අඩෝ ලංකාවේ සයිට් දිගට හරහට හැක් කරනෝ..?

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
oh mama hithuwe eka kiiyanne Topology kiyana girl kiyala
thnks for da info

නෑ මචන් මේක කියන්නේ Bella Stella. :yes: අර video එක බලපන්.
ජර්මන් කෙනෙක් නිසා වැඩියේ කවුරුත් දන්නේ නෑ
 

mcwolfe

Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    5484545+_b2531cd521081a3d4a750fbbfe8639e2.gif
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    හෙළයෙක්;18056157 said:
    kohoma unath hoda wedak lankawe goda denek oya security patha gena hithan ne,. aduma gane default password wath change karan ne. eka nisa mehema deyak wena eka hodai. ethakotawath igena gani ne.

    :yes::yes:
    oka itn gdak web dev karana company wath salakanne nane.podi site ghnwa security gnna dyak na.

    dn itn ewa hada gnna weiissarahata
     

    heshana

    Well-known member
  • Oct 13, 2009
    5,292
    371
    83
    හීන් පුතා;18055991 said:
    මචන්ලා දැන් ලංකාවේ සයිට්ස් වලට සයිබර් ඇටෑක් යනවා. සේරම LK සයිට්ස් ටික කෙලවීගෙන යන්නේ. හැකර් කාරයා උගේ ෆේස්බුක් පේජ් එකේ හැක් කරන සයිට් එක ගානේ ෂෙයාර් කරනවා.. ගහින් බලපල්ලා..

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100005195535562&fref=ts

    දැනට හැක් කරපු සයිට් ලිස්ට් එක.....


    www.saitm.edu.lk/x.php
    http://lib.saitm.edu.lk/x.php
    http://media.saitm.edu.lk/x.php
    http://moodle.saitm.edu.lk/x.php
    http://robotics.saitm.edu.lk/x.php
    http://symposium.saitm.edu.lk/x.php
    http://courseweb.saitm.edu.lk/x.php

    www.cricnowlive.com/x.php
    www.san.sch.lk
    www.nfth.lk/x.php

    http://pticindia.com/x
    http://samparkonline.co.in/x.php
    http://pticindia.com/x.php
    http://abtravels.lk/x.php
    http://victoryshipping.lk/x.php
    http://xcellence.lk/x.php
    http://jewelexchange.lk/x.php
    http://happydigital.lk/x.php
    http://microenterprises.lk/x.php
    http://jesussaves.lk/x.php
    http://businessmachines.lk/x.php
    http://dsl.lk/x.php
    http://gethsemanenet.org/x.php
    http://richirich.lk/x.php
    http://brandlabel.lk/x.php
    http://arboys.ch/x.php
    http://srm.lk/x.php
    http://bestdgc.com/x.php
    http://interlinkms.com/x.php
    http://greenlighttrading.ae/x.php
    http://nekkotrading.com/x.php
    http://khairaztravels.com/x.php
    http://galleria.lk/x.php
    http://appleholidays.lk/x.php
    http://nida.lk/x.php
    http://cambridge.lk/x.php
    http://mmtsrilanka.lk/x.php
    http://globalelc.lk/x.php
    http://mytoolsint.com/x.php
    http://transtours.lk/x.php
    http://puttalamuc.com/x.php
    http://vallibelfinance.com/x.php
    http://lankamoto.com/x.php
    http://carman.lk/x.php
    http://dsltrading.com/x.php
    http://colombiagoc.com/x.php


    boru wage ban kage hari gon athal ekak wage mama kalin nam oya site walata gihilla na... x.php ain karaha wada karanawa :lol: oya site google wala search karala balapan url eka hodata wada... ubada oya anthimata x.php damme :shocked:
     
    Last edited:

    njuk

    Member
    Mar 18, 2015
    9
    2
    0
    meka hack karapu eka boruwata wena rataka dial ekak kiyala penanna haduwata mu aniwa lankawe dial ekak.mokada hariyata hack karana ekek kara nan me wage 2.50 widiyata hack karanne naha ban.mu mokakda karala thiyenne x.php kiyala file ekak uplaod karala eeta passe htaccess file ekak daala index.php eka wenuwata x.php ekata site eka load weddi redirect wenna.x.php path eka makuwama site eka elata wada :lol: chater seen eka.anith eka me links click kalama moko me facebook ekata yanne.links click karanne balagena eeta passe facebook hack wei:lol:me post eka daapu eka poddak kiyapanko ubata kohomada me site list ekama hambune kiyala:P
     
    Last edited:
  • Apr 19, 2011
    567
    158
    43
    නුවර
    meka hack karapu eka boruwata wena rataka dial ekak kiyala penanna haduwata mu aniwa lankawe dial ekak.mokada hariyata hack karana ekek kara nan me wage 2.50 widiyata hack karanne naha ban.mu mokakda karala thiyenne x.php kiyala file ekak uplaod karala eeta passe htaccess file ekak daala index.php eka wenuwata x.php ekata site eka load weddi redirect wenna.x.php path eka makuwama site eka elata wada :lol: chater seen eka.anith eka me links click kalama moko me facebook ekata yanne.links click karanne balagena eeta passe facebook hack wei:lol:me post eka daapu eka poddak kiyapanko ubata kohomada me site list ekama hambune kiyala:P
    උගේ ෆේස්බුක් පේජ් එකේ තිබ්බේ. හොඳට බලපන් උඩින්ම තියෙන්නේ fb ලින්ක් එක.

    ඒත් මචං x.php පේජ් එකක් හරි අප්ලෝඩ් කරන්න හොස්ට් ඒකට ලොග් වෙන්න පර්මිෂන් ඕනි නේද?