අපරාධයට සම්බන්ධයි කියලා ඔප්පු වෙන්න මොනවද අවශ්‍ය සාධක?

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    ළඟ හිටපු ආරක්ෂකයා පවුලට ආදරේ නිසා අපිටත් හොරෙන් අපේ තරහ කාරයො ගාතනය කරලා ඒත් වරද වරදමයි අපි දැනන් හිටියේ නෑ කිව්වොත්?

    මොකද අපිට වගේ කතා කරලා ප්‍රශ්න කියන්නද? ඔක්කම අත ලගනේ. හිතද්දී වටේ ඉන්න අය ක්‍රියාත්මක වෙලා ඒ දේ සිද්ධ කරලා ඉවරයි. වාචිකව වත් බවුතික වත් කියලා නෑ.

    මාරයි නේද?

    මාර ප්‍රශ්න ගොඩක් එන්නේ ඔළුවට. හිතපං මට එකෙක්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් ඒක ගැන මං අවුලෙන් ඉද්දී මගේ ලගම එකෙක් මගේ මානසික සතුට වෙනුවෙන් මටත් හොරෙන් ඌව මරනවා. දැන් මං මේ වරදට වැරදි කාරයා වෙනවද?

    @thanujaka නීති විශාරදයන් ගේ අදහස් දැනුම බලාපොරොත්තු වෙනවා 🙂
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,817
    113
    එකමත් එක රටක
    මහින්ද පැරදිලා දුකෙන් ඉද්දි මහින්දටත් හොරෙන් මහින්දගේ මානසික සතුට වෙනුවෙන් පල්සර් වල නැගල මැදමුලනේ ගිය සුන්දර ඇතිතේ මතක් උනා !! 😌
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,624
    100,877
    113
    දම්වැලක් වගේ එකට එකට join වෙන්න ඕනි. කජ්ජ හිටියා නන් හිටියේ කවුරු කියාලද කියලා ඔප්පු වෙන්න ඕනි. එක ලින්ක් එකක් හරි මිස් උනොත් පෙනී පෙනී උනත් නිදහස් වෙනවා.

    අපරාධ කාරයෙක් බෙරුනට නිවැරදි එකෙක් හිරෙ යන්න ඕනි නෑ කියන තැන ඉදාලානෙ ඔව්ව බලන්නේ. එතකොට පොඩි හරි සැකයක් තිබ්බොත් අහකට වැටෙනවා.
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    මහින්ද පැරදිලා දුකෙන් ඉද්දි මහින්දටත් හොරෙන් මහින්දගේ මානසික සතුට වෙනුවෙන් පල්සර් වල නැගල මැදමුලනේ ගිය සුන්දර ඇතිතේ මතක් උනා !! 😌
    ඇත්තටම සුන්දරයි. වගකීමක් වැටහීමක් අවබෝධයක් නැතුව ජීවත් වෙද්දී. මෝඩ මිනිස්සු සතුටින් ඉන්නේ ඒකයි.
    දම්වැලක් වගේ එකට එකට join වෙන්න ඕනි. කජ්ජ හිටියා නන් හිටියේ කවුරු කියාලද කියලා ඔප්පු වෙන්න ඕනි. එක ලින්ක් එකක් හරි මිස් උනොත් පෙනී පෙනී උනත් නිදහස් වෙනවා.

