අගමැති මහින්දගෙන් අභියෝගයක්..
redundent Well-known member Jun 7, 2016 4,987 3,499 113 Budapast Apr 16, 2022 #1 Reactions: weer 11, Walter White and deanXX
sanoka Well-known member Dec 6, 2007 5,152 1,239 113 Apr 16, 2022 #2 Old video, Yahapalanaya failed to accept this challenge
119© Well-known member Sep 29, 2012 2,413 2,163 113 ~ගෙදර~ Apr 16, 2022 #3 Anith account eka ignore karapu nisada meken weda penwanne
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 Apr 16, 2022 #4 redundent said: Click to expand... ගොටා ආපු ගමන් ජනාධිපති කාර්යාලය විගනනයෙන් අයින් කරගත්තෙ ඇයි දන්නෑ. උඹල වගේ පොන්න බයියක්ට හොඳයි මේ කතා. විගනනය කරන්න ඉඩ දෙන්න කියපන්. හොරාකාපුව ටික එකින් එක අරන් පෙන්නයි මූත් දැන් අර සජිය වගේ වෙලා. ඇමරිකාවෙ බොත්තමක් එබුවම මේම මේම හැම ලබ්බම පේනවලු @erozan @weer 11 @JBLs Reactions: War Fighter and u_make_me_sick_
redundent said: Click to expand... ගොටා ආපු ගමන් ජනාධිපති කාර්යාලය විගනනයෙන් අයින් කරගත්තෙ ඇයි දන්නෑ. උඹල වගේ පොන්න බයියක්ට හොඳයි මේ කතා. විගනනය කරන්න ඉඩ දෙන්න කියපන්. හොරාකාපුව ටික එකින් එක අරන් පෙන්නයි මූත් දැන් අර සජිය වගේ වෙලා. ඇමරිකාවෙ බොත්තමක් එබුවම මේම මේම හැම ලබ්බම පේනවලු @erozan @weer 11 @JBLs
gobaby Well-known member May 17, 2007 2,678 1,259 113 S.P Apr 16, 2022 #5 ඇමරිකාව තරම් offshore company වලට පහසුකම් දෙන තවත් රටක් නැහැ ! Please Watch The Laundromat Movie ඇමරිකාවෙ...එක දේශපාලකයෙක් හිරේ ගිහිල්ලා නැහැ ! උන් හොරකම් කරන්නේ නැති නිසා නෙමේ ! ඒ ගහන... ගැහිලි අහුකරගන්න බැරි නිසා .... අඩුම තරමේ උන් එකෙක්වත් පැන්ඩෝරා Papers වල නැහැ ! පැන්ඩෝරා Papers ගැන කියන ඇමරිකාවේ නිදහස් මාධ්යවේදියෝ කියන්නේ ඒක CIA එකේ intelligent document dump එකක් කියලා....ඇමරිකාවේ උන්ගේ දේවල් හංග ගෙන.. අනිත් රටවල් වල උන් නටවන්න කරපු දෙයක් කියලා... උදාහරනයක් දැන් ඉන්න ජනාධිපති Biden පුතා ...Hunter Biden, Biden සහෝදරයට දූපත් පවා තියෙනවා ! ලංකාවේ වගේ චෝදනා විතරයි ! එකෙක් වත් හිරේ ගිහිල්ලා නැහැ... ඔය ඇමරිකාව තරම් නීතිය ක්රියාත්මක වන රටක් ලෝකේ නැතෙයි කියන කතාව නිකන් හදපු බොරුවක් ! උබ පුළුවන් ඇමරිකාවේ ඉපදුනු සුද්දෙක්ගෙන් ඔය ගැන අහල බලන්න... උන්ට මල පනිනවා ...ඕක ඇහුවහම.. හැබැයි ලංකාවෙන් ගිහිල්ලා ඇමරිකාවේ පදිංචි වෙච්ච එකෙක්ගෙන් අහන්න එපා.... උන් ලංකාවට බැන බැන එහෙ ඇමරිකාවේ ලොකුව කියවනවා ... ලංකාවේ උන්ට රිදෙන්න Hunter Biden - crazy sex acts - URL Biden Son - Ukraine - URL Biden’s brother - Virgin Islands property - URL Reactions: weer 11
ඇමරිකාව තරම් offshore company වලට පහසුකම් දෙන තවත් රටක් නැහැ ! Please Watch The Laundromat Movie ඇමරිකාවෙ...එක දේශපාලකයෙක් හිරේ ගිහිල්ලා නැහැ ! උන් හොරකම් කරන්නේ නැති නිසා නෙමේ ! ඒ ගහන... ගැහිලි අහුකරගන්න බැරි නිසා .... අඩුම තරමේ උන් එකෙක්වත් පැන්ඩෝරා Papers වල නැහැ ! පැන්ඩෝරා Papers ගැන කියන ඇමරිකාවේ නිදහස් මාධ්යවේදියෝ කියන්නේ ඒක CIA එකේ intelligent document dump එකක් කියලා....ඇමරිකාවේ උන්ගේ දේවල් හංග ගෙන.. අනිත් රටවල් වල උන් නටවන්න කරපු දෙයක් කියලා... උදාහරනයක් දැන් ඉන්න ජනාධිපති Biden පුතා ...Hunter Biden, Biden සහෝදරයට දූපත් පවා තියෙනවා ! ලංකාවේ වගේ චෝදනා විතරයි ! එකෙක් වත් හිරේ ගිහිල්ලා නැහැ... ඔය ඇමරිකාව තරම් නීතිය ක්රියාත්මක වන රටක් ලෝකේ නැතෙයි කියන කතාව නිකන් හදපු බොරුවක් ! උබ පුළුවන් ඇමරිකාවේ ඉපදුනු සුද්දෙක්ගෙන් ඔය ගැන අහල බලන්න... උන්ට මල පනිනවා ...ඕක ඇහුවහම.. හැබැයි ලංකාවෙන් ගිහිල්ලා ඇමරිකාවේ පදිංචි වෙච්ච එකෙක්ගෙන් අහන්න එපා.... උන් ලංකාවට බැන බැන එහෙ ඇමරිකාවේ ලොකුව කියවනවා ... ලංකාවේ උන්ට රිදෙන්න Hunter Biden - crazy sex acts - URL Biden Son - Ukraine - URL Biden’s brother - Virgin Islands property - URL
Amathi Putha Well-known member Dec 20, 2018 5,295 10,128 113 පෙට්රල් පෝලිමේ Apr 16, 2022 #6 Kaputu kaak kaak kaak...
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,650 125,239 113 දෙහිවල Apr 16, 2022 #7 මේවා පෙන්නපන් වුත්තෝ රාජපක්ෂ ගු කන උන්ට පරණ උත්ටවල් දාලා ජනේලෙන් දෙනවා
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,990 2 116,137 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 16, 2022 #8 හද්ද පරණ සීන් එකක්නෙ
justinshady Well-known member Jan 28, 2013 2,602 1,106 113 Walhalla ♤♡♢♧ Apr 16, 2022 #9 119© said: Anith account eka ignore karapu nisada meken weda penwanne Click to expand... මොනා උනත් මේ සීන් එක නිසා මිඩියා යුනිට් කාරයොන්ගේ අකවුන්ට් ටික හොයාගන්න පුළුවන් උනා. Reactions: 119©
119© said: Anith account eka ignore karapu nisada meken weda penwanne Click to expand... මොනා උනත් මේ සීන් එක නිසා මිඩියා යුනිට් කාරයොන්ගේ අකවුන්ට් ටික හොයාගන්න පුළුවන් උනා.