අනියම් ඇසුරට ලොල් වූ බිරිද සැමියාව මරා වල දායි...🛑

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    මාර ගෑණුනේ දැන් ලංකාවේ ඉන්නේ.උඹලත් බැඳල නම් පරිස්සමෙන්..මාරයා ඉන්නේ ගෙදරමයි..💀💀💀😐🛑


    ඔය ඔක්ෙකාටම මුල ගෑණිට සැප ෙදන්න දන්නැති කම.
    ෙමාකද කියන්ෙන් @IndrajithGamage
    තමන්ට ගැළපෙන, තමන්ට අ‍ාදරේ ගෑනියෙක් නැතිව වයස යනවයි අරකයි මේකයි කියල අදාළ නැති හුත්තෙ හේතුවලට මොකෙක්ම හරි බැඳ ගත්තම, බැන්දට පස්සෙ හරි ගැළපීමක් නැත්තම් අයින් වෙන්ඩ කොන්දක් නැති වුණාම ඔහොම තමයි ඉතින්.

    ගොඩක්ම ඕක වෙන්නෙ පත්තිනි අම්මලායි, පිරිමි පත්තිනියොයි හොයන්ඩ යන පෙට්ටි නූල් බලන හරක්ට හරකියන්ට. බඳින්න කලින් කාලෙ fun එකේ ඉඳලා ඕකෙ magic එක යවා ගත්තෙ නැති උන්ට බැඳලා ඉවර වුණාට පස්සෙ තමයි අලුත් එ‍්වා ගහල බලන්න අ‍ාස හිතෙන්නෙ. ගෑනු පිරිමි දෙපැත්තම එහෙමයි. ජීවිතේට හුකන් නැතිව ගිහින් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි ඉන්න එකා එකී මදි වෙලා අලුත් එ‍්වා ඕන වෙනවා. ඉතින් නැති ප්‍රශ්න.

    බඳින්න කලින් ඕක ඕන තරම් කරල මැජික් එක ගිය, දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් ගත්ත දෙන්නෙක් බැන්දාම ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ. හිකිල්ල මැජික් නැති නිසා තමන්ට වටින නොවටින දේවල් බොහෝම හොඳට තේරුම් ගන්නවා. ඉතින් දෙන්නත් එක්ක අ‍ැත්තටම සතුටින් කාලයක් පුළුවන්. බලෙන් අ‍ාසාවල් හිර කරගෙන ඉන්න දෙයක් නෑ.

    ඕකත් ඉතින් අඩු IQ පොන්නයොන්ට තේරෙන් නෑ. තමන්ට හරියට හුකා ගන්ඩ බෑ, නගින් නෑ වගේ ප්‍රශ්න තිබ්බම ගෑනි වෙන එකෙක් හරි එක්ක ඉඳල තිබ්බොත් Compare කරල හිනා වෙයි කියල හීනමානෙ තියෙන්නෙ. 🤣 එකෙක් නෙවෙයි දහයක් එක්ක හිටිය එකියකට වුණත් එ‍්කිගෙ හොඳම experience එක වෙන්න පුළුවන් කියල තමන් ගැන ෂුවර් නම් ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ.

    අනික තමයි බේබදුකම. කොච්චර බයිලා ගැහුවත් බොන එකෙක් වුණාම ගෑනියෙක්ට කාලෙත් එක්ක අප්පිරියාම වෙනවා. ඉඳල හිටල අ‍ාතල් එකට ගාණට බොන එක නම් කමකුත් නෑ, හැබැයි ප්‍රශ්නවලට බොන්ඩ ගියා කියන්නෙ විනාසයම තමයි. තියෙන ප්‍රශ්න මනසින් විසඳගන්න බැරි අඩු IQ පොන්නයොන්ගෙ සරල විසඳුම ඕකනෙ. ඉතින් විනාසම වෙලා යනවා.

    සරලම කතාව ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවා නම් එ‍්කිගෙ Respect එක තියාගෙන, එ‍්කිටත් respect එකක් දීගෙන ඉන්න ඕන. හැම වෙලාවෙම ලව්ම වෙන්ඩ ඕන නෑ, රණ්ඩු එහෙම වෙන්න පුළුවන් හැබැයි දෙන්නට දෙන්නා ගැන වටිනාකමක් තියෙන්න ඕන. එ‍්ක නැති වෙනවා කියල තේරෙනවා නම් තමන්ටම එ‍්කිව අත අ‍ැරල දාන්ඩ කොන්දක් තියෙන්න ඕන.

    Relationship එකේ පිරිමියා වෙන්ඩ තමන්ට බැරි නම් එ‍්ක තියාගෙන ඉඳල හරි යන් නෑ ජීවිතේට.
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,996
    167,833
    113
    එකමත් එක රටක
    තමන්ට ගැළපෙන, තමන්ට අ‍ාදරේ ගෑනියෙක් නැතිව වයස යනවයි අරකයි මේකයි කියල අදාළ නැති හුත්තෙ හේතුවලට මොකෙක්ම හරි බැඳ ගත්තම, බැන්දට පස්සෙ හරි ගැළපීමක් නැත්තම් අයින් වෙන්ඩ කොන්දක් නැති වුණාම ඔහොම තමයි ඉතින්.

    ගොඩක්ම ඕක වෙන්නෙ පත්තිනි අම්මලායි, පිරිමි පත්තිනියොයි හොයන්ඩ යන පෙට්ටි නූල් බලන හරක්ට හරකියන්ට. බඳින්න කලින් කාලෙ fun එකේ ඉඳලා ඕකෙ magic එක යවා ගත්තෙ නැති උන්ට බැඳලා ඉවර වුණාට පස්සෙ තමයි අලුත් එ‍්වා ගහල බලන්න අ‍ාස හිතෙන්නෙ. ගෑනු පිරිමි දෙපැත්තම එහෙමයි. ජීවිතේට හුකන් නැතිව ගිහින් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි ඉන්නෙ එකා එකී මදි වෙලා අලුත් එ‍්වා ඕන වෙනවා. ඉතින් නැති ප්‍රශ්න.

    බඳින්න කලින් ඕක ඕන තරම් කරල මැජික් එක ගිය, දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් ගත්ත දෙන්නෙක් බැන්දාම ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ. හිකිල්ල මැජික් නැති නිසා තමන්ට වටින නොවටින දේවල් බොහෝම හොඳට තේරුම් ගන්නවා. ඉතින් දෙන්නත් එක්ක අ‍ැත්තටම සතුටින් කාලයක් පුළුවන්. බලෙන් අ‍ාසාවල් හිර කරගෙන ඉන්න දෙයක් නෑ.

    ඕකත් ඉතින් අඩු IQ පොන්නයොන්ට තේරෙන් නෑ. තමන්ට හරියට හුකා ගන්ඩ බෑ, නගින් නෑ වගේ ප්‍රශ්න තිබ්බම ගෑනි වෙන එකෙක් හරි එක්ක ඉඳල තිබ්බොත් Compare කරල හිනා වෙයි කියල හීනමානෙ තියෙන්නෙ. 🤣 එකෙක් නෙවෙයි දහයක් එක්ක හිටිය එකියකට වුණත් එ‍්කිගෙ හොඳම experience එක වෙන්න පුළුවන් කියල තමන් ගැන ෂුවර් නම් ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ.

    අනික තමයි බේබදුකම. කොච්චර බයිලා ගැහුවත් බොන එකෙක් වුණාම ගෑනියෙක්ට කාලෙත් එක්ක අප්පිරියාම වෙනවා. ඉඳල හිටල අ‍ාතල් එකට ගාණට බොන එක නම් කමකුත් නෑ, හැබැයි ප්‍රශ්නවලට බොන්ඩ ගියා කියන්නෙ විනාසයම තමයි. තියෙන ප්‍රශ්න මනසින් විසඳගන්න බැරි අඩු IQ පොන්නයොන්ගෙ සරල විසඳුම ඕකනෙ. ඉතින් විනාසම වෙලා යනවා.

    සරලම කතාව ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවා නම් එ‍්කිගෙ Respect එක තියාගෙන, එ‍්කිටත් respect එකක් දීගෙන ඉන්න ඕන. හැම වෙලාවෙම ලව්ම වෙන්ඩ ඕන නෑ, රණ්ඩු එහෙම වෙන්න පුළුවන් හැබැයි දෙන්නට දෙන්නා ගැන වටිනාකමක් තියෙන්න ඕන. එ‍්ක නැති වෙනවා කියල තේරෙනවා නම් තමන්ටම එ‍්කිව අත අ‍ැරල දාන්ඩ කොන්දක් තියෙන්න ඕන.

    Relationship එකේ පිරිමියා වෙන්ඩ තමන්ට බැරි නම් එ‍්ක තියාගෙන ඉඳල හරි යන් නෑ ජීවිතේට.
    උබේ තියරියට අනුව දාර බඩුවක් බැන්දොත් තමයි හොද පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න පුලුවන් 🥱
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    ගෑනීට වෙන එකක් සෙට් උනොත් උඹව මරල හරී අනිත් එකත් එක්ක යනව...🫣
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,705
    8,980
    113
    kandy
    facebook එකේ ඉන්න feminist ගෑ නු ටික ඕකිව සුද්ද කරලා කවියක් එහෙම ලියලා පොස්ට් දැයි .. ඔන්න බලපන්කො
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,009
    10,299
    113
    කරුම කාලෙක අපි ඉපදුනේනම්. පිනක් දහමක් කරපල්ල ඔය වගේ ගෑණු.හම්බෙන්න ඕනෙ නැත්තන්. 😐
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    උබේ තියරියට අනුව දාර බඩුවක් බැන්දොත් තමයි හොද පවුල් ජිවිතයක් ගත කරන්න පුලුවන් 🥱

    දාර බඩුව කියන වචනෙ එක එකාට සාපේක්ෂයිනෙ. හැම එකාටම දෙන්ඩ ගිහින් චාටර් වෙච්ච ගොන් බඩ්ඩකට තමයි සාමාන්‍යයෙන් නම් දාර බඩුව කියන නම ගැළපෙන්නෙ. හැබැයි ඉතින් ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ හැදිච්ච වැස්සකටවත් කිම්බක් නොදකින අපේ පයි කොට උන්දැලාට නම් එකපාරක් හරි sex කරල තියෙන ගෑනියෙක් වුණත් දාර බඩුවක් තමයි.

    තමන්ගෙ තැන සහ limit එක තියාගෙන, චාටර් නොවී private life එකේ ඕන තරම් sex කරල තියෙන කෙල්ලෙක් මම නම් කියන්නෙ කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ. හුකන්ඩ ටියුෂන් දිදී, අරක මේක කරපන් කියල පුකට වැඳ වැඳ ඉන්නවා වෙනුවට වැඩක් හරියට දන්න කෙල්ලෙක් අනිවාර්යයෙන්ම හොඳයි. කෙල්ලෙක්ට උඹෙ හිත උ‍ෟයියා වෙයි කියල එ‍්කිගෙ history එක හංගන්න වෙනවා කියන්නෙ තමන්ගෙ පිරිමි කම ගැන හිතා ගනින් ඉතින්. 🤣

    හැබැයි එ‍් වගේ කෙල්ලෙක් එක්ක පවුල් ජීවිතයක් ගෙවන්න තමන්ටත් ඕකෙ මැජික් එක ගිහින් තියෙන්න ඕන. ජීවිතේට පයියෙ ගෑනු හමක් ගෑවිච්ච නැති එකෙක් එහෙම කෙල්ලෙක්ව බැන්දොත් අනිවාර්යයෙන්ම ඔලුවට අත හෝදන්න ගන්නවා.

    ඉතින් තමනුත් ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ හැදුණා නම් අර වගේ පියරු බබා කෙල්ලෙක් බැඳගනින් අවුලක් නෑ. හැබැයි ඉතින් රස්සාවකටව‍ත් යන්න නොදී, සමාජෙන් හංගලා ගෙදරම තියා ගනින්, නැත්තම් ගොඩක් වෙලාවට මොකෙක් හරි සෙට් කරන් උඹට වඩා හොඳට හුකන්න ගන්නවා. උඹටත් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි පිට කෑලි බලෙන්ම අ‍ැවිත් අ‍ැඟේ එල්ලෙන්න ගද්දි ගෙදර ගෑනි අමතක වෙනවා.අන්තිමට divorce වෙලා කොහොමත් දෙන්නම අර level එකට යනවා. ඕක තමයි යථාර්ථය.

