Me @Emios ge putha neda??? :P Lol
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,656 67,999 113 Sep 8, 2023 #21 Rontmir said: Me @Emios ge putha neda??? Click to expand... Lol Reactions: asanka+++
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,999 2 116,147 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 8, 2023 #22 මා පුතා Reactions: asanka+++
A asanka+++ Well-known member Jul 17, 2014 11,361 20,137 113 42 Sep 9, 2023 #23 dilann said: ඉරාජය අදුරන පොඩි එකෙක් අන්දලා එව්වද දන්නේ නෑ . ඌ ඔය වගේ වැඩ කරනවා Click to expand... ehema baluwoth uba iraj andala ewapu ekek nalin0001 said: මීවනපලානේ කියන විදියට භාවනා කරන්න ඕන නැතිලුද? Click to expand... man okage ewa ahla na bn wadiya Hamu mahaththaya1 said: podi ekta kana palenta ekak deela, dup paraya kiyala elawala danta one Click to expand... "hinawenna newei mewa kiyanne" Emios said: Dan kiyapan lamai hadanna oneda nedda.me wage panditha ekek ipadunoth Click to expand... mamanam mehema ekek ipadunoth pitaratakata wikunala danawa
dilann said: ඉරාජය අදුරන පොඩි එකෙක් අන්දලා එව්වද දන්නේ නෑ . ඌ ඔය වගේ වැඩ කරනවා Click to expand... ehema baluwoth uba iraj andala ewapu ekek nalin0001 said: මීවනපලානේ කියන විදියට භාවනා කරන්න ඕන නැතිලුද? Click to expand... man okage ewa ahla na bn wadiya Hamu mahaththaya1 said: podi ekta kana palenta ekak deela, dup paraya kiyala elawala danta one Click to expand... "hinawenna newei mewa kiyanne" Emios said: Dan kiyapan lamai hadanna oneda nedda.me wage panditha ekek ipadunoth Click to expand... mamanam mehema ekek ipadunoth pitaratakata wikunala danawa
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Sep 9, 2023 #24 asanka+++ said: තවටික කාලෙකින් නින්දෙන් බඩුයන්න ගත්තම ඔය ගතිය ඇරිලා යයි Click to expand... a asse thota ninden baduth yanawada??? tho wage gon harakek loweth neha ponnayo
asanka+++ said: තවටික කාලෙකින් නින්දෙන් බඩුයන්න ගත්තම ඔය ගතිය ඇරිලා යයි Click to expand... a asse thota ninden baduth yanawada??? tho wage gon harakek loweth neha ponnayo
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,997 167,835 113 එකමත් එක රටක Sep 9, 2023 #25 asanka+++ said: ehema baluwoth uba iraj andala ewapu ekek Click to expand... ආ මේ මිවලපලන ලග හිටපු පොඩි එකෙක් නේද . ඔක්කොම බැලුවේ නෑ . මම හිතුවේ සමන්තභද්ර ගේ පොඩි එකෙක් කියලා. සමන්තබද්ර ඔය වගේ පොඩි එකෙක් දාල ඔහොම එකක් යැව්වොත් නම් උගේ වැඩක් වෙන්න පුලුවන් කිව්වේ. Reactions: asanka+++
asanka+++ said: ehema baluwoth uba iraj andala ewapu ekek Click to expand... ආ මේ මිවලපලන ලග හිටපු පොඩි එකෙක් නේද . ඔක්කොම බැලුවේ නෑ . මම හිතුවේ සමන්තභද්ර ගේ පොඩි එකෙක් කියලා. සමන්තබද්ර ඔය වගේ පොඩි එකෙක් දාල ඔහොම එකක් යැව්වොත් නම් උගේ වැඩක් වෙන්න පුලුවන් කිව්වේ.
THE_RAIN Well-known member Sep 2, 2016 1,813 1,002 113 Sri Lanka Sep 9, 2023 #26 asanka+++ said: https://vt.tiktok.com/ZSL3fJRDa/ Click to expand... skole teacherta puka denne me wage un thamai Reactions: පෝරිසාදයා and asanka+++
asanka+++ said: https://vt.tiktok.com/ZSL3fJRDa/ Click to expand... skole teacherta puka denne me wage un thamai