අපේ කොල්ලෙක්ව මරලා UK වල

Dinuka44

Well-known member
  • Apr 8, 2008
    1,141
    47
    48
    මන් ඉන්නේ ලංකාවේ බොල .. විහිලු නෙවේ බන් සිරා ..
     

    Dinuka44

    Well-known member
  • Apr 8, 2008
    1,141
    47
    48
    lankawe kiyala kiyala neh sites wala,, namuth ehe inna yaluwek gen dena ganna lebune,, kohamath TV eke yai seen eka heta anidda athulatha,, muder seen ekak nisa,,
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ow SLIIT eke kollek...

    :(
    As I heard he was working for Dominos as a pizza delivery guy,,,,he must have gone to the wrong neighborhood.... :(
     

    dazun

    Active member
  • Sep 21, 2008
    794
    84
    28
    Somewhere in Planet Earth
    Yup he was SLIIT student. Then transferred to Sheffield.
    :(
    Ahinsaka kollek ban. Re delivery ekakata gihin enakota pihiyen anala marala thiyenne.
    Salli ganna kara kiyala thama seka karanne
    mage yaluwonge hodama friendek + mage seniorge cousin kenek. :no: