Eda wela hoyan kana ekagen badu aragena, ewagen padiya aragena loku seen dana gov service nodakinBREAKING NEWS
අත්යාවශ්ය සේවාවන් පවත්වාගෙන යාම සදහා රජය රට වසා දැමිම සලකාබලයි.
අත්යාවශ්ය සේවාවන්ට අවශ්ය ඉන්ධන ලබා ගැනීමට හැකි බව සහතික කිරීම සඳහා රජය රට තාවකාලිකව වසා දැමීමක් ගැන සලකා බලමින් සිටින බව වාර්තා වේ.
The Government is said to be considering a temporary lockdown to ensure essential services are able to obtain the fuel they require.
However, no final decision has been reached on the matter.
Essential services are unable to obtain fuel owing to the massive queues outside fuel stations across the country.
The situation is expected to continue until fresh stocks of fuel arrives in the country after 10th July.
As a result the Government is giving careful consideration to a temporary lockdown.
Government sources said that a temporary lockdown will ensure only essential services obtain the remaining fuel in the country.
The Government has already declared a work from home period till 10th July. (Colombo Gazette)
Good?Good Decision

Ekata thama ban oya wahanne. thiyana thel tika unta gahala Army control ekak denna yanneරටවහුවට වැඩක් නෑ දැන් තෙල් පුච්ච පුච්ච APC වල ආමි කාරයෝ ආතල් ගන්නවා
Military control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?Good?
Can you explain any good in this?
Ekata thama ban oya wahanne. thiyana thel tika unta gahala Army control ekak denna yanne
danatama Sign thiyenne oya
------ Post added on Jul 4, 2022 at 2:54 AM
Anna eka hoda prashnayak ahanna one BAR association eken.Military control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?
And what do you think this is? There is no Corapiw or Marshal lawMilitary control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?
Anna eka hoda prashnayak ahanna one BAR association eken.
Me wage wal wadunu rataka Bar ekata kisima balayak na machan.
eka dan api awasthaa hugakadi dakka ne.
And what do you think this is? There is no Corapiw or Marshal law
------ Post added on Jul 4, 2022 at 3:13 AM
Unuth podi gemak gahanawa meka athule. oya saliya wage aya nam sure na machan.Anika lawyers la hama ekama kiyanne trust eka thiya ganna kiyala, eth CJ pathkaranneth president ethanama aulak thiyanawa...
Ethanin pahalata okkoma hitha ganna puluwanne...