    ඉතින් එ‍්ක තේරුම් අරන්, පෙට්ටි හට්ටි හොයන එකයි, ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න එකයි පැත්තක තියලා, දෙන්නම ඕකෙ මැජික් එක ඉවර වෙනකල් කරන්න තියෙන දේවල් කරල බැන්දා නම් එ‍් ජාතියෙ ප්‍රශ්න එන් නෑ. කෙල්ලෙක් වුණත් එතකොට මොකෙක් හරි දික් කරන් අ‍ාව පලියට රැවටෙන් නෑ, තමන්ගෙ limit තියාගෙන ඉන්න දන්නවා, කොල්ලෙක් වුණත් සිප්පි කෑලි දීගෙන අ‍ාව පලියට පවුල් කඩාගෙන ගෙම්බෙක් වෙන්න යන්නෙත් නෑ. සැක කර කර, නීති දදා පරිස්සම් කරන්න දෙයක් නෑ.

    අ‍ාසාව තියාගෙන ගෑනි හෝ මිනිහා පව් නිසා බලෙන් හිත තද කරන් ඉන්න එක නෙවෙයි මේ කියන්නෙ, කලින් ඕවා අ‍ැති වෙනකල් කරල මැජික් එක ගිහින් නිසා සරලවම එ‍්වා ගැන interest එකක් නැති තත්ත්වයක් හැදෙන්න ඕන. අන්න එතකොට ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ.

    මේවා ඉතින් අඩු IQ උන්ට තේරෙන් නෑ හැබැයි. පෙට්ටියම බලාගෙන වැළලිලා නැහෙනවා. 🤣
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,996
    167,833
    113
    එකමත් එක රටක
    දාර බඩුව කියන වචනෙ එක එකාට සාපේක්ෂයිනෙ. හැම එකාටම දෙන්ඩ ගිහින් චාටර් වෙච්ච ගොන් බඩ්ඩකට තමයි සාමාන්‍යයෙන් නම් දාර බඩුව කියන නම ගැළපෙන්නෙ. හැබැයි ඉතින් ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ හැදිච්ච වැස්සකටවත් කිම්බක් නොදකින අපේ පයි කොට උන්දැලාට නම් එකපාරක් හරි sex කරල තියෙන ගෑනියෙක් වුණත් දාර බඩුවක් තමයි.

    තමන්ගෙ තැන සහ limit එක තියාගෙන, චාටර් නොවී private life එකේ ඕන තරම් sex කරල තියෙන කෙල්ලෙක් මම නම් කියන්නෙ කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ. හුකන්ඩ ටියුෂන් දිදී, අරක මේක කරපන් කියල පුකට වැඳ වැඳ ඉන්නවා වෙනුවට වැඩක් හරියට දන්න කෙල්ලෙක් අනිවාර්යයෙන්ම හොඳයි. කෙල්ලෙක්ට උඹෙ හිත උ‍ෟයියා වෙයි කියල එ‍්කිගෙ history එක හංගන්න වෙනවා කියන්නෙ තමන්ගෙ පිරිමි කම ගැන හිතා ගනින් ඉතින්. 🤣

    හැබැයි එ‍් වගේ කෙල්ලෙක් එක්ක පවුල් ජීවිතයක් ගෙවන්න තමන්ටත් ඕකෙ මැජික් එක ගිහින් තියෙන්න ඕන. ජීවිතේට පයියෙ ගෑනු හමක් ගෑවිච්ච නැති එකෙක් එහෙම කෙල්ලෙක්ව බැන්දොත් අනිවාර්යයෙන්ම ඔලුවට අත හෝදන්න ගන්නවා.

    ඉතින් තමනුත් ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ හැදුණා නම් අර වගේ පියරු බබා කෙල්ලෙක් බැඳගනින් අවුලක් නෑ. හැබැයි ඉතින් රස්සාවකටව‍ත් යන්න නොදී, සමාජෙන් හංගලා ගෙදරම තියා ගනින්, නැත්තම් ගොඩක් වෙලාවට මොකෙක් හරි සෙට් කරන් උඹට වඩා හොඳට හුකන්න ගන්නවා. උඹටත් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි පිට කෑලි බලෙන්ම අ‍ැවිත් අ‍ැඟේ එල්ලෙන්න ගද්දි ගෙදර ගෑනි අමතක වෙනවා. ඕක තමයි යථාර්ථය.

