අතහැර දමන ලද විදේශගත අපේ සොයුරැ සොයුරියන&#3530

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    අතහැර දමන ලද විදේශගත අපේ සොයුරැ සොයුරියන&#3530

    චාපා ,වගකිව යුතු නිර්ලජ්ජිත,කාළකණ්නි, ම්ලේච්ච පාලකයන් හා නිලධාරින් විසින් අතහැර දමන ලද විදේශගත අපේ සොයුරැ සොයුරියන් වෙනුවෙන් ඔබේ අප්‍රහත ධෛර්යෙන් යුතු පෙනි සිටීම ගැන දැයේ ආශිර්වාදය ඔබට හිමිවේවා.
    චාපා ඔබට මගේ ශීර්ෂ ප්‍රනාමය.


    https://www.youtube.com/watch?v=sO96wFW4vNE




    https://www.youtube.com/watch?v=sO96wFW4vNE
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    thopi rata gihin puka dunna ta anik un Pali da? Balanna ona rata gihin salli malu hamba Karan Ena ponsila gana newei duk widagena meke Inna minissu gane
    Ammo muge pada talk eka
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    thopi rata gihin puka dunna ta anik un Pali da? Balanna ona rata gihin salli malu hamba Karan Ena ponsila gana newei duk widagena meke Inna minissu gane
    Ammo muge pada talk eka

    උබේ නිදි නැ නේද කොල්ලෝ... පාඩම් කරපිය ඒලෙවල් ගොඩ දාගන්න , කිරියේ මැරෙන්න හදන්නේ නැතුව....

    ඔහේ දුක් විදලා තමය බන් මෙහෙත් ඇවිල්ල දුක් විදින්නේ....

    ඒලෙවල් ගොඩ දාගන්න බැරි උනොත් කියහන් යන්න වෙන පාරක් කියන්නම්.... හැබය් ඉටිහින් මෙහෙම බැනල නම් උදව් ගන්න බැ.....
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    anunge beti miriknna rata apu tho kohomada Mata udaw krnne? Man udaw illlln dapu mulma thread eka tho wanasuwa Mata thama mathakai..penna be Mata tho wge ponnayo udaw Dena ekata denna arapan bota barinam athal Gann meke thread Danna ona Na ona tharam krala thiyenawa ponnayoh:growl:
    උබේ නිදි නැ නේද කොල්ලෝ... පාඩම් කරපිය ඒලෙවල් ගොඩ දාගන්න , කිරියේ මැරෙන්න හදන්නේ නැතුව....

    ඔහේ දුක් විදලා තමය බන් මෙහෙත් ඇවිල්ල දුක් විදින්නේ....

    ඒලෙවල් ගොඩ දාගන්න බැරි උනොත් කියහන් යන්න වෙන පාරක් කියන්නම්.... හැබය් ඉටිහින් මෙහෙම බැනල නම් උදව් ගන්න බැ.....
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    anunge beti miriknna rata apu tho kohomada Mata udaw krnne? Man udaw illlln dapu mulma thread eka tho wanasuwa Mata thama mathakai..penna be Mata tho wge ponnayo udaw Dena ekata denna arapan bota barinam athal Gann meke thread Danna ona Na ona tharam krala thiyenawa ponnayoh:growl:

    Ado uba paw podi eka , tho ahu unoth gahawa yako wata hatahak karakila watenna lol

    Podiyata dahan as penawa

    Uba amawaka day kiyala alut acc ekak hadagena poya dawase athal dunna kiyala Hituwe
     
    Last edited:

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    පුන්ඩ ගොනා ගොත ලියනගේ ස්කුල් එකේ නම මාරු කරලා ආයේ තිබිච්ච නමම දාල

    මු මහා ගොන් පුන්ඩ බන්, සංදර්ශන කාරයෙක්, දැක්කනේ ශ්‍රීලන්කන් කොමියුනිටි ස්කුල් කියල දාල ආයේ වෙනස් කරලා

    මුන්ට මොනාද කරන්න ඕන කියපල්ලා

    2145jdf.jpg


    posmoyZ.jpg
     
    Last edited: