mama van ekata original seat set ekak gehuwa pasatathvan වල පිටිපස්සේ යන්න වෙන්නේ නෑ දැන් .. ලනු කෑල්ලකින් හරි seat එකට තියලා බැදගන්න වෙනවා
ඕකත් බස් වල කෑලි ගැලෙව්වා වගේ වෙයි .. කලබල වෙන්න එපා
------ Post added on Aug 1, 2025 at 12:35 PM
mama van ekata original seat set ekak gehuwa pasatathvan වල පිටිපස්සේ යන්න වෙන්නේ නෑ දැන් .. ලනු කෑල්ලකින් හරි seat එකට තියලා බැදගන්න වෙනවා
ඕකත් බස් වල කෑලි ගැලෙව්වා වගේ වෙයි .. කලබල වෙන්න එපා
------ Post added on Aug 1, 2025 at 12:35 PM
එහෙනම් ඩිමෝ බට්ටේක් වගේ ගන්න practical වෙන්න ....practical නෑ
Mama van ekata highest grade eke seat set ekak aluthn gehuwa. okkoma seats with belts. 3.5lak una issarahata ohoma wath owa ganna wenne naAlmost all developed countries did that research long ago and mandated seat belts for rear passengers
Don't think we'd have anything to add to that
Mama van ekata highest grade eke seat set ekak aluthn gehuwa. okkoma seats with belts. 3.5lak una issarahata ohoma wath owa ganna wenne na
![]()
uda set eke yata pattern eka. Uda seats walin 2 seats x 2 rows. 3rd row eka. benche eka wage
![]()
![]()
mage interior set ekath oya brown tiyenne
sehena kal idan hitan hitapu deyak
9. dual purposeEthakota driver ekka seating capacity 9 da 10 da
thawa empty space tiyenawa passaha. eth max 9i CR update karanna ba ita wada me category eken.
මට තේරෙන්නේ නෑ උඹ ඔය ඇත්තට කියනවද නැත්තං ආතල් එකට කියනවද කියලා. ජනගහනය වැඩී කියලා මිනිස්සුන්ට මැරෙන්න දෙන්න කියලද උඹ කියන්නේ?? උඹට කරන්න දුන්නොත් උඹ ඕකද කරන්නේ?? ජනගහනය වැඩී නම් ඒකට පිලියම් යොදනවා මිසක් මැරෙන්න දෙන එකද යකෝ හරි? නිශ්පාදන ආර්තිකේ අවුල් නම් ඒකට මිනිස්සු මැරෙන්න දෙන එකද හරි?? ඔය නාසි අදහස් අතෑරගනින් බන්.එතකොට නිශ්පාදන ආර්ථිකය?
අනික කොහොමත් රටේ ජනගහනය වැඩියි නේද
ඒකෙත් ඉසසරහ දෙන්න බෙල්ට් දාන්න ඕන.එහෙනම් ඩිමෝ බට්ටේක් වගේ ගන්න practical වෙන්න ....
බෙල්ට් ඕනත් නෑ... හැප්පුනොත් ආයේ බෙල්ට් ඕනා වෙන්නෙත් නෑ![]()
Iමිනිස්සුන්ට පුද්ගලිකව බලපාන දේවල් මේව.
හෙල්මට් දැම්මෙ නැත්නම්, සීට් බෙල්ට් දැම්මෙ නැත්නම් ඒ නොදාපු කෙනාට තමයි විඳින්න වෙන්නෙ.
ආණ්ඩුව කරන්න ඕන මේවා නෙවෙයි. පොරොන්දුවුන නිෂ්පාදන ආර්ථිකේ හදන්න පටන් ගන්න ඕන
අවුලක් නෑ. ඒ දෙන්නා බෙල්ට් දැම්මා නොදැම්මා වෙනසක් වෙන්නේ නෑ.ඒකෙත් ඉසසරහ දෙන්න බෙල්ට් දාන්න ඕන.