    අරක තේරුම් අරන්, පෙට්ටි හට්ටි හොයන එකයි, ගෙදරට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න එකයි පැත්තක තියලා, දෙන්නම ඕකෙ මැජික් එක ඉවර වෙනකල් කරන්න තියෙන දේවල් කරල බැන්දා නම් එ‍් ජාතියෙ ප්‍රශ්න එන් නෑ. කෙල්ලෙක් වුණත් එතකොට මොකෙක් හරි දික් කරන් අ‍ාව පලියට රැවටෙන් නෑ, කොල්ලෙක් වුණත් සිප්පි කෑලි දීගෙන අ‍ාව පලියට පවුල් කඩාගෙන ගෙම්බෙක් වෙන්න යන් නෑ.

    අ‍ාසාව තියාගෙන ගෑනි හෝ මිනිහා පව් නිසා බලෙන් හිත තද කරන් ඉන්න එක නෙවෙයි මේ කියන්නෙ, කලින් ඕවා අ‍ැති වෙනකල් කරල තියෙන මැජික් එක ගිහින් නිසා සරලවම එ‍්වා ගැන interest එකක් නැති තත්ත්වයක් හැදෙන්න ඕන. අන්න එතකොට ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ.
    මගුලක් කතා කරනවා .
    කිසි අවුලක් බදින්න කලින් වටේ යන්න පුරුදු වෙච්ච උන් බැන්දට ඒ ගති නැති වෙන්නේ නෑ බන් .
    උන්ට එකේ බයකුත් නෑ .
     
    • Like
    Reactions: $onny

    RiseCum

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    368
    474
    63
    තමන්ට ගැළපෙන, තමන්ට අ‍ාදරේ ගෑනියෙක් නැතිව වයස යනවයි අරකයි මේකයි කියල අදාළ නැති හුත්තෙ හේතුවලට මොකෙක්ම හරි බැඳ ගත්තම, බැන්දට පස්සෙ හරි ගැළපීමක් නැත්තම් අයින් වෙන්ඩ කොන්දක් නැති වුණාම ඔහොම තමයි ඉතින්.

    ගොඩක්ම ඕක වෙන්නෙ පත්තිනි අම්මලායි, පිරිමි පත්තිනියොයි හොයන්ඩ යන පෙට්ටි නූල් බලන හරක්ට හරකියන්ට. බඳින්න කලින් කාලෙ fun එකේ ඉඳලා ඕකෙ magic එක යවා ගත්තෙ නැති උන්ට බැඳලා ඉවර වුණාට පස්සෙ තමයි අලුත් එ‍්වා ගහල බලන්න අ‍ාස හිතෙන්නෙ. ගෑනු පිරිමි දෙපැත්තම එහෙමයි. ජීවිතේට හුකන් නැතිව ගිහින් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි ඉන්න එකා එකී මදි වෙලා අලුත් එ‍්වා ඕන වෙනවා. ඉතින් නැති ප්‍රශ්න.

    බඳින්න කලින් ඕක ඕන තරම් කරල මැජික් එක ගිය, දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් ගත්ත දෙන්නෙක් බැන්දාම ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ. හිකිල්ල මැජික් නැති නිසා තමන්ට වටින නොවටින දේවල් බොහෝම හොඳට තේරුම් ගන්නවා. ඉතින් දෙන්නත් එක්ක අ‍ැත්තටම සතුටින් කාලයක් පුළුවන්. බලෙන් අ‍ාසාවල් හිර කරගෙන ඉන්න දෙයක් නෑ.

    ඕකත් ඉතින් අඩු IQ පොන්නයොන්ට තේරෙන් නෑ. තමන්ට හරියට හුකා ගන්ඩ බෑ, නගින් නෑ වගේ ප්‍රශ්න තිබ්බම ගෑනි වෙන එකෙක් හරි එක්ක ඉඳල තිබ්බොත් Compare කරල හිනා වෙයි කියල හීනමානෙ තියෙන්නෙ. 🤣 එකෙක් නෙවෙයි දහයක් එක්ක හිටිය එකියකට වුණත් එ‍්කිගෙ හොඳම experience එක වෙන්න පුළුවන් කියල තමන් ගැන ෂුවර් නම් ඔය ප්‍රශ්න මොනවත් නෑ.

