අම්පාරේ මුස්ලිම් එරෙහිව සංවිධානාත්මක වා

Skylark

Member
Feb 4, 2010
2,371
87
0
සොයන්නා;22934081 said:
කතා කරලා වැඩක් නෑ බං..... එලකිරි මහ තැන්වල ඉන්න අයත් ඇස් දෙක පියාගෙන ඉන්නෙ මේ වගේ සිද්ධි වලට



මෝඩයෝ
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1838230



Skylark


* පාද සටහන: සොයන්නාගේ කැමැත්ත පරිදි මෙම කමෙන්ටුව පළ කරන ලදී ;)
 

maxtalker

Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113



    මෝඩයෝ
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1838230



    Skylark


    * පාද සටහන: සොයන්නාගේ කැමැත්ත පරිදි මෙම කමෙන්ටුව පළ කරන ලදී ;)

    වැඩක් ඇති දෙයක් දානවද ? අනිත් මිනිස්සුන්ට කරදරයක් නොවී ඉන්න පොඩි කාලෙ අම්ම තාත්ත කියල දීල නැද්ද ? නැත්තං ජාතකේ අවුලක්ද තියෙන්නේ.
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    මං කීපවතාවක්ම දැක්කා මිනිහා ඔය විදිහට ත්‍රෙඩ්ස් හයිජැක් කරල තියනවා. මිනිහ දාන්නෙම වෛරී ත්‍රෙඩ්ස්. ධර්මය සම්බන්ධයෙන් කෙනෙක් වැරදි මතේ නම් ඉන්නෙ ඒවා කරුණු සහිතව තේරුම් බේරුම් කරනවා මිසක් වෛරී අපහාසාත්මක ආමන්ත්‍රණ වලින් කියලා පලක් නෑනේ. බුදුරජාණන්වහන්සේ අන්‍යාගමිකයන් එක්ක කතාකරද්දි කතාකලේ පොයින්ට් එකට මිසක් අපහාසාත්මක විදිහට නෙමෙයිනේ .මිනිහගෙ ත්‍රෙඩ්ස් මොකෙකවත් බම්ප් නොකරන නිසා අනිත් උන්ගෙ ත්‍රෙඩ්ස් හයිජැක් කරලා හරි මොනාහරි කරගන්න බලනවා.

    අනික මිනහගෙ ෆේක් එකකුත් තියනවා ජින්තක ජිල්ලබකිට කියලා. මිනිහා ඔය ස්කයිලාර්ක් එකෙනුයි ජින්තක ජිල්ලබකිට එකෙනුයි සංවාද කරද්දි බලං ඉන්න අපිට හිනත් යනවා. එකම එකා ප්‍රොෆයිල් දෙකෙන් සංවාද කරනවා දැකලා :D :D :D

    එක නෙමෙයි බන්.... profile බර ගානක් තියෙනවා

    ජිංතක ජිල්ලබකිට ex-muslim ahmed harvard bio ewjesekara

    දැනට හම්බුන ඔක්කොම හොර profiles ටික තමයි ඔය තියෙන්නෙ.....

     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඒ ලිපිය කියෙව්වා ඊයෙම.. ඒකෙත් තියෙන්නෙ one side of the story නේ. ඒකෙත් තියෙන්නේ මුස්ලිම් අය හරි අහිංසකයි එයාලට මියන්මාර් වලින් කරදර කරනවා කියන එකනේ... ආයෙ ආයෙ එකම දේ කියන්න බැරි හින්දයි ඒකට රිප්ලයි නොකලේ.. පුලුවන් නං මං කලින් මේකෙ මතුකරපු දේවල් ගැන ඔබේ මතේ කියන්නකෝ...

    1) කුරගල විනාශ කිරීම්.
    2) හලාල් ඉල්ලීම
    3) අරාබි සංස්කෘතිය/මද්රසා පාසල් ඇතිකිරීම
    4) නැගෙනහරි සිදුවන පුරාවස්තු විනාශය.
    5) චිතගොං කඳුකරයේ සිදුකරන බෞද්ධ සංහාරය..

    ඔය ටික ගැන ඔයාගෙ මතේ කියන්නකෝ. ඊට පස්සේ තව ටිකක් තියනