මට සැක ඔයාට පුළුවන් වෙයිද ඔහොම එකක් කරගන්න.![]()
uta baha, ekane thread dala, pm dala asahanaya nethi kara ganne,
මට සැක ඔයාට පුළුවන් වෙයිද ඔහොම එකක් කරගන්න.![]()
මට නම් ශුවර් නෑ. ඔයා අර මට දාපු මැසේජ් එහෙමත් එඩිට් ගගා යන එකේ මේවත් බොරු තමයි.බැරිනම් මේවා දාන්නේ නෑනේ පැටියෝ..

මට නම් ශුවර් නෑ. ඔයා අර මට දාපු මැසේජ් එහෙමත් එඩිට් ගගා යන එකේ මේවත් බොරු තමයි.![]()
බොරුනම් ඉතින් ඔප්පු කරන්න තියෙන්නේ..මට නම් ශුවර් නෑ. ඔයා අර මට දාපු මැසේජ් එහෙමත් එඩිට් ගගා යන එකේ මේවත් බොරු තමයි.![]()
බොරුනම් ඉතින් ඔප්පු කරන්න තියෙන්නේ..
බොරුනම් ඉතින් ඔප්පු කරන්න තියෙන්නේ..
උඹ ත්රෙඩ් එක දාල තියෙන්නේ අද අක්කා කෙනෙක් රුම් ඇද්ද කියල. ඕක 2023 Audio එකක්. උඹ ටයිම් ට්රැවලර් කෙනෙක්ද? උඹ රහල්ද?ආහ් ඕක මගේ account එකක් පොන්ස්.
මේකේ 3 වෙනි පදේ "පුංචි අම්මා"කෙනෙක් ගැන කියන නිසා මේ සිංදුව දැන් තහනම් .අප්පච්චි මට තැලුවට දිගට හරහට..
සන්තකටම මට තිබුනෙත් ඔබගෙ දයාව..
උබ ඕන නම් ඔප්පු කරගනින් පොන්නයෝ මට මොකද.thoge serama boru thamai ponnayo, tho issela ara PM tika boru kiyala oppu karapan, @Geshi95 dala thiyenne uba PM karai kiyala eth uba kiyanne ewa edit kiala, ithin ewa aththada boruda kiaka uba @spamcheck ta report karala ewa edit kiyala oppu karapan, nethnam mulu kiriyama hithanne uba dapuwa thamai a leak une kiyala.
එහෙම දැම්මම හොදයිනේ.. නැත්නම් දාන්න ඈ ගිය අවුරුද්දේ අක්කා කෙනෙක්ව රූම් ඇද්දා කියලා ලොල්.. මගේ උනත් නැතත් ඕක මගේ එකක් තමා පොන්නයෝ...උඹ ත්රෙඩ් එක දාල තියෙන්නේ අද අක්කා කෙනෙක් රුම් ඇද්ද කියල. ඕක 2023 Audio එකක්. උඹ ටයිම් ට්රැවලර් කෙනෙක්ද? උඹ රහල්ද?
අනික චූටි දෝනි කියන්නෙ ඇත්තටම Slwalzone එකෙ ඇත්ත කෙල්ලෙක්, උඹේ අකවුන්ට් එකක් වෙන්න බැහැ.
ඔන්න ලණුවයි බාල්දියයි ගෙනාවා ලිඳට දාගෙන ඇති තරම් නාපන්.
බොරු Audio දදා @Geshi95 ට මැසේජ් කරලා ගූ වෙන්න ලැජ්ජා නැත්ද බං? ඔච්චරම ඩෙස්පරේට් ද? SSRi එකක් වත් බීපන් අසහනේ අඩු වෙන්න.
එහෙම දැම්මම හොදයිනේ.. නැත්නම් දාන්න ඈ ගිය අවුරුද්දේ අක්කා කෙනෙක්ව රූම් ඇද්දා කියලා ලොල්.. මගේ උනත් නැතත් ඕක මගේ එකක් තමා පොන්නයෝ...
මෙතන බොරු කිය කිය පොර වෙන්න දගලන්නේ නැතුව ඉදපන්..යකෝ මම චුටි-දෝණි එක්ක කථා කරලා පවා තියෙනවා. නිකං චොර නොවී ඉදපන් බං. එලියට බැහැලා කෙල්ලෙක් හොයා ගනිං.
![]()
උබ ඕන නම් ඔප්පු කරගනින් පොන්නයෝ මට මොකද.
...
මෙතන බොරු කිය කිය පොර වෙන්න දගලන්නේ නැතුව ඉදපන්..මෙතන බොරු කිය කිය පොර වෙන්න දගලන්නේ නැතුව ඉදපන්..
මෙතන බොරු කිය කිය පොර වෙන්න දගලන්නේ නැතුව ඉදපන්..
මොනවද ඔයා අර මට pm දාපු ඒවද?බොරුනම් ඉතින් ඔප්පු කරන්න තියෙන්නේ..