    අපරාධ කාරයෙක් බෙරුනට නිවැරදි එකෙක් හිරෙ යන්න ඕනි නෑ කියන තැන ඉදාලානෙ ඔව්ව බලන්නේ. එතකොට පොඩි හරි සැකයක් තිබ්බොත් අහකට වැටෙනවා.
    තැන ඉඳලා බලනවා කියන එකෙන්ම පක්ෂ පාති බවක් තියනවා නේද? එහෙම කරයි ද මේ මෙයාලා? එහෙම නොකර මේක පුළුවන් වෙයි ද? වැරදි කරපු අය රකින්න හේතු හදන්න 1000 හිටියත් වින්දිතයන් අත් බැදන් බලන් ඉන්නවා නම් යුක්තිය ආණ්ඩුව විසින් සිදු කරනකල්?
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,817
    113
    එකමත් එක රටක
    ඇත්තටම සුන්දරයි. වගකීමක් වැටහීමක් අවබෝධයක් නැතුව ජීවත් වෙද්දී. මෝඩ මිනිස්සු සතුටින් ඉන්නේ ඒකයි.
    ඒ කාලේ උබ මෝඩයි කියලා ද කිව්වේ ?
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    මට හිතිලා තියෙනව ප්‍රශ්න ගොඩක් ,මම true crime ටිකක් බලන nisaa. මෙන්න මෙ වගෙ එවයෙ මොකද වෙන්නෙ?
    1. උඹ කෙල්ල එක්ක රූම්ස් ගිහින් දාල එන කොපුවෙන් ශුක්‍රානු ටික අරන් ගිහින් ප්ලාන්ට් කරනව වෙන මර්ඩර් or රේප් සීන් එකක.
    2. උඹ කරපු නැති ගාතනයක් වෙන දෙන්නෙක් කියනවා ප්ලැන් කරලා ස්ටොරිය ස්ට්‍රෙයිට් ගොතලා "අපි දැක්ක උ අරුව මරනවා". ඇසින් දුටු සාක්කි කියලා නෙ බන් යන්නෙ. හෙන කේස් ඔවා
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,624
    100,877
    113
    ඇත්තටම සුන්දරයි. වගකීමක් වැටහීමක් අවබෝධයක් නැතුව ජීවත් වෙද්දී. මෝඩ මිනිස්සු සතුටින් ඉන්නේ ඒකයි.

    තැන ඉඳලා බලනවා කියන එකෙන්ම පක්ෂ පාති බවක් තියනවා නේද? එහෙම කරයි ද මේ මෙයාලා? එහෙම නොකර මේක පුළුවන් වෙයි ද? වැරදි කරපු අය රකින්න හේතු හදන්න 1000 හිටියත් වින්දිතයන් අත් බැදන් බලන් ඉන්නවා නම් යුක්තිය ආණ්ඩුව විසින් සිදු කරනකල්?
    මම කිව්වෙ ආණ්ඩුවක් ගැන හිතල නෙවෙයි
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Ekata thama saakki winasa karala, sambanda un okkoma maranne.
    Ethakota oka oppu karanna amarui..
    Habai saaki winasa karapu ekak or kajja wage ekak marapu ekak unath oppu unoth iwarai..
     
    Last edited:

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    ළඟ හිටපු ආරක්ෂකයා පවුලට ආදරේ නිසා අපිටත් හොරෙන් අපේ තරහ කාරයො ගාතනය කරලා ඒත් වරද වරදමයි අපි දැනන් හිටියේ නෑ කිව්වොත්?

    මොකද අපිට වගේ කතා කරලා ප්‍රශ්න කියන්නද? ඔක්කම අත ලගනේ. හිතද්දී වටේ ඉන්න අය ක්‍රියාත්මක වෙලා ඒ දේ සිද්ධ කරලා ඉවරයි. වාචිකව වත් බවුතික වත් කියලා නෑ.

    මාරයි නේද?

    මාර ප්‍රශ්න ගොඩක් එන්නේ ඔළුවට. හිතපං මට එකෙක්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් ඒක ගැන මං අවුලෙන් ඉද්දී මගේ ලගම එකෙක් මගේ මානසික සතුට වෙනුවෙන් මටත් හොරෙන් ඌව මරනවා. දැන් මං මේ වරදට වැරදි කාරයා වෙනවද?

    @thanujaka නීති විශාරදයන් ගේ අදහස් දැනුම බලාපොරොත්තු වෙනවා 🙂


    ඕං පල්සර් පැදීමේ ආදීනව...

