කවුරු දුන්නැති උනත් මගේ චන්දෙ හැමදාම JVP එකට තමයි, මගේ මුල් චන්දෙත් දැම්මෙ JVP එකට මගේ අවසාන චන්දෙත් මරෙන්න ලංවෙලා රෝද පුටුවෙන් හරි ගිහින් ගහන්නෙ JVP ට තමයි. හේතුව ප්රදාන පක්ෂ දෙකම කලේ ජනතාවට තරු පෙන්නල කට්ටිය ගොඩ ගිය එක. JVP එක විතරයි රටේ හැම දුකකදිම ජනතාවත් එක්ක හිටපු එකම පක්ෂෙ. දැං ඉතින් 83, 89 සීන් කියාගෙන එයි, ඒකට මුල් වෙච්ච කරුණු තිබ්බ. rep කපනවනං කොන්දක් ඇතුව නම දාල කපපං.



