...අපගෙ ලන්කා මාතාව බිහිකල සුපිරිතම පිතිකර&#35

hamesh

Member
Feb 28, 2009
1,709
608
0
34
Negombo
සනා නැතුව Cricket එපා...

වැඩක් නැ කතා කරලා මම තරග බලන්නෙත් අපේ සනත් අයිය නිසා... දැන් වැඩිය පන්නන්නේ නැ කොටින්ම...මම ඉස්සර පන්ති පවා කට පාර දල තරග බැලුව.....කව්රු කොහොම කිව්වත් සන තම cricket අපේ වීරයා එක අදටත් හෙටටත් සදාකාලිකයි.....එක අමතක වෙන්නනම් එහෙනම් අපි මැරෙන්න ඕන.....සනත් අයිය දෙමු චැම්පියන් ලීග් එකේ ඇටි හැලෙන්න අන්න එදාට කස්ටිය තේරුම ගනී වයස ක් උනාට...තාමත් 96 සනාමයි කියල.....

211494_100000425125093_829211_n.jpg



මම මේක දැම්මේ ලොකුකමකට නෙමේ....සන තම මගේ දෙයියෝ...එච්චරයි...
 
  • Like
Reactions: conqureshadow

conqureshadow

Well-known member
  • Mar 8, 2010
    2,084
    235
    63
    වැඩක් නැ කතා කරලා මම තරග බලන්නෙත් අපේ සනත් අයිය නිසා... දැන් වැඩිය පන්නන්නේ නැ කොටින්ම...මම ඉස්සර පන්ති පවා කට පාර දල තරග බැලුව.....කව්රු කොහොම කිව්වත් සන තම cricket අපේ වීරයා එක අදටත් හෙටටත් සදාකාලිකයි.....එක අමතක වෙන්නනම් එහෙනම් අපි මැරෙන්න ඕන.....සනත් අයිය දෙමු චැම්පියන් ලීග් එකේ ඇටි හැලෙන්න අන්න එදාට කස්ටිය තේරුම ගනී වයස ක් උනාට...තාමත් 96 සනාමයි කියල.....

    211494_100000425125093_829211_n.jpg



    මම මේක දැම්මේ ලොකුකමකට නෙමේ....සන තම මගේ දෙයියෝ...එච්චරයි...


    aniwa machan uba wagema math school cut kara 2003 sydney match eka balanna eda sana 122k gehuwa sana 100 gahapu ekak wath mis wela ne mata okkoma live beluwa. class weda pawa nawatuna tv eka lagin negitaganna be, ewage kalayak tibba api enjoy una dennam kiyala wedak ne, sanage responsybility eka ada un ekektawath ne, hema final important match ekakama sana tamai hondata kale, den sanga mahela kochchara honda playerla unath match ekak dinawala denna behe,responce eka aran ekai den paradinne, paradina match wala 100 50 gahala hero wenawa, e kale sanata benna ekak dekak fail wenakota den muntath baninna one harinam sanata benapu un
     

    adniul2

    Active member
  • Feb 28, 2007
    520
    100
    28
    Avissawella
    හොද post එකක් මචන්..මට හිතෙනවා අපේ සනත්ලා රොමෙෂ්ලා එදා ක්‍රිකට් වxශ කථාව වෙනස් කල එකෙන් තමයි 20-20 තරග බිහිවෙන්නත් හේතුව...මේක මට හිතෙන දෙයක් විතරයි...:):)
     
    Last edited:
    Jul 26, 2011
    8,378
    730
    0
    no sinhala land
    Lankawe cricket kiyanne "Sanath Jayasooriya" cricket kiuwoth apita mulinma mathak wenne sanath gahana 6 paarak.. e wage kenek thama nehe team eke. mathews dilshan hondata bat karanawa. but sanath bat karanakota tharama asawak ne ewa balanna, e dawaswala match ekakadi api first bat nam sanath out unoth api match eka balana eka nawaththanawa :D
     

    SaLiTHaS77

    Well-known member
  • සදාකල් අප රට තුල මෙම ක්‍රිඩාව පවතින තාක් කල් ඔබ අප අතර අපගෙ හදවත් තුල සදා තනික විරුවෙක් ලෙස වෑජබෙනු නිසෑකය....!!!!
     

    blacktulip

    Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    හොද post එකක් මචන්..මට හිතෙනවා අපේ සනත්ලා රොමෙෂ්ලා එදා ක්‍රිකට් වxශ කථාව වෙනස් කල එකෙන් තමයි 20-20 තරග බිහිවෙන්නත් හේතුව...මේක මට හිතෙන දෙයක් විතරයි...:):)
    :yes::yes::yes::yes::yes: