අඩු මිලට මහබැංකුවට ඩොලර් දුන් සැමට ස්තුතියි.!!! 🙏🙏😂😂😂

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,755
    87,157
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක


    ඔබ අපේ ශක්තියයි. 💪💪😂

    මේ සමඟම ඉන්දරේට අනුව අද official USD rate එක 310-312 වීම බැතියෙන් සමරමු.

    දැක්කෙ නැති අයට. 👇

    අවුලක් නෑ දැන්මම විශ්වාස කරන්න එපා. තවත් බලාගෙන හිටපන් විසේසඤ්ඤයොද, මමද හරි කියලා. බුදු සරණයි. ලබන ඉරිදා 310-312 විතර official USD Rate එකක් සමග හමු වෙමු.

    හැබැයි දැන් ඉන්දරේ ඇවිත් එදා කිව්වෙ buying rate එක ගැන කියල කිව්වම, එදා කිව්වෙ selling rate එක ගැන කියල හිතන් ඩොලර් විකුණපු හැමෝගෙම මූණු බලන්න ආසයි. 😂😂

    විකුණපු උන් දැන් හූල්ල හූල්ල ඇති. මං නං ආසයි එහෙම උනාට. මොකද උන් තමා වලකට එක පාරක් වැටිල ගොඩ ඇවිත් ආයෙ ඉස්සරහට යනකොට ආයෙ වලක් දැක්කම ඉන්දරේල, ගොන්සන්ල වැටෙන්නෙ නෑ පැනපන් කිව්වම වැටෙන එකක් නෑ කියල පනින්නෙ. අන්න එවුන් වැටිල අතපය කඩාගෙන අත්දැකීමෙන් ඉගෙන ගන්න ඕන. මචන් @IndrajithGamage උබ තව උපදෙස් දීපන්. ❤️❤️❤️

    thumbs-up-charles-darwin.gif
     

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,478
    113
    Gampaha
    මේ රටේ අන්දන්න බැරි මේ මම වගේ ජෙබ්බෝ විතරමයි ඔයි..අනිත් ඔක්කොම (පිටරට ඉන්න එවුන් පවා ) රනිල් රාජපක්ෂලාට යසට අන්දන්න පුලුවන්.. :( :( :( :confused:
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,124
    1
    58,475
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මට පෙබරවාරි 26 ඉරිදා ස්ටොක් බ්‍රෝකර්ගෙන් මැසේජ් එකක් ආව 27 ඉඳල බෑන්ඩ් එක වැඩි කරනවා කියල. ඒ වෙලාවේ 365ට මාසෙක වියදමට හරියන්න ඩොලර් මාරු කරා.

    ආයෙත් ගිය සතියෙ පොඩි ගාණක් 337.50ට මාරු කරා.

    ඉදිරි දවස් ටික ක්‍රෙඩිට් කාඩ් එකෙන් ජීවත් වෙන්න හිතන් ඉන්නෙ
     

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    මට පෙබරවාරි 26 ඉරිදා ස්ටොක් බ්‍රෝකර්ගෙන් මැසේජ් එකක් ආව 27 ඉඳල බෑන්ඩ් එක වැඩි කරනවා කියල. ඒ වෙලාවේ 365ට මාසෙක වියදමට හරියන්න ඩොලර් මාරු කරා.

    ආයෙත් ගිය සතියෙ පොඩි ගාණක් 337.50ට මාරු කරා.

    ඉදිරි දවස් ටික ක්‍රෙඩිට් කාඩ් එකෙන් ජීවත් වෙන්න හිතන් ඉන්නෙ
    Kawda broker?
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    දැන් ඉතින් මිනිස්සු මලකොට ඩොලර් එලියට දාන එකක් නැහැ
    ඒක තමා ප්‍රශ්ණේ.. හුගක් එවුන් දෑන් කියන්නේ හොල්ලන්නේ නෑ කියලා.. මහ බෑන්කු ගවනර් උන්ට අරී කියලා උන් හිතලා නෑ.. හෑබෑයි ආයේ සමහර විට ටිකක් පහලට එන්න ඉඩ තියෙනවා අයි එම් එෆ් ඩීල් එක ආවම ආයෙත් import restriction අයින් කරන කම්.. කොහොම වුනත් මහ බෑන්කු අධිපති කියලා තියෙන්නේ දෑන් මිල තිරණ ය වෙන්නේ මාකට් එක අනුව කියලා. ඒක හොද දෙයක්. ඒත් තාමත් පොඩි පාලනයක් තිබ්බා නම් බිස්නස් වලට හොද වෙයි කියලා කියනවා