බල්ලව ඇවිද්දවන්න ගියා පාර්රෙ.Uber eats එකේ බයික් එකක් ඇවිත් order එක දැම්මේ මන්ද ඇහුවා
.මන් ඔව් කිව්වා.අරූ කෑම එක මට දීල ගියා කියපන්කෝ
.බිරියානියක් බන්
.වාසනාව ලගටම එනවා බන් අපේ
.
යකෝ අරූ දුන්න එක බන් මන් මොනා කරන්නදනිකන් ඉගෙනගන්න දුන්නම නිකන් කන්නත් හොයනවා .. ඕක තමයි නිකන් ඉගෙන ගන්න දෙන එකේ හෙනේ
බොරු කියන්නේ මොකටද බන් මොනාහරි උබල දෙනවද මටඔහොම බොරු කියන්න එපා ගොන් උත්තෝ
තව බඩ යං උඹට
sliit/nsbm උපාදි කඩේකැම්පස් එකේ නම කියපංකෝ
පිස්සුද බන්පොන්න ඉන්ද්රජත් නේද උබ
කාලා ඉවරයි බන්කටක් කාල පුලුවන් නම් තව photo එකක් දාපං.
කාල ඉවර නම් කොලේ දාපං. බැරිඋනොත් උබ පොන්නයා.කාලා ඉවරයි බන්
කොලෙයි පෙට්ටියයි පිච්චුවා බන් ගෙදර දැක්කොත්.කටු ටික බල්ල කෑවා.කාල ඉවර නම් කොලේ දාපං. බැරිඋනොත් උබ පොන්නයා.
matath hithenawaපොන්න ඉන්ද්රජත් නේද උබ
ow bn, me hutta sarcasm krnwපොන්න ඉන්ද්රජත් නේද උබ
matath hithenawa
Ponna athal denne muow bn, me hutta sarcasm krnw
ඉන්දර් ගෙ තවත් ආත්මයක් නේද මේ?බල්ලව ඇවිද්දවන්න ගියා පාර්රෙ.Uber eats එකේ බයික් එකක් ඇවිත් order එක දැම්මේ මන්ද ඇහුවා.මන් ඔව් කිව්වා.අරූ කෑම එක මට දීල ගියා කියපන්කෝ
.බිරියානියක් බන්
.වාසනාව ලගටම එනවා බන් අපේ
.
View attachment 212868
U neme bnow bn, me hutta sarcasm krnw
u neme yakoPonna athal denne mu
pissuda bnඉන්දර් ගෙ තවත් ආත්මයක් නේද මේ?
Ammapalla u neme bnඉන්දරේ අලුත් ආතල් එකක් දෙනව වගේ..![]()
නිකන් හම්බවෙන එකනේ බන්.උඹට යුතුකමක් තිබ්බා කෑම එක නොගෙන ඉන්න. අදත් බඩ යයි ඉතිං.
පොන්නයෙක් වගේ හැසිරෙන්න එපා බන් මන් ඌ නෙමේඅඩෝ රෝයල් පින්බතා![]()
බෙඩ්සීට් එකේ පොටෝ එකක් ඩාපන් එහෙන්ම්Ammapalla u neme bn