She won't marry my asshole bro, she'll marry me. (and you're half right, my asshole is obviously not educated. However, I take a dump everyday so guess it's not uselessSalli walata ne ban.
She'll never marry this useless , uneducated asshole.
She won't marry my asshole bro, she'll marry me. (and you're half right, my asshole is obviously not educated. However, I take a dump everyday so guess it's not uselessSalli walata ne ban.
She'll never marry this useless , uneducated asshole.
ගෝල්ඩ් ඩිගර් ලුකින්..මට නම් ලස්සනයි.![]()
හික්කඩුව කිව්වට නරිගම නේද උඹ?Galle gupiyo.. Hikkaduwe
Ara father ta gahuwe Pushpalal, uu mage nadayek..
මෙකෑන්ubata salli tiyeda mekak maintain karanna
wadiya one na bmw ekak benz ekak land cruiser ekak nattam danma bijja kapaganin
පල පල උඹ නරිගමනෙ. ඇත්ත කියපන් ඉතින්.Gonapinuwala
මෙකෑන්
පල පල උඹ නරිගමනෙ. ඇත්ත කියපන් ඉතින්.
------ Post added on May 12, 2022 at 12:27 AM
එහෙම නෑ බං. හරි ඩීසන්ට් කෙල්ල.ගෝල්ඩ් ඩිගර් ලුකින්..
කපටි බොරු හිනාවට ඇත්ත නපුරු පාට අරින්න බෑ![]()
virigin newedaඑහෙම නෑ බං. හරි ඩීසන්ට් කෙල්ල.(ඩීසන්ට් කියන්නෙ ඉතින් මලෙන් උපන් කන්යාවි රෙද්දක් නෙවෙයි. කොයි දේත් ගාණට තියා ගන්න දන්න කෙල්ලෙක්)
Neil වෙන්ඩැති නේද? Neel කියලා උන් ඉන්නවායැ.Gonapinuwala
Ahapan Pushpalal gen Neel ge putha kiyala
මේ කාලෙ 20 පැනපු එකියක් virgin නම් මොකක් හරි ඔලුවෙ අමාරුවක් තියෙන්ඩ ඕන.virigin neweda
මේ කාලෙ 20 පැනපු එකියක් virgin නම් මොකක් හරි ඔලුවෙ අමාරුවක් තියෙන්ඩ ඕන.![]()
![]()
බම්බුවක් කියනවා. තාත්තගෙ license එක අරන් බලහන්. Neil කියලා ඇත්තෙ.Neel
පිස්සුද බං. ලව් එකට එහෙම බලු වැඩ කරන්නෙ මොකාද.umba meyata Wishwase denawada??
Neel thamay passport ekethබම්බුවක් කියනවා. තාත්තගෙ license එක අරන් බලහන්. Neil කියලා ඇත්තෙ.
පිස්සුද බං. ලව් එකට එහෙම බලු වැඩ කරන්නෙ මොකාද.
------ Post added on May 12, 2022 at 12:32 AM
Keep dreaming bro. Unless your are filthy rich, it's almost impossible.She won't marry my asshole bro, she'll marry me. (and you're half right, my asshole is obviously not educated. However, I take a dump everyday so guess it's not useless)
Umbawa eki dannawadaබම්බුවක් කියනවා. තාත්තගෙ license එක අරන් බලහන්. Neil කියලා ඇත්තෙ.
පිස්සුද බං. ලව් එකට එහෙම බලු වැඩ කරන්නෙ මොකාද.
------ Post added on May 12, 2022 at 12:32 AM
නැහැ බං.uba pattal weda dannawada.. hadssiye bore ekak tiyanna unoth
Cool. Let's see.Keep dreaming bro. Unless your are filthy rich, it's almost impossible.![]()
එහෙම දන් නෑ. මට autograph එකක් නම් දීලා තියෙනවා.Umbawa eki dannawada