oh mama hithuwe eka kiiyanne Topology kiyana girl kiyala
thnks for da info
නෑ මචන් මේක කියන්නේ Bella Stella.
අර video එක බලපන්.ජර්මන් කෙනෙක් නිසා වැඩියේ කවුරුත් දන්නේ නෑ
oh mama hithuwe eka kiiyanne Topology kiyana girl kiyala
thnks for da info
අර video එක බලපන්.හෙළයෙක්;18056157 said:kohoma unath hoda wedak lankawe goda denek oya security patha gena hithan ne,. aduma gane default password wath change karan ne. eka nisa mehema deyak wena eka hodai. ethakotawath igena gani ne.


ඕකා සිරාවට හැක් කරොත් අහුවෙලා සීයිඩි එකෙන් @2 තලාගන්න තමා දගලන්නේ![]()
![]()
![]()
![]()
හීන් පුතා;18055991 said:මචන්ලා දැන් ලංකාවේ සයිට්ස් වලට සයිබර් ඇටෑක් යනවා. සේරම LK සයිට්ස් ටික කෙලවීගෙන යන්නේ. හැකර් කාරයා උගේ ෆේස්බුක් පේජ් එකේ හැක් කරන සයිට් එක ගානේ ෂෙයාර් කරනවා.. ගහින් බලපල්ලා..
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005195535562&fref=ts
දැනට හැක් කරපු සයිට් ලිස්ට් එක.....
www.saitm.edu.lk/x.php
http://lib.saitm.edu.lk/x.php
http://media.saitm.edu.lk/x.php
http://moodle.saitm.edu.lk/x.php
http://robotics.saitm.edu.lk/x.php
http://symposium.saitm.edu.lk/x.php
http://courseweb.saitm.edu.lk/x.php
www.cricnowlive.com/x.php
www.san.sch.lk
www.nfth.lk/x.php
http://pticindia.com/x
http://samparkonline.co.in/x.php
http://pticindia.com/x.php
http://abtravels.lk/x.php
http://victoryshipping.lk/x.php
http://xcellence.lk/x.php
http://jewelexchange.lk/x.php
http://happydigital.lk/x.php
http://microenterprises.lk/x.php
http://jesussaves.lk/x.php
http://businessmachines.lk/x.php
http://dsl.lk/x.php
http://gethsemanenet.org/x.php
http://richirich.lk/x.php
http://brandlabel.lk/x.php
http://arboys.ch/x.php
http://srm.lk/x.php
http://bestdgc.com/x.php
http://interlinkms.com/x.php
http://greenlighttrading.ae/x.php
http://nekkotrading.com/x.php
http://khairaztravels.com/x.php
http://galleria.lk/x.php
http://appleholidays.lk/x.php
http://nida.lk/x.php
http://cambridge.lk/x.php
http://mmtsrilanka.lk/x.php
http://globalelc.lk/x.php
http://mytoolsint.com/x.php
http://transtours.lk/x.php
http://puttalamuc.com/x.php
http://vallibelfinance.com/x.php
http://lankamoto.com/x.php
http://carman.lk/x.php
http://dsltrading.com/x.php
http://colombiagoc.com/x.php
oya site google wala search karala balapan url eka hodata wada... ubada oya anthimata x.php damme 
chater seen eka.anith eka me links click kalama moko me facebook ekata yanne.links click karanne balagena eeta passe facebook hack wei
me post eka daapu eka poddak kiyapanko ubata kohomada me site list ekama hambune kiyala
හෙළයෙක්;18056157 said:kohoma unath hoda wedak lankawe goda denek oya security patha gena hithan ne,. aduma gane default password wath change karan ne. eka nisa mehema deyak wena eka hodai. ethakotawath igena gani ne.

උගේ ෆේස්බුක් පේජ් එකේ තිබ්බේ. හොඳට බලපන් උඩින්ම තියෙන්නේ fb ලින්ක් එක.meka hack karapu eka boruwata wena rataka dial ekak kiyala penanna haduwata mu aniwa lankawe dial ekak.mokada hariyata hack karana ekek kara nan me wage 2.50 widiyata hack karanne naha ban.mu mokakda karala thiyenne x.php kiyala file ekak uplaod karala eeta passe htaccess file ekak daala index.php eka wenuwata x.php ekata site eka load weddi redirect wenna.x.php path eka makuwama site eka elata wadachater seen eka.anith eka me links click kalama moko me facebook ekata yanne.links click karanne balagena eeta passe facebook hack wei
me post eka daapu eka poddak kiyapanko ubata kohomada me site list ekama hambune kiyala
![]()