඩුවක්වත් ගහපන්. නැතුව ඉතින් අර අක්කි මේ අක්කි කිය කිය සික්කොන්ට සල්ලි දිදී කෙල්ලො සෙට් කරගන්න බලන් ඉදල හොග් ගාල ගියොත් virgin පිට මැරෙන්න වෙන්නෙ. වැක්සින් ගහල ඉන්නෙත්. :lol::lol:
    අඩුම ගානෙ ..තේ පාරක්වත් ගහලා තියේද දල්ලෑ....😜
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,786
    15,010
    113
    35
    Spain

    Reincarnator

    Well-known member
  • May 20, 2022
    12,732
    31,059
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    පයි සෑර් තුනක් ගැහුවා කියන්නෙ ඉතින් බඩුම තමා. Heart Attack එන එක අහන්නත් දෙයක්ද.

    I got two Pfizer doses followed by one Moderna booster :shocked:. Just waiting to die of a heart attack now :(. Sooner the better, hopefully without any pain🪦.
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,189
    3,151
    113
    I got two Pfizer doses followed by one Moderna booster :shocked:. Just waiting to die of a heart attack now :(. Sooner the better, hopefully without any pain🪦.
    Mama pfizer 5 gahuwa. Mehe hama auruddema flu shot ekai covid ekai ganna eka normal 😑

    6 weni ekath ganna kiyala awa

    1788354814316.png
     
    • Wow
    Reactions: Reincarnator