අන්තර්ජාල මුදල් මාසයකට 100$, 500$, 1000$, 2000$ ද ඔයාගේ ඉලක්ක
අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් හොයන්න ආසද, උනන්දුවක් තියේද, English ලියන්න, කියවන්නත්, සහ video වලට ඇහුන්කන් දී තෙරුන් ගන්නත් පුලුවන්නම්
අපි උදව් කරන්නම්
Business එක පටන් අරගෙන මස හයක් විතර යනකොට 300$ කින් විතර පටන් ගෙන අවුරුද්දක් විතර වෙනකොට 500$ අවුරුදු දෙකක විතර යනකොට 1000$ කිට්ටු ගානක් හම්බකරන්න පුළුවන් ක්රමයක් තියෙනවා (මේ මාසයකට )
දවසකට පැය 3 වත් අඩුම තරමේ වැඩ කරන්න පුලුවන්නම් තමයි මේක සාර්ථක කරගන්න පුළුවන් වෙන්නේ
මේක නොමිලේම කරන්න පුළුවන් business එකක් නම් නෙවි
අවුරුද්දකට 350$ විතර වියදමකුත් යනවා බොරු කියන්න අවශ්ය නැහැ හැබැයි හම්බ කරන්න පුළුවන් ස්ථීරයි
හැබැයි මේක කියන්න ඕන මේ වියදම දරන්න අමරුවෙන්නේ මුල්ම අවුරුද්දේ විතරයි මොකද දෙවැනි අවුරුද්ද අරම්බයේම තමන් හොයපු මුදල් වලින්ම මේක පියවන්න පුළුවන් එක ස්ථීරයි
අවුරුදු තුනක් විතර යනකොට ඔයාටම තමන්ගේ සාර්ථකත්වය හිතාගන්න පුළුවන් වේවි
අවශ්ය විස්තර සහ උපදෙස් ලබදෙන්නත් නොතේරෙන දේවල් සඳහා ඕනෑම අවස්ථාවක උදව් කරන්නත් පුළුවන්
කොහොමද කරන්නේ, කොහොමද හොයන්නේ සියලු විස්තර ලබාදෙන්නම් කැමති අය ඉන්නෙනම්
සහ
මගෙන් bonus services කීපයකුත් තියෙනවා ඒ මොනවද ඒ කොහොමද කියලත් කියන්නම්
අවශ්ය විස්තර ඉල්ලලා කියන්න මේ මගේ Email එකට >>>mysociaproATgmail.com
AT වෙනුවට @ යොදා email කරන්න
මේක බොරුවක් කියන අයත් හිදිවී හිනාවෙන අයත් ඉඳීවි එක තමයි අද ලෝකයේ ඇත්ත
තවම කවුරුවත් පිළිගන්නේ නැහැ කොහොම කිව්වත් ඇවිත් බලන්නම වෙනවා
අපිට හැමදේම තේරුම් කරදෙන්න අමාරුයි ඔබට විස්වාසයි කියල හිතෙනවනම්
එන්න අපි උදව් කරනවා
අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් හොයන්න ආසද, උනන්දුවක් තියේද, English ලියන්න, කියවන්නත්, සහ video වලට ඇහුන්කන් දී තෙරුන් ගන්නත් පුලුවන්නම්
අපි උදව් කරන්නම්
Business එක පටන් අරගෙන මස හයක් විතර යනකොට 300$ කින් විතර පටන් ගෙන අවුරුද්දක් විතර වෙනකොට 500$ අවුරුදු දෙකක විතර යනකොට 1000$ කිට්ටු ගානක් හම්බකරන්න පුළුවන් ක්රමයක් තියෙනවා (මේ මාසයකට )
දවසකට පැය 3 වත් අඩුම තරමේ වැඩ කරන්න පුලුවන්නම් තමයි මේක සාර්ථක කරගන්න පුළුවන් වෙන්නේ
මේක නොමිලේම කරන්න පුළුවන් business එකක් නම් නෙවි
අවුරුද්දකට 350$ විතර වියදමකුත් යනවා බොරු කියන්න අවශ්ය නැහැ හැබැයි හම්බ කරන්න පුළුවන් ස්ථීරයි
හැබැයි මේක කියන්න ඕන මේ වියදම දරන්න අමරුවෙන්නේ මුල්ම අවුරුද්දේ විතරයි මොකද දෙවැනි අවුරුද්ද අරම්බයේම තමන් හොයපු මුදල් වලින්ම මේක පියවන්න පුළුවන් එක ස්ථීරයි
අවුරුදු තුනක් විතර යනකොට ඔයාටම තමන්ගේ සාර්ථකත්වය හිතාගන්න පුළුවන් වේවි
අවශ්ය විස්තර සහ උපදෙස් ලබදෙන්නත් නොතේරෙන දේවල් සඳහා ඕනෑම අවස්ථාවක උදව් කරන්නත් පුළුවන්
කොහොමද කරන්නේ, කොහොමද හොයන්නේ සියලු විස්තර ලබාදෙන්නම් කැමති අය ඉන්නෙනම්
සහ
මගෙන් bonus services කීපයකුත් තියෙනවා ඒ මොනවද ඒ කොහොමද කියලත් කියන්නම්
අවශ්ය විස්තර ඉල්ලලා කියන්න මේ මගේ Email එකට >>>mysociaproATgmail.com
AT වෙනුවට @ යොදා email කරන්න
මේක බොරුවක් කියන අයත් හිදිවී හිනාවෙන අයත් ඉඳීවි එක තමයි අද ලෝකයේ ඇත්ත
තවම කවුරුවත් පිළිගන්නේ නැහැ කොහොම කිව්වත් ඇවිත් බලන්නම වෙනවා
අපිට හැමදේම තේරුම් කරදෙන්න අමාරුයි ඔබට විස්වාසයි කියල හිතෙනවනම්
එන්න අපි උදව් කරනවා
Last edited:





