Aweechiyak ma yako thambintaකාටත් පොදුයි.
@raman2 menna muuta pahadili karala diyanExpose unama siya diwi nasa gnna hithe wa bn..kalayk yddi ganak ne![]()
eka mu karapu boruwak.. me thiyenne muge parana thread.. mu Australia inna nakiyek..අප්පා එහෙමද, username එක් මේ වගේ මතක තිබ්බෙ
Ara uda ekatath pahadapaneka mu karapu boruwak.. me thiyenne muge parana thread.. mu Australia inna nakiyek..
https://elakiri.com/threads/send-money-from-sri-lanka-to-australia.1963671/
https://elakiri.com/market/australian-phone-number-deidcated-for-you-no-expiry.289/
umbe dan umbe Australia phone number eka thiyana elakiri ad eka makuwa neda..@raman2 menna muutath
Uda comment dekata reply karapanumbe dan umbe Australia phone number eka thiyana elakiri ad eka makuwa neda..
ewa okkoma screen shot gahala thiyenne..
Guu modayek bn thoumbe dan umbe Australia phone number eka thiyana elakiri ad eka makuwa neda..
ewa okkoma screen shot gahala thiyenne..
Meke daahan wisthareumbe dan umbe Australia phone number eka thiyana elakiri ad eka makuwa neda..
ewa okkoma screen shot gahala thiyenne..
Okkoma marenna ona mama witharak karala hariyanne naඋඹ කරල බලල රිසල්ට් අපිටත් කියපන්