අනුදි මීක් මීක් කියා පැන යයි! ජය ඉන්දුනීසියාවට!

mazzit

Active member
  • Jul 16, 2015
    246
    117
    43
    ෆයිනල් එක ගහන්නෙත් මේකී හරි තායිලන්ඩ් එකී හරි.. මෙහෙ බුකියේ වැළලෙනවා අනුදි ඉස් ද බෙස්ට් ගගා. :lol: :rofl:. අනේ හුකේ... අනුරාධපුර ඔලුව උදුමවාගත් පඩත්තලී! 🤮

    කැළණි කැම්පුෂ් එකේ මුකද්ද කොලේ ආහ්?

    View attachment 251256
    Why machan? Your poor mindset comes out with this
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,160
    113
    මේ පකයා මීට කලිනුත් ගෑනියෙක් එක්ක වැඩ කරන්න ගිහින් ඒ ගෑනිට බැනලා තිබ්බා දැක්කා. 🤣

    මම ඒකනෙ තොපිට හැමදාම කියන්නෙ කුහක හුකන්නලාගේ රැගුම් පිටිය තමා එළකිරි 🐒🤣
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ
    මේ පකයා මීට කලිනුත් ගෑනියෙක් එක්ක වැඩ කරන්න ගිහින් ඒ ගෑනිට බැනලා තිබ්බා දැක්කා. 🤣

    මම ඒකනෙ තොපිට හැමදාම කියන්නෙ කුහක හුකන්නලාගේ රැගුම් පිටිය තමා එළකිරි 🐒🤣

    සමාජ ආශ්‍රයක් නැති, හරි හමන් යාලුවෙක් නැති, මානසික ලෙඩ තියන, සාමජෙන් කොන් වෙලා අවදානෙ හොයන උන් තමයි බාගෙට බාගයක් ඉන්නෙ බන් (අලුතින් ඉන්නව ටැබ්ලට් ගහල, කුඩු ගහල මොලේ විකාර උන් උන් ටිකකුත්) උන් ඉතින් කැරිම කුහකයි. මුන් ටික @GTRZ ට පින් දෙන්න ඕනෙ කිරිය තාම රන් කරනවට. නැත්තම් මුන් සුයිසඩ් කරගෙන ගොඩක් කල්.
     

    Little Hulk

    Well-known member
  • Aug 24, 2024
    1,637
    2,316
    113
    මොනව වුනත් ඔයතරම් හරි දුරකට අාවනේ..අන්තිම 20 දෙනාට අාපු ඵකම අැතිනේ..අනික උඹල වගේ කුහක ඉරිසියාකාරයෝ ඉන්න රටක ඔයතරම් දුරකට හරි අාපු ඵකත් ලොකු දෙයක්.වෙන කිසිම රටක නෑ තමන්ගේ රට නියෝජනය කරන ඵකෙක්ට කෙලවෙයන් කියන උන්..
    සිරා කතාව
     
    • Like
    Reactions: fernando93

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,022
    2
    15,769
    113
    මල්ලි කිසිම කුහක කමක් නෑ.. පර්සනලි මේකී එක්ක වැඩ කරන්න ගිහින් මේකිගේ ලොකු කම දන්න කෙනෙක් විදියට මේ පෝස්ට් එක ලිව්වේ... නැතුව මට ඊර්ෂ්‍යයා කරන්න කිසිම හේතුවක් නෑ

    අ‍ැයි තෝ හුකන්ඩ අ‍ැහුවම බෑ කිව්වද පොන්නයො? 😂 නැත්නම් තොගෙ අඩු කුලේ වේසියො දෙතුන් දෙනෙක් අ‍ැඳේ තියල ගහපු photography page එකට අ‍ැවිත් පෑන්ටිය පෙන්නන් ඉන්ඩ බෑ කිව්වද? නිහතමානී වෙන්ඩ නම් අහන අහන පයි කොට පොන්නයාට රෙද්ද උස්සන්ඩ ඕන වෙන්ඩ අ‍ැති නේ? අනේ පල හුකන්නො යන්න.

    පාත්තමාලිගෙයි නොන්ඩිමාල්ගෙයි නච්චි මුදලෑලිට විකුණපු වටපුක් වේසියක් වෙනුවට ඉගෙන ගත්ත, හරි චරිතයක් තියෙන, වැදගත් කෙල්ලෙක් තැනකට ගියාම පොන්නයොන්ට කාල ඉන්ඩ බෑ. උන්ගෙ pageant විකුණන, දිනපු එකීව වැඩිම ලන්සුවට වටේ යවල බඩ තඩි නාකි පොන්නයොන්ට හෙලු live stream එක කරොත් විතරක් තරඟයට සහභාගී වෙන්ඩ රට යන්ඩ සල්ලි දෙන වේස බිස්නස් එකටනෙ හිකෙන්නෙ. හරිම පව් තමයි, හැබැයි කරන්න දෙයක් නෑ.
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: redux