    රාජපක්ශලාගේ ගූ උනත් කන මට්ටමට මොලේ තැලෙනවා...
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,010
    18,924
    113
    මට හිතිලා තියෙනව ප්‍රශ්න ගොඩක් ,මම true crime ටිකක් බලන nisaa. මෙන්න මෙ වගෙ එවයෙ මොකද වෙන්නෙ?
    1. උඹ කෙල්ල එක්ක රූම්ස් ගිහින් දාල එන කොපුවෙන් ශුක්‍රානු ටික අරන් ගිහින් ප්ලාන්ට් කරනව වෙන මර්ඩර් or රේප් සීන් එකක.
    2. උඹ කරපු නැති ගාතනයක් වෙන දෙන්නෙක් කියනවා ප්ලැන් කරලා ස්ටොරිය ස්ට්‍රෙයිට් ගොතලා "අපි දැක්ක උ අරුව මරනවා". ඇසින් දුටු සාක්කි කියලා නෙ බන් යන්නෙ. හෙන කේස් ඔවා
    ඕවගෙ එක එක ටෙක්නික් තියනව බං. එහෙම plant කරන්න බෑ forensic ගැන දන්න එකෙක් නම් කරයි. dextor බලපන් මුල ඉදල 😅
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ඕවගෙ එක එක ටෙක්නික් තියනව බං. එහෙම plant කරන්න බෑ forensic ගැන දන්න එකෙක් නම් කරයි. dextor බලපන් මුල ඉදල 😅
    Dexter mama balala thiyenawa. ehama plaant karanna bA, habai unu unuwen plant karoth poddak baya hithenawa neda? :D
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    @monson ගෙත් ඇපෘවල් එක ලැබිලා තියෙන නිසා මේක බයියොන්ට ලේසි වෙන්නෑ



    බැංකු ගිණුම් 79ක්: මහින්දගේ ආරක්ෂකයන් 3කගේ
    https://elakiri.com/threads/බැංකු-ගිණුම්-79ක්-මහින්දගේ-ආරක්ෂකයන්-3කගේ.1725701/
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    ඔය වගෙ කතා ගෙතීම පිලිබද අති විසෙස හසල දැනුමක් තියෙන පුත්ගලයන් රජයෙ නිලතල හොබවද්දි අපි මොක්ටද යකො ප්‍රබන්ද ගොතන්නෙ! මොක්ද ආන්ඩුවෙන් අපිට ගෙවනවාද? තොපිට පිස්සු!

    එම නැත්නම් වලන් සානී ප්‍රබන්දෙ ගොතව ගන්න ෆයිවර් දාල මූ එ ගිග් එක අරන්ද දන්නෙ නැ!
     

    Podi puthas

    Well-known member
  • May 16, 2019
    1,933
    2,541
    113
    colombo
    ළඟ හිටපු ආරක්ෂකයා පවුලට ආදරේ නිසා අපිටත් හොරෙන් අපේ තරහ කාරයො ගාතනය කරලා ඒත් වරද වරදමයි අපි දැනන් හිටියේ නෑ කිව්වොත්?

    මොකද අපිට වගේ කතා කරලා ප්‍රශ්න කියන්නද? ඔක්කම අත ලගනේ. හිතද්දී වටේ ඉන්න අය ක්‍රියාත්මක වෙලා ඒ දේ සිද්ධ කරලා ඉවරයි. වාචිකව වත් බවුතික වත් කියලා නෑ.

    මාරයි නේද?

    මාර ප්‍රශ්න ගොඩක් එන්නේ ඔළුවට. හිතපං මට එකෙක්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් ඒක ගැන මං අවුලෙන් ඉද්දී මගේ ලගම එකෙක් මගේ මානසික සතුට වෙනුවෙන් මටත් හොරෙන් ඌව මරනවා. දැන් මං මේ වරදට වැරදි කාරයා වෙනවද?

    @thanujaka නීති විශාරදයන් ගේ අදහස් දැනුම බලාපොරොත්තු වෙනවා 🙂
    දුමින්ද ඇතුලට දැම්මේ අයුතු ජනරාශිය කියලා එකකින්
    ඒ වගේ ඇති ඉතින් අනිත් එක නොදැන කියන්නත් බෑ ශිරන්ති තාජුඩින් මරපු දවසේ ගාඩ් එකට හෙනට කෝල් අරන් තියනවා නේද
     

    mahadana_muththa

    Well-known member
  • Jan 5, 2020
    2,124
    2,661
    113
    මට හිතිලා තියෙනව ප්‍රශ්න ගොඩක් ,මම true crime ටිකක් බලන nisaa. මෙන්න මෙ වගෙ එවයෙ මොකද වෙන්නෙ?
    1. උඹ කෙල්ල එක්ක රූම්ස් ගිහින් දාල එන කොපුවෙන් ශුක්‍රානු ටික අරන් ගිහින් ප්ලාන්ට් කරනව වෙන මර්ඩර් or රේප් සීන් එකක.
    2. උඹ කරපු නැති ගාතනයක් වෙන දෙන්නෙක් කියනවා ප්ලැන් කරලා ස්ටොරිය ස්ට්‍රෙයිට් ගොතලා "අපි දැක්ක උ අරුව මරනවා". ඇසින් දුටු සාක්කි කියලා නෙ බන් යන්නෙ. හෙන කේස් ඔවා
    එහෙම කරන ඒක අමාරුයි. මොකද උන් ගොතන සාක්ෂි ඇත්ත ලෝකෙට නොගලපුනොත් උන්ටමයි ටොපිය සෙට් වෙන්නේ. උදාහරණයක් විදියට උන් කාව හරි මරනවා. මරලා උබේ ඩී එන් ඒ දානවා. දැන් මරණ පරීක්ෂණයෙන් හොයන්න පුළුවන් කීයටද කොහොමද මරුනේ කියලා. එතකොට ඒ වෙලාවේ උබ එතන හිටිය කියලා අරුන් කිව්වත් උබට පුළුවන් නම් උබ හිටපු තැන ආපු ගියපු තැන් ඔප්පු කරන්න අරුන් තමා අහු වෙන්නේ. ඉස්සර නම් ඕවා ටිකක් හරි පුළුවන් ඇති. දැන් නම් බැරි වෙයි. මොකද දැන් පෙට්ටි කඩවල්ත් සීසීටීවී තියෙනවා. උබ නිකන් පාරේ ගියත් කොහේ හරි අනිවා රෙකෝඩ් වෙනවනේ.
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,569
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    දම්වැලක් වගේ එකට එකට join වෙන්න ඕනි. කජ්ජ හිටියා නන් හිටියේ කවුරු කියාලද කියලා ඔප්පු වෙන්න ඕනි. එක ලින්ක් එකක් හරි මිස් උනොත් පෙනී පෙනී උනත් නිදහස් වෙනවා.

    අපරාධ කාරයෙක් බෙරුනට නිවැරදි එකෙක් හිරෙ යන්න ඕනි නෑ කියන තැන ඉදාලානෙ ඔව්ව බලන්නේ. එතකොට පොඩි හරි සැකයක් තිබ්බොත් අහකට වැටෙනවා.
    In criminal law, "beyond reasonable doubt" is the standard of proof the prosecution must meet to secure a conviction, meaning they must present enough evidence to convince a judge or jury of the defendant's guilt to a very high degree of certainty, leaving no rational or reasonable doubt based on the evidence.

    ඔන්න ඔය වචනේ හින්දා ගොඩක් වෙලාවට නිදහස් වෙනවා අපරාධකාරයෝ

    ලංකාවේ කන්වික්ශන් රේට් එක හෙනම අඩුයි ගෝත හුකන ලෝයර්ලයි, ජස්ටිස් සිස්ටම් එකේ හිල් හින්දයි
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    Criminal Case: Beyond a reasonable doubt (Often explained as ~95% or higher certainty (though not expressed numerically in court)
    Civil Cases: Often simplified as “more than 50% likely” (i.e., tipping the balance in favour of one side)

    Criminal case ekak bohoma amarui oppu karanna. podi hari sekayak awoth, issue ekak awoth eke wasiya Accused ta yanawa. samahara welawata api dannawa mu thama meka kale (kerewwe) kiyala but oppu karaganna amarui. godak rajapaksha la ge cases oka thama wenne. mun link wana eka thenak awul karanawa. oya wade e kale premadasath kara kiyanawane

    A ta one Z maranna
    A ta kiyanawa B ta, B kiyanawa C ta, C kiyanawa D ta, D kiyanawa E ta, E kiyanawa F ta, F maranawa Z wa.
    F wa allagaththath oke link eka udata genna be moko udata enawa wage nam oya link eke ekak wa iwara karanawa (ex: C)

    okata hodama example eka thama chandika rookanthalage gedarata set ekak bassala u wada dila konde kapapu seen eka. naduwa anthimata yanakota PSD eke samahara un merila. un pawala dunnne ne kawda kiwwe kiyala. api ona ekek dannawane kawda kiwwe kiyala but eka un eka kiyanne ne. moko dannawa kiwwoth uge family eka ungen pali gannawa kiyala

    den oya arrest karapu Nevil kiyana ekagenuth rajapaksha la allanna be. uwa meruwath u pawala denne ne. moko uta confidence denawa api balagatta gaman goda danawa ethakam edan idapan kiyala. unwa goda demme rajapaksha la nam u pawala denne ne
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark and wqe123