අත්‍යාවශ්‍ය සේවාවන් පවත්වාගෙන යාම සදහා රජය රට වසා දැමිම සලකාබලයි. 🔥

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,216
    113
    🔴 BREAKING NEWS
    අත්‍යාවශ්‍ය සේවාවන් පවත්වාගෙන යාම සදහා රජය රට වසා දැමිම සලකාබලයි.

    අත්‍යාවශ්‍ය සේවාවන්ට අවශ්‍ය ඉන්ධන ලබා ගැනීමට හැකි බව සහතික කිරීම සඳහා රජය රට තාවකාලිකව වසා දැමීමක් ගැන සලකා බලමින් සිටින බව වාර්තා වේ.

    🔴 The Government is said to be considering a temporary lockdown to ensure essential services are able to obtain the fuel they require.

    However, no final decision has been reached on the matter.

    Essential services are unable to obtain fuel owing to the massive queues outside fuel stations across the country.

    The situation is expected to continue until fresh stocks of fuel arrives in the country after 10th July.


    As a result the Government is giving careful consideration to a temporary lockdown.

    Government sources said that a temporary lockdown will ensure only essential services obtain the remaining fuel in the country.

    The Government has already declared a work from home period till 10th July. (Colombo Gazette)
    Eda wela hoyan kana ekagen badu aragena, ewagen padiya aragena loku seen dana gov service nodakin
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Good Decision
    Good?
    Can you explain any good in this? :(

    රටවහුවට වැඩක් නෑ දැන් තෙල් පුච්ච පුච්ච APC වල ආමි කාරයෝ ආතල් ගන්නවා
    Ekata thama ban oya wahanne. thiyana thel tika unta gahala Army control ekak denna yanne
    danatama Sign thiyenne oya
    ------ Post added on Jul 4, 2022 at 2:54 AM
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,216
    113
    Good?
    Can you explain any good in this? :(


    Ekata thama ban oya wahanne. thiyana thel tika unta gahala Army control ekak denna yanne
    danatama Sign thiyenne oya
    ------ Post added on Jul 4, 2022 at 2:54 AM
    Military control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Military control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?
    Anna eka hoda prashnayak ahanna one BAR association eken.
    Me wage wal wadunu rataka Bar ekata kisima balayak na machan.
    eka dan api awasthaa hugakadi dakka ne.

    Military control denakan civil law gana katha karana bar association eka katapiyagena innawada human rights geniyanne nathuwa?
    And what do you think this is? There is no Corapiw or Marshal law

    ------ Post added on Jul 4, 2022 at 3:13 AM
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,216
    113
    Anna eka hoda prashnayak ahanna one BAR association eken.
    Me wage wal wadunu rataka Bar ekata kisima balayak na machan.
    eka dan api awasthaa hugakadi dakka ne.


    And what do you think this is? There is no Corapiw or Marshal law

    ------ Post added on Jul 4, 2022 at 3:13 AM

    Anika lawyers la hama ekama kiyanne trust eka thiya ganna kiyala, eth CJ pathkaranneth president ethanama aulak thiyanawa...
    Ethanin pahalata okkoma hitha ganna puluwanne...
     
    • Like
    Reactions: HAneo

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    Anika lawyers la hama ekama kiyanne trust eka thiya ganna kiyala, eth CJ pathkaranneth president ethanama aulak thiyanawa...
    Ethanin pahalata okkoma hitha ganna puluwanne...
    Unuth podi gemak gahanawa meka athule. oya saliya wage aya nam sure na machan.
    Hoda minisuth innawa
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp