අපි ඉස්සර ගහපු සුපර් මාරියෝ ගේම් එක (DOS)

lahiru06

Active member
  • May 16, 2008
    890
    216
    43
    Some where in SriLanka
    අපි ඉස්සර ගහපු සුපර් මාරියෝ ගේම් එක (DOS)

    mariowallpapersupermari.jpg



    ඔන්න link දැම්මා.

    http://www.mediafire.com/?is9ev3mnqd988y8

    1). ඔක්කොම file ටික save කර ගත්තට පස්සෙ මුලින්ම nestor open කරන්න.
    2). nestor එකෙ fille click කරලා open rom කියන එකෙ click කරන්න.
    3).පස්සෙ අදාල nes file එකn open කරන්න.


    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,727
    113
    Mahanuwara
    එළකිරි,දැන් එවාට වැඩිය මෙවා හොඳයි කියලාත් වෙලාවකට හිතෙනවා:rofl: 4++++
     

    themes1

    Member
    Jan 4, 2007
    229
    1
    0
    machan mage up arrow ekata uda paninne nee. eeka mage waradak da nethnam vena mokakhari ekak eekata thiyenavada.