අපි හලාල් ගැන පටන් ගත්තෙත් online වලින්.

cuteoz

Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    thamunge bahubutha post walai pissu kiawelli nisa thamai ahinsaka minissu walata tharjanayak wela tiyenne, Katawath Kauruathma behe neethiya athata ganna, meweni post noda innawa natthnan thamunge id eka mama report karanawa
     

    Heshankavindu

    Active member
  • Jan 25, 2009
    995
    59
    28
    ane manda ban oya nithi danna bahane.eth me muslim nikan canser wage.lankawe palanaya karanna puluwan kamak naha.ape parana nayakayonge warada thama itin me.karanna puliwan ekama de ape patta hariyata hadaganna eka ban.bauddayo wadi unama harine.habai hari bauddayo.
     

    S.S.Baanda

    Member
    Aug 12, 2013
    2
    0
    0
    කරන්න ඕන දේ තමයි පුලුවන් තරම්,තමන්ගේ ආර්තිකයට දරන්න පුලුවන් තරම් ලමයි ප්‍රමාණයක් හදන එක.දැන් ගම් වල ගොඩක් පවුල් වල ලමයි තුන් දෙනා ඉන්නවා. ඒක නගරයට ගන්න එක තමයි තියෙන්නේ.