මාර ගෑණුනේ දැන් ලංකාවේ ඉන්නේ.උඹලත් බැඳල නම් පරිස්සමෙන්..මාරයා ඉන්නේ ගෙදරමයි..
තමන්ට ගැළපෙන, තමන්ට අාදරේ ගෑනියෙක් නැතිව වයස යනවයි අරකයි මේකයි කියල අදාළ නැති හුත්තෙ හේතුවලට මොකෙක්ම හරි බැඳ ගත්තම, බැන්දට පස්සෙ හරි ගැළපීමක් නැත්තම් අයින් වෙන්ඩ කොන්දක් නැති වුණාම ඔහොම තමයි ඉතින්.ඔය ඔක්ෙකාටම මුල ගෑණිට සැප ෙදන්න දන්නැති කම.
ෙමාකද කියන්ෙන් @IndrajithGamage
ගොඩක්ම ඕක වෙන්නෙ පත්තිනි අම්මලායි, පිරිමි පත්තිනියොයි හොයන්ඩ යන පෙට්ටි නූල් බලන හරක්ට හරකියන්ට. බඳින්න කලින් කාලෙ fun එකේ ඉඳලා ඕකෙ magic එක යවා ගත්තෙ නැති උන්ට බැඳලා ඉවර වුණාට පස්සෙ තමයි අලුත් එ්වා ගහල බලන්න අාස හිතෙන්නෙ. ගෑනු පිරිමි දෙපැත්තම එහෙමයි. ජීවිතේට හුකන් නැතිව ගිහින් බැඳලා අවුරුද්දක් දෙකක් යද්දි ඉන්න එකා එකී මදි වෙලා අලුත් එ්වා ඕන වෙනවා. ඉතින් නැති ප්රශ්න.
බඳින්න කලින් ඕක ඕන තරම් කරල මැජික් එක ගිය, දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් ගත්ත දෙන්නෙක් බැන්දාම ඔය ප්රශ්න මොනවත් නෑ. හිකිල්ල මැජික් නැති නිසා තමන්ට වටින නොවටින දේවල් බොහෝම හොඳට තේරුම් ගන්නවා. ඉතින් දෙන්නත් එක්ක අැත්තටම සතුටින් කාලයක් පුළුවන්. බලෙන් අාසාවල් හිර කරගෙන ඉන්න දෙයක් නෑ.
ඕකත් ඉතින් අඩු IQ පොන්නයොන්ට තේරෙන් නෑ. තමන්ට හරියට හුකා ගන්ඩ බෑ, නගින් නෑ වගේ ප්රශ්න තිබ්බම ගෑනි වෙන එකෙක් හරි එක්ක ඉඳල තිබ්බොත් Compare කරල හිනා වෙයි කියල හීනමානෙ තියෙන්නෙ.
අනික තමයි බේබදුකම. කොච්චර බයිලා ගැහුවත් බොන එකෙක් වුණාම ගෑනියෙක්ට කාලෙත් එක්ක අප්පිරියාම වෙනවා. ඉඳල හිටල අාතල් එකට ගාණට බොන එක නම් කමකුත් නෑ, හැබැයි ප්රශ්නවලට බොන්ඩ ගියා කියන්නෙ විනාසයම තමයි. තියෙන ප්රශ්න මනසින් විසඳගන්න බැරි අඩු IQ පොන්නයොන්ගෙ සරල විසඳුම ඕකනෙ. ඉතින් විනාසම වෙලා යනවා.
සරලම කතාව ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවා නම් එ්කිගෙ Respect එක තියාගෙන, එ්කිටත් respect එකක් දීගෙන ඉන්න ඕන. හැම වෙලාවෙම ලව්ම වෙන්ඩ ඕන නෑ, රණ්ඩු එහෙම වෙන්න පුළුවන් හැබැයි දෙන්නට දෙන්නා ගැන වටිනාකමක් තියෙන්න ඕන. එ්ක නැති වෙනවා කියල තේරෙනවා නම් තමන්ටම එ්කිව අත අැරල දාන්ඩ කොන්දක් තියෙන්න ඕන.
Relationship එකේ පිරිමියා වෙන්ඩ තමන්ට බැරි නම් එ්ක තියාගෙන ඉඳල හරි යන් නෑ ජීවිතේට.
Last edited: