අන්තර්ජාලය සහමුලින්ම තහනම් කලොත්

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,599
    10,428
    113
    44
    Living in an Atom
    අනුර කුමාරගේ රජය ඉදිරියට අන්තර්ජාලය සහ ජංගම දුරකථන ජාතික ආරක්ෂාවට තර්ජනයක් කියල තහනම් කලොත් උබලා මොකද කරන්නේ. ( උතුරු කොරියාවේ වගේ )

    ඔබල කරන දේ කොටාගෙන යමු. ( මට නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ ලංකාවෙන් පිට ඉන්න නිසා )
     
    • Dislike
    Reactions: ChoronaSottiya

    gama22

    Well-known member
  • img_1_1739275868341.jpg
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    නෑ එහෙම වෙන්නෙ නෑ
    ජාතික ආරක්ෂාව = SLT + Dialog

    එතනින් හිතද්දි ගොඩක් දේවල් පැහැදිලි වෙනව

    SLuT 1000GB පැකේජ් එක promote කරන එන නවත්තද්දි මාත් confuse උනා
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    මට නම් කිසි හෙනයක් නෑ. තවත් ආතල් වැඩි වෙනවා විතරයි.
     
    • Love
    Reactions: nalin0001

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,291
    34,958
    113
    කිසි අවුලක් නෑ. ජංජාලෙට වඩා අනුරයයියයි මාලිමා ආණ්ඩුවයි අපිලට වටිනවා.
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    ලෙනින් ගේ හරි චේ ගු හොරා , සොරී චේ ගුවේරා ගේ හරි පොතක තියන විදියට තමයි හැසිරෙන්න ඕනි මොන දේ උනත්
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,291
    34,958
    113
    කිසි අවුලක් නෑ. ජංජාලෙට වඩා අනුරයයියයි මාලිමා ආණ්ඩුවයි අපිලට වටිනවා.
    අන්තර්ජාලේ නැති කරලා ලංකාව තුළ Intranet එකක් පමණක් පුරවැසියන්ට ලබා දිය යුතුයි.
    ආණ්ඩු විරෝධී සමාජ මාධ්‍ය කරුවන්ව අත්ඩංගුවට ගත යුතුයි.
    නැතුව මේ රට හදන්න බේ
     

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    967
    1,155
    93
    මට නම් ප්‍රශ්නයක් නැහැ ලංකාවෙන් පිට ඉන්න නිසා
    ලංකාවේ ඉඳල හරි යන්නේ නැහැ. මම හෙට බෝට්ටුවෙන් ඇන්ටාක්ටිකාවට පනිනවා. එහෙ පවුලක් පන්සලක් වෙලා ජිවත් වෙනවා.

    1738853690749-png.246269

    prostitutes1.jpg


    මම පෙරේද පිට කොටුවේ පාරේ ඉන්න එකක් ඇද්දා . ගහන්න නොවෙයි නිකන් මොන වගේද කියල බලන්න. හැමෝම අප්පිරියයි කියන නිසා බලන්න හිතුනා පොඩ්ඩක් කතා කරලා. අපි දෙන්න හීනියට පොඩි අඩියක් දාන ගමන් කතාවට වැටුනා. නගරයේ ඉන්න අනෙක් බඩු වගේ නොවෙයි බන් මුන්ගේ හිත හරිම හොදයි.

    අපි හිතුවට වඩා එතන තියෙන්නේ වෙනස් දෙයක්. එයා මට පූසිව පෙන්නුවා. රෝසම රෝස පාටයි. ඒවගේම මයිල්ඔ බාලා ගොඩක්ය පිරිසින්දුයි. ලොකු පොෂ් කියන බඩු බැලුවම අපිරිසින්දුයි. ඒ උනාට පිට කොටුවේ ඉන්න මේ කෙල්ලගේ එහෙම නැහැ.

    මම ප්‍රතිපත්තියක් විදිහට සල්ලි දීලා බඩු ගහන්නේ නැති නිසා මේක ගැහුවේ නැහැ. ඒත් සල්ලි දුන්න 10000 ක්. පව් අහිංසක කෙල්ලෝ.

    a0ab61d5b4423704161242e4e618e855.29.jpg


    අපේ පැත්තේ ඉන්නවා අංකල් කෙනෙක්. වයස 65 වගේ ඇති. බඩු කාරය ඒවගේම හොඳට සල්ලි තියන එකෙක්. උට හමර් එකක් පවා තියනවා. පොර හොදට අඟ පසඟ තියන ඒවාට ගහන්නේ නැහැ. ඌ කියනවා පුතා මහත ඒවාට ගහන්න බැරි මගේ පොල්ල දිග මදි. ඒවගේම හොඳ මහතට පිට්ටුවට ඉන්න කෙල්ලෝ මගේ පොල්ලෙන් සැටිස් වෙන්නේ නැහැ. ඇඟ පසඟ තියන ඒවා ගහන්න ආසයි පුතා ඒත් එයාල සැනසෙන්නේ නැහැනේ මගේ පොල්ලෙන්. එක නිසා මම කෙට්ටු ඒවා විතරයි ගහන්නේ.

    එළකිරි එකේ ඉන්නවද කෙට්ටු ඒවාට විතරක් හුකන උන් ? උන්ටත් මේ ප්‍රශ්නෙමද තියෙන්නේ.

    වෑන් පොන්නය දැන ගන්න ඕනේ නවත්වලා තියන බස් එකකට ඉස්සර කරනකොට මිනිස්සු සහ විශේෂයෙන්ම ළමයි පනින්න පුළුවන් කියන එක. මම නම් නවත්වලා තියන බස් එකක් වගේ දෙයකට ඉස්සර කරනකොට ඉබේම වගේ බ්රේක් එකට කකුල යනවා.

    මේ හැප්පුන මිනිහත් පිස්සේ. ඒ යකත් ගාල කඩාගෙන දුවනවා.

    අඩෝ නොමිලයේ කොන්ඩම් දෙනවලු. දොඩම් රසැති ස්ට්‍රෝබෙරි රසැති ඒවත් නොමිලයේ ගන්න පුලුවන්ද දන්නේ නැහැ
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    එහෙම වෙන්නෙ නම් නෑ හැබැයි 1gbps එකක් 16,000 ට ගන්න පුළුවන් කම තිබ්බ එක දැන් 75,000 විතර කරල නම් තියෙනව SLT එකෙන්.