    අනික තමයි බේබදුකම. කොච්චර බයිලා ගැහුවත් බොන එකෙක් වුණාම ගෑනියෙක්ට කාලෙත් එක්ක අප්පිරියාම වෙනවා. ඉඳල හිටල අ‍ාතල් එකට ගාණට බොන එක නම් කමකුත් නෑ, හැබැයි ප්‍රශ්නවලට බොන්ඩ ගියා කියන්නෙ විනාසයම තමයි. තියෙන ප්‍රශ්න මනසින් විසඳගන්න බැරි අඩු IQ පොන්නයොන්ගෙ සරල විසඳුම ඕකනෙ. ඉතින් විනාසම වෙලා යනවා.

    සරලම කතාව ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවා නම් එ‍්කිගෙ Respect එක තියාගෙන, එ‍්කිටත් respect එකක් දීගෙන ඉන්න ඕන. හැම වෙලාවෙම ලව්ම වෙන්ඩ ඕන නෑ, රණ්ඩු එහෙම වෙන්න පුළුවන් හැබැයි දෙන්නට දෙන්නා ගැන වටිනාකමක් තියෙන්න ඕන. එ‍්ක නැති වෙනවා කියල තේරෙනවා නම් තමන්ටම එ‍්කිව අත අ‍ැරල දාන්ඩ කොන්දක් තියෙන්න ඕන.

    Relationship එකේ පිරිමියා වෙන්ඩ තමන්ට බැරි නම් එ‍්ක තියාගෙන ඉඳල හරි යන් නෑ ජීවිතේට.
    Dora Arapan fatta balli mn awa
     

    Attachments

    • Capture.jpg
      Capture.jpg
      47.6 KB · Views: 7,144
    • Haha
    Reactions: banda065 and $onny

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,024
    2
    15,769
    113
    මගුලක් කතා කරනවා .
    කිසි අවුලක් බදින්න කලින් වටේ යන්න පුරුදු වෙච්ච උන් බැන්දට ඒ ගති නැති වෙන්නේ නෑ බන් .
    උන්ට එකේ බයකුත් නෑ .

    උඹට පැටලිලා බං. මම කිව්වනෙ, ඕක දැන්මම තේරෙන් නෑ. එ‍් නිසා උඹ හරි කියල හිතාගෙන හිටපන්කො.

    තමන්ට වටේ යන්ඩ උවමනාවක් තියෙනවා නම් අනිවාර්යයෙන්ම යන්ඩ ඕන. එ‍්ක හිර කරන් ඉඳල මොකටද? තමන්ට ගෑනියෙක්, මිනිහෙක් ඉන්නවා නම්, එ‍් ඉද්දිත් උඹට වටේ යන්ඩ, පිට එවුන්ට ගහන්ඩ හිතෙනවා නම් එ‍්ක බලෙන් නවත්තලා, නීති දාලා තහනම් කරලා හිර කරගෙන ඉඳලා ජීවිතේට වැඩක් නෑ මචන්. එහෙම අ‍ාසාවල් තියාගෙනත් හිර කරන් ඉන්ඩ පුළුවන් කියල හිතන එක තමයි ලොකුම ජෝක් එක.

    වෙන්ඩ ඕන එ‍්ක නෙවෙයි, අ‍ැති තරම් ඕක කරාට පස්සෙ ඕකෙ මැජික් එක යනවා. හුකන එකත් කතාබහ කරනවා වගේ normal දෙයක් වුණාට පස්සෙ ඕක මහා ලොකු, අනිත් සේරම විනාස කරගෙන හරි සපුරාගන්න ඕන දෙයක් වගේ පේන එක නවතිනවා. අන්න එතකොට සරලවම බැඳපු ගෑනි හෝ මිනිහා ඉද්දි තව තව එ‍්වා තියා ගන්න තියෙන interest එකම නැති වෙනවා. අන්න එතනටයි යන්න ඕන. Chances නැති නිසා හෝ බය නිසා අ‍ාසාව හිර කරන් නොකර ඉන්න එක නෙවෙයි, ඕන තරම් කරල මැජික් එක යවා ගන්නයි ඕන.

    සීන් එක හරියට තේරුම් ගනින්. එ‍්ක ඉතින් උඹලට තාම තේරෙන් නැති වෙයි. හැබැයි එ‍් level එකට ගියාට පස්සෙ තමන්ගෙ ගෑනිගෙ මිනිහගෙන් හම්බෙන අ‍ාදරේ, කසාද ජීවිතේ, දරුවො මල්ලො ගැන එහෙම තියෙන වටිනාකම ඊට වැඩියි කියන එක තේරුම් අරන් අරවා ගැන interest එකම නැති වෙනවා.

