අපිත් සූර්ය බල සංග්‍රාමයට සෙට් වුනා ගුපියනේ ☀️

තොත්ත බබා

Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    අව්වක් වැටෙන්නෙම නැති දවස්වලට ?

    එහෙම දවස් ලංකාවෙ නෑ බං
    අව්ව යන්තන් තිබ්බත් සැලකිය යුතු විදුලියක් එනව
    හවස 6 ට වගේ අඩ අඳුර තිබ්බත් සෝල වැඩ.
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    what happened when ceb down?
    1676542838208.gif
     

    The_Joker

    Well-known member
  • Oct 5, 2013
    1,581
    1,205
    113
    Gotham City
    ඕවව්ගෙ මේන්ටනන්ස් වලට චාජ් එක කොහොමද මචන්? කොච්චර කාලෙකට සැරයක් කරන්න ඕනෙද? මම කියන්නේ පැනල් සුද්ද කරන ඒව එහෙම.
     
    • Like
    Reactions: chatura_CN and NRTG

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    Fimer eke register kale kohomada ban man gawath thiyenne oya inverter ekak
    http://auroravision.net/ ගිහින් register වෙන්න. එකේ username password තමයි app එකට දෙන්න ඕනේ. අපි ip address එකෙන් inverter එකට දෙන login credential වලින් app එකට log වෙන්න බෑ මචං.
     

    yosh371

    Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    ape gahuwe 2016 wage 5KW (CHINT), 2019 weddi full price recover una. dan duwanne nikan. (LKR 800,000)
    anik gedara gahuwe 2022 Dec oya system eakamai (ABB) (LKR 1,550,000)

    hewana watenna athu walin production adu wenawa, pena widiyata pol athu 2-3 wahenawa. damma kapuwoth hondai.
    D31EEE3C-9497-4AB8-9F9C-CD53A493FCD4.jpeg
     
    Last edited: