"...... මිය ගිය නිරූපණ ශිල්පිණිය COVID සඳහා Pfizer එන්නත මාත්රා දෙකක් සහ පසුව booster මාත්රාවක් ලෙස තුන් වන Pfizer එන්නතක්ද ලබාගෙන අැති බව....."
පයි සෑර් තුනක් ගැහුවා කියන්නෙ ඉතින් බඩුම තමා. Heart Attack එන එක අහන්නත් දෙයක්ද.
පයි සෑර් තුනක් ගැහුවා කියන්නෙ ඉතින් බඩුම තමා. Heart Attack එන එක අහන්නත් දෙයක්ද.


. Just waiting to die of a heart attack now
. Sooner the better, hopefully without any pain