අපට කුණුහරපෙන් බැන බැන ජාතික වීරයෝ කරගත්තේ සමහරු 🤦‍♀️🤭😂

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කවුද දන්නේ නෑ බයේ ඉන්නේ.. අඩුම ගානේ තමන්ගේ අනන්යතාවයවත් පෙන්නන්න බැරි උන් අපිට අන්න ඒ බය තියාගන්නලු... පව් ඉතීම් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 8-) 🖕 🤌 8-) එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න..

    ikmanata confirm karapan
    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    ikmanata confirm karapan
    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
    එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න..


    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila


    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila


    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
    දෙන්න ළමයා අපි බය නෑ ඔය ළමයි වගේ..මොකද ඊට පස්සේ දන්නවා වෙන දේ . .එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    දෙන්න ළමයා අපි බය නෑ ඔය ළමයි වගේ..මොකද ඊට පස්සේ දන්නවා වෙන දේ . .එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න..
    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila


    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila


    ube amma deal enawanam?? full day puka palanna Rs. 5000 dennam ottuda????
    එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න.. බයිට් වෙලත් දැන් බයේ වෙවුලනවා නේ... බය නැතිව ඉන්න.. ඔය ළමයාව ගෙදටම ඒවි හොයා ගෙන.. අර ලගදි ඇල්ලුවේ පොඩි කොල්ලෙක්ව fb හොර account 50ක් තියාගෙන... ඊට පස්සේ අහන ප්‍රශ්න කියන ටිකක් ඒ අයටම කියා ගන්න :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...අඩුම ගානේ කොන්දක් වත් තියෙනවා කියලා පේන්න.. බයිට් වෙලත් දැන් බයේ වෙවුලනවා නේ... බය නැතිව ඉන්න.. ඔය ළමයාව ගෙදටම ඒවි හොයා ගෙන.. අර ලගදි ඇල්ලුවේ පොඩි කොල්ලෙක්ව fb හොර account 50ක් තියාගෙන... ඊට පස්සේ අහන ප්‍රශ්න කියන ටිකක් ඒ අයටම කියා ගන්න :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    kondk nathi nisa neda ube ammawa deal yawanne, hema ekatama phone numbers dila
    එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...පව් හිකනල් පැටියා...

    දැන් ඉවර උණු නිසා හොදයි..

    GKmoClQbsAArZQA


    @SLK_sri ඊයා … පඩ ෂෝ දම්මට බය ගුල්ලෙක් නේ 😂
    කියලා වැඩක් නෑ යාලු... එයාලා වගේ තාව තුන්දෙනෙකුට කිව්වා whatsapp call කරන්න කියලා... මොකද මේකේ වැඩි හරිය ගොඩක් අයගේ පොස්ට් වලට අශෝබන විදිහට comment කරලා තිබ්බා ... ඇඩ්මින්ලට කියලා මේ ළමයින්ගේ phone nos. ගන්න එක ගේමක් නෙමෙයි... අරගෙන ගේමක් දෙන්නෙත් නිතිය හරහාම තමා... කරපු කියපු ඒවා වෙනම ලෝඩ් කරන් ඉන්නේ.. :yes: එතකොට @SLK_sri[ @kasun_kbp @kasun.kbp @kasun-kbp @Kumbhakarna22 @Clockwork (අද 2024-04-08 - මම නිතරම යන එන මහරගම පිටිපන මහා විහාරයට උදේ 10ට එනවා කිව්වා.බලමු බොරු address වගේ මේකත් නොකර ඉදියිද කියලා...) නිකන්ම ඉවරයි :yes::yes:
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:27 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    GKmoClQbsAArZQA



    කියලා වැඩක් නෑ යාලු... එයාලා වගේ තාව තුන්දෙනෙකුට කිව්වා whatsapp call කරන්න කියලා... මොකද මේකේ වැඩි හරිය ගොඩක් අයගේ පොස්ට් වලට අශෝබන විදිහට comment කරලා තිබ්බා ... ඇඩ්මින්ලට කියලා මේ ළමයින්ගේ phone nos. ගන්න එක ගේමක් නෙමෙයි... අරගෙන ගේමක් දෙන්නෙත් නිතිය හරහාම තමා... කරපු කියපු ඒවා වෙනම ලෝඩ් කරන් ඉන්නේ.. :yes: එතකොට @SLK_sri[ @kasun_kbp @kasun.kbp @kasun-kbp @Kumbhakarna22 @Clockwork (අද 2024-04-08 - මම නිතරම යන එන මහරගම පිටිපන මහා විහාරයට උදේ 10ට එනවා කිව්වා.බලමු බොරු address වගේ මේකත් නොකර ඉදියිද කියලා...) නිකන්ම ඉවරයි :yes::yes:
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:27 AM

    gono, admin laga mage number eka naha, thota mongalda???
    anika admingen number aran uba bambu gahannada???
    admin ube ammage hora minihada, ubata number denna??????

    diyanko uththara???


    aruge amma deal gihin penala giya nisa thamai account eka maru karanna une,
    dan thawa ekek ammawa deal arinna lasthiya

    @SLK_sri ඊයා … පඩ ෂෝ දම්මට බය ගුල්ලෙක් නේ 😂

    parana account eka cloased kare baya wela neda pons??
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:30 AM
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    gono, admin laga mage number eka naha, thota mongalda???
    anika admingen number aran uba bambu gahannada???
    admin ube ammage hora minihada, ubata number denna??????

    diyanko uththara???


    aruge amma deal gihin penala giya nisa thamai account eka maru karanna une,
    dan thawa ekek ammawa deal arinna lasthiya



    parana account eka cloased kare baya wela neda pons??
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 6:30 AM
    එළකිරි account හැම එකක් ම පාවිච්චි කරන්න නම් phone නො. ඒක දාන්නම ඕනේ.. ඔය ළමයා බය වෙන්නේ නැතුව ඉන්න කෝ..එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...පව් හිකනල් පැටියා...
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එළකිරි account හැම එකක් ම පාවිච්චි කරන්න නම් phone නො. ඒක දාන්නම ඕනේ.. ඔය ළමයා බය වෙන්නේ නැතුව ඉන්න කෝ..එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...පව් හිකනල් පැටියා...


    tho wage mari moda gon harakek. kawada idanda numbers ona kiyapanko???

    paw yako tho, ammawa wikunaganna widina dukak
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,867
    3,053
    113
    colombo
    2.50 මිඩියා කාරයෙක් ගිය උඩ

    එළකිරි account හැම එකක් ම පාවිච්චි කරන්න නම් phone නො. ඒක දාන්නම ඕනේ.. ඔය ළමයා බය වෙන්නේ නැතුව ඉන්න කෝ..එහෙමෙහෙ කතා ඕනේ නෑ ළමයා අයෙත් ඔන්න මගේ whatsapp no. එක දෙනවා 0759237168... දැන්වත් call කරහන්. තවත් බයිට් නොවී...පව් හිකනල් පැටියා...
    පරණ account වලින් අහන්නේ නැහැ නම්බර්ස් 😂 😂 😂 :P
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 7:04 AM
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    2.50 මිඩියා කාරයෙක් ගිය උඩ


    පරණ account වලින් අහන්නේ නැහැ නම්බර්ස් 😂 😂 😂 :P
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 7:04 AM

    moda harakata therenne naha,
    call karannalu, ai ahuwahama wikara kiyawanawa
    awashyathawayak nathuwa eka eka nugath ponnayatna calla karanna apita pissuda ban