    දැනට අවුලක් නෑ එහෙම දෙයක් තියෙනවා කියල විතරක් මතක තියාගෙන උඹෙ විදිහට ඉඳපන්කො. Divorce එකකට වගේ පස්සෙ හොඳට මොළේ පෑදෙනවා.
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,278
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    මෝඩ නොර්මල් විවාහ නීතියෙන් divorce වෙන්න බැහැ ලංකාවේ fault එකක් ඔප්පු නොකර .

    හැම එකම නැති උනත් ඔය වගේ case ගොඩක් අඩු වෙනවා fault එකක් නැතුව divorce වෙන්න පුළුවන් ප්‍රජතන්ට්‍රවාදී නීති තිබ්බ නම් රටේ හැම කෙන්ක්ටම , මුස්ලිම් & උඩරට පදිංචි උන්ට විතරක් නැතුව හැමෝටම නීතිය එක උනා නම් .

    ps - කොහොම divorce උනත් ළමයිට alimony ගෙවන එක වෙනවා .

    ලංකාවේ අවුල divorce වෙන්න බැරි එක . පොන්න නිකමෝ නිසා පාර්ලිමේන්තුවේ 225+1 මේ වෙනකන් ඉඳපු හැම එකෙක්ම & දැන් ඉන්න උන් ඇතුළුව

    ලංකාවේ පාර්ලිමේන්තුවේ 225+1 මේ වෙනකන් ඉඳපු හැම එකෙක්ම & දැන් ඉන්න උනුත් මේවට වග කියන්න ඕන ,
    අරුන් දෙන්න බැඳලා තියෙන්නේ මුස්ලිම් විවාහ නීතියෙන් හෝ උඩරට විවාහ නීතියෙන් නෙමේ නම් .


    btw ලංකාවේ අනිත් ලොකුම අවුල හදිසි කෝපයට උනාම ලිහිල් දඬුවම් කියන කතාව (මේක ඇත්ත නම් 25+1 මේ වෙනකන් ඉඳපු හැම එකෙක්ම & දැන් ඉන්න උනුත් මේවට වග කියන්න ඕන ,).

    උසාවිය ඉස්සරහ මිනි මැරීමක් සාධාරනීකරයන වෙන්න පුළුවන් නිදහස් වෙන්න හෝ ලිහිල් වෙන්න දඬුවම
    පුළුවන් වෙන්න ඕන self defence හෝ වෙන කෙන්ක්ව බේරා ගන්න මොකෙක් ට හරි මැරෙන්න attack කරන්න උනොත් විතරයි ,

    හදිසි කෝපය කතාව ඇත්ත නම් නීතිය ඉස්සරහ දැනුත් ඒක මාරු වෙන්න ඕන .
    මේ තරම් කල් මාරු නොවී නම් තියෙන්නේ 100% වග කියන්න ඕන 225+1 මේ වෙනකන් ඉඳපු හැම එකෙක්ම & දැන් ඉන්න උනුත් මේවට වග කියන්න ඕන ,



    මේ case එක පැහැදිලිවම එල්ලුම් ගස් යන්න ඕන case එකක් ,
    ලංකාවේ සාක්ෂි පැහැදිලිව තියෙන නඩු අවුරුදු ගණන් ඇදෙන එකට වග කියන්න ඕන 225+1 මේ වෙනකන් ඉඳපු හැම එකෙක්ම & දැන් ඉන්න උන්
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    67,999
    113
    Women can change any second.No matter which background how much sex experience.how much cravings satisfied before marriage.No conclusion can be given
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus and dilann

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,416
    1
    62,068
    113
    Mother Earth
    මේ ගෑනි වලස්මුල්ලේ ඉස්කෝලෙක ටීචර් කෙනෙක්‌ ලු. අඩේ මට නිකන් මතකයි කිරියෙත් මේ ළඟදී වලස්මුල්ලේ ඉස්කෝලෙක ටීචර් කෙනෙක් ගැන අහල මොකද්ද දාලා තිබ්බ. සමහරවිට මූව මරපු මේ ගෑනිගේ හොර මිනිහා වෙන්න ඇති ඒ thread එක දාලා තිබ්බේ. 🤔