අඩෝ කවුරුත් ජැකි අක්කිට බනින්න තීයා ගන්න &#347

Winthecse

Member
Feb 11, 2012
483
38
0
Gedara
අඩෝ කවුරුත් ජැකි අක්කිට බනින්න තීයා ගන්න &#347

අඩෝ කවුරුත් ජැකි අක්කිට බනින්න තීයා ගන්න එපා හරිද ඩෝ!
දැන් බලපන් අර ඉන්දියවෙ මහරාජ එතකොට බහරෙන් වල ගරු හම්බ කුමාරය ඒ වගේ VVIP අය එක්ක රැය පහන් කරපු,එතකොට ඉන්ඩියාවෙ ඉන්න සේරම නිලියො බාර ගන්න බය වුන සෙක්ස් සෙන්ස් අබියෝගය බාර ගට්ත ,බහරෙන් වලඩි මැලේසියන් අම්මත් එක්ක සින්හල විදිහට හැදුන වැදුන ජකීට VVIP විදිහට සැලකුවෙ නැති උන් දෙන්නව එල්ලන්න ඔන මම කියන්නෙ බොරුද අහ්? ඔයම පොඩ්ඩක් හිතල බලන්නකො
 

001flyD

Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    .....පල වැඩි වුණාම,ජයග්‍රහණය වැඩි වුණාම,තෑගි වැඩි වුණාම,කීර්තිය වැඩි වුණාම,අපි ටිකක් නැමෙන්න ඕනෑ,නිහතමානී වෙන්න ඕනෑ ....මොකද,මේවා ඔක්කොම තාවකාලිකයි,මේ ලෝකෙ සදාකාලික කිසි දෙයක් නෑ.....

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1160567
     

    Winthecse

    Member
    Feb 11, 2012
    483
    38
    0
    Gedara
    eeki umbath ekka night ekak adinna enna kiwwoth umba oya bana kiyanawada ..netnam yanawada..?

    meyage personal life eka mata wadak naha ekita gahanawa thamai eth macho mama 2ys idan india wala inne api me hutthi nisa nondi wenawa ape rata
    kohoma hari meki karapu wade harida ahinsakayo dennekge badat gahapu eka me loke inna mekita wada lokema pilganna celebrities la langa humanity eka thinawa
     

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    Sorry-.jpg
    Madam....!