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,543
    7,935
    113
    සමාජ ආශ්‍රයක් නැති, හරි හමන් යාලුවෙක් නැති, මානසික ලෙඩ තියන, සාමජෙන් කොන් වෙලා අවදානෙ හොයන උන් තමයි බාගෙට බාගයක් ඉන්නෙ බන් (අලුතින් ඉන්නව ටැබ්ලට් ගහල, කුඩු ගහල මොලේ විකාර උන් උන් ටිකකුත්) උන් ඉතින් කැරිම කුහකයි. මුන් ටික @GTRZ ට පින් දෙන්න ඕනෙ කිරිය තාම රන් කරනවට. නැත්තම් මුන් සුයිසඩ් කරගෙන ගොඩක් කල්.
    මට පුකෙනුත් හිනා බන් මේවට.. මේහ් ඒක නෙමේ උඹට තවම ලාදුරු සනීප නැද්ද??? ඩුබායි උඹට සමාජයක් නැද්ද? පොන්නයා වගේ ඉන්නවා ඇති..කවුද මානසික ලෙඩා කියලා කියලා දෙනවා තව ටිකකින්.. උඹේ රෙද්ද ගලවලා උඹේ සාටකේ මෙතන ලියන්නම්.. පකෝ ටෝක්ස් දෙන්න කලින් උඹ කොහෙද කවුද කියලා තේරුම් අරන් ලියපන් පොන්නයා..
     
    Last edited:

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ෆයිනල් එක ගහන්නෙත් මේකී හරි තායිලන්ඩ් එකී හරි.. මෙහෙ බුකියේ වැළලෙනවා අනුදි ඉස් ද බෙස්ට් ගගා. :lol: :rofl:. අනේ හුකේ... අනුරාධපුර ඔලුව උදුමවාගත් පඩත්තලී! 🤮

    කැළණි කැම්පුෂ් එකේ මුකද්ද කොලේ ආහ්?

    View attachment 251256
    ලංකාවෙ ඔය බඩු කෑල්ල නොඑන එකමයි හොඳ දැන් කනක් ඇහිලා ඉන්න පුළුවන්
     

    naveenr

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    1,653
    1,781
    113
    සමාජ ආශ්‍රයක් නැති, හරි හමන් යාලුවෙක් නැති, මානසික ලෙඩ තියන, සාමජෙන් කොන් වෙලා අවදානෙ හොයන උන් තමයි බාගෙට බාගයක් ඉන්නෙ බන් (අලුතින් ඉන්නව ටැබ්ලට් ගහල, කුඩු ගහල මොලේ විකාර උන් උන් ටිකකුත්) උන් ඉතින් කැරිම කුහකයි. මුන් ටික @GTRZ ට පින් දෙන්න ඕනෙ කිරිය තාම රන් කරනවට. නැත්තම් මුන් සුයිසඩ් කරගෙන ගොඩක් කල්.
    sira kathawa
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ
    මට පුකෙනුත් හිනා බන් මේවට.. මේහ් ඒක නෙමේ උඹට තවම ලාදුරු සනීප නැද්ද??? ඩුබායි උඹට සමාජයක් නැද්ද? පොන්නයා වගේ ඉන්නවා ඇති..කවුද මානසික ලෙඩා කියලා කියලා දෙනවා තව ටිකකින්.. උඹේ රෙද්ද ගලවලා උඹේ සාටකේ මෙතන ලියන්නම්.. පකෝ ටෝක්ස් දෙන්න කලින් උඹ කොහෙද කවුද කියලා තේරුම් අරන් ලියපන් පොන්නයා..

    පොන්නයට රිදුන නේද ගූ යන්නම :sorry:
     
    Last edited:

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,543
    7,935
    113
    පොන්නයට රිදුන නේද ගූ යන්නම :sorry:
    No personally mama Ek eke kisima kenk ekka patalewanna yanneth naha bainneth naha.. randu wenneth naha.. mama meke athal ekak ganne.. Ube hitha Riduna nam Sorry! But Uba siyalu de dannawa. master karala alli Pora! Maanasikathwaya methana adaala naha.. anek un Ponnayoo gaanata daala underestimate karana epa..! Hamootama mathayak thiyenawa.. mokada uba Super Hero neme...
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,097
    9,840
    113
    එක තැනක නෑ
    No personally mama Ek eke kisima kenk ekka patalewanna yanneth naha bainneth naha.. randu wenneth naha.. mama meke athal ekak ganne.. Ube hitha Riduna nam Sorry! But Uba siyalu de dannawa. master karala alli Pora! Maanasikathwaya methana adaala naha.. anek un Ponnayoo gaanata daala underestimate karana epa..! Hamootama mathayak thiyenawa.. mokada uba Super Hero neme...

    Kalin reply eka damme ekthakota wena ekekda?
     

    Vandetta

    Well-known member
  • Dec 29, 2015
    3,126
    998
    113
    V
    Sabbba papissak gana kiyana kotama meter wuna
    everybody knows they are there for their looks not for their brains which is totally fine.
    yet they pretend be these geniuses trying to cure cancer and preach dammapadha .
    cringy as fuck.