කෙල්ලෙක්ගෙ සුන්දරත්වය විදින්න ඒ කෙල්ලගේ පින්තුර share කරලා අපහසුතාවට පත් කරන්න ඕනේ නැහැ බන්.
දැන් එකට AI තියනව.
ඕනේ මුණක් දා ගන්න පුළුවන්.
ඕන body shape එකක් ගන්න පුළුවන්....
උබටත් පුදුම arrias එකක් බන් තියින්නේ ලංකාවේ කෙල්ලෝ එක්ක.
ෆුක හෝදන්නේ නැති සුද්දීයෝන්ගේ ලෙව කන්න පුළුවන්, එත් ලංකාවේ කෙල්ලෙක් බිකිනියක් ගහ ගෙන
පොඩ්ඩක් හිටියාම උබේ arrias ගහනවා.
උබත් අර US embassy එකේ LGBTIQ වලින් සල්ලි හම්බ කර එකෙකේද කොහෙද