අන්තර්ජාලයෙන් විශ්වාසනිය ලෙස මුදල් උපයන&

rush_92

Member
Aug 31, 2010
74
1
0
අන්තර්ජාලයෙන් විශ්වාසනිය ලෙස මුදල් උපයන&

අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් උපයන්න ගිහිල්ලා මට්ටු වෙච්ච කෙනෙක් ද ඔයා? නැත්නම් එ ගැන හොයන කෙනෙක්ද? එකට වර්ක් ශොප් වලට සිඩි වලට සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා.මේක බොහොම ඉවසිමෙන් කරන්න ඔන වැඩක් ටික කාලයක් ගියාම මහන්සි නොවි සල්ලි.
මේකට කියන්නෙ money bux කියල.
payment proof මෙන්න
20110124moneybux3rd.jpg

පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල රෙජිස්ටර් වෙන්න.ඔබට ජය.

http://www.moneybux.net/?ref=shahendk
 
Last edited:

helloSriLanka

Member
Jun 12, 2009
228
4
0
kohomda addsense karanne hondata??
Mage adsense ekak thiyna awrudud 2i masa 6i wenwa.. kawruth click kare na mama thamai horen hari click kare :P, 50$k withara thiynwa

eka cancel weida?
 

helloSriLanka

Member
Jun 12, 2009
228
4
0
hari ithin uba kiyanne honda blog ekak hadala ads dammama aniva ena ewun cilck karaida e ads???!!
Ubage eke dawaskta keeyak withara page impresns, saha cliks enwada
 

helloSriLanka

Member
Jun 12, 2009
228
4
0
mama meke REG una.. dawaskta ma 4 ads withada?? ethkota dawastama satha 4i nea!??
e gana wadi kara ganna barida?
monada onbux tips?