අනුර දිසානායක විප්පලවාදී ඩීල්

chootyputha1

Well-known member
  • කවුරු දුන්නැති උනත් මගේ චන්දෙ හැමදාම JVP එකට තමයි, මගේ මුල් චන්දෙත් දැම්මෙ JVP එකට මගේ අවසාන චන්දෙත් මරෙන්න ලංවෙලා රෝද පුටුවෙන් හරි ගිහින් ගහන්නෙ JVP ට තමයි. හේතුව ප්‍රදාන පක්ෂ දෙකම කලේ ජනතාවට තරු පෙන්නල කට්ටිය ගොඩ ගිය එක. JVP එක විතරයි රටේ හැම දුකකදිම ජනතාවත් එක්ක හිටපු එකම පක්ෂෙ. දැං ඉතින් 83, 89 සීන් කියාගෙන එයි, ඒකට මුල් වෙච්ච කරුණු තිබ්බ. rep කපනවනං කොන්දක් ඇතුව නම දාල කපපං.
     
    • Like
    Reactions: Jolly_Roger

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    යකෝ මේ පින්තුරෙන් ඔහොම කියන්න තොපි හරක්ද?
    කව්ද දන්නෙ මේ මල ගෙදරක ගිහින් වාඩි වෙලා ඉන්නකොට ගත්ත එකක් ද කියල
    කරුණා අම්මාන් පාලිමන්ට් එකෙ ලොබියෙ හම්බුනත් කතා කරනනව සාමන්යයෙන්
    ඒ වෙලාවට පොටෝ එකක් අරන් ගිහින් දාල කොටි එක්ක ඩීල් දාල කියනවද

    ලිංමැඩි මෝඩ මානසිකත්වයෙ ඉන්න එපා
    :D:D
     

    wall-e

    Well-known member
  • Aug 27, 2012
    2,061
    364
    83
    Pixar Animation Studios
    යකෝ මේ පින්තුරෙන් ඔහොම කියන්න තොපි හරක්ද?
    කව්ද දන්නෙ මේ මල ගෙදරක ගිහින් වාඩි වෙලා ඉන්නකොට ගත්ත එකක් ද කියල
    කරුණා අම්මාන් පාලිමන්ට් එකෙ ලොබියෙ හම්බුනත් කතා කරනනව සාමන්යයෙන්
    ඒ වෙලාවට පොටෝ එකක් අරන් ගිහින් දාල කොටි එක්ක ඩීල් දාල කියනවද

    ලිංමැඩි මෝඩ මානසිකත්වයෙ ඉන්න එපා
    :D:D

    JVP support karanna un winiwida bawayakin balana in ban.....anith paksha unta mewa therenne na
     

    Padi Thaka

    Member
    Dec 5, 2014
    86
    7
    0
    අනුර දිසානායක... 02-07-2015 08:27 PM uba denna epa chande, wesige putha

    මෙන්න බල්ලෙක් හුකලා ජාතක වෙච්ච කැපුවත් JVP වේසාවෙක් තමන්ගේ ලාක්ෂනික ගති පෙන්නුම් කරනවා. හුත්තිගේ පුතෝ මම කොහෙද කියලා තියෙන්නේ මේක ඇත්තක් කියලා? මම ඇහුවේ මේකේ ඉන්න JVP උන්ගෙන් මේ මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියලා බලලා උත්තරයක් දෙන්න කියලයි. මෙහෙම පොටෝ එකක් දැක්කාම ඕනම එකෙක්ට සාදාරන සැකයක් ඇති වෙනවා. මොලේ උඩ වාඩි වෙලා බුරන්න කලින් අහල තියෙන දේ තේරුම් අරන් හිටහන් පොන්න වේසි.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    අනුර දිසානායක... 02-07-2015 08:27 PM uba denna epa chande, wesige putha

    මෙන්න බල්ලෙක් හුකලා ජාතක වෙච්ච කැපුවත් JVP වේසාවෙක් තමන්ගේ ලාක්ෂනික ගති පෙන්නුම් කරනවා. හුත්තිගේ පුතෝ මම කොහෙද කියලා තියෙන්නේ මේක ඇත්තක් කියලා? මම ඇහුවේ මේකේ ඉන්න JVP උන්ගෙන් මේ මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ කියලා බලලා උත්තරයක් දෙන්න කියලයි. මෙහෙම පොටෝ එකක් දැක්කාම ඕනම එකෙක්ට සාදාරන සැකයක් ඇති වෙනවා. මොලේ උඩ වාඩි වෙලා බුරන්න කලින් අහල තියෙන දේ තේරුම් අරන් හිටහන් පොන්න වේසි.

    :rofl::rofl:

    ඔන්න මම දුන්න රේප් උබට.. ඔය කපලා තියෙන්නේ jvp එකෙක් නෙමයි මචං. අපි කියන වචන දල රේප් කපන උන් ඉන්නව ඕනි තරම්.

    හැබැයි උබ දෙන්න එපා චන්දේ :rofl:
     

    ilanganthilaka

    Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    මුලින්ම කියන්න ඕනි E නිවුස් කියන්නේ මහින්දගේ කාලේ තිබ්බ ITN එක බව. C නිවුස් උනත්. එහෙමයි. සාමානයෙන් ඕනි මිනිහෙක්ට බුද්දු පරිචයක් තියනවා දෙයක් කියන්න කලින් කලපනා කරන්න. එත් වරදින අවස්ථාවල් තියනවා. හොමටම. සාමානයෙන් ඔයවගේ දෙකින් චන්දේ දෙන්නේ නැහැ කියලා හිතන කෙනෙක් කවදාවත් චන්දයක් දෙන්න හිටපු කෙනෙක් නෙමයි. පොටෝ එකක් දැක්ක පලියට ඔහොම නිගමනය කරන කෙනෙක් චන්දේ දුන්නත් වැඩක් නැහැ අවබෝදයක් නැති නිසා. අවබෝදයක් නැතුව චන්දේ දීලා පස්සේ JVP එකට බන බන ඉන්නවට වඩා චන්දේ නොදී ඉන්න එක හොදයි

    :yes::yes::yes::yes::yes:
    11.gif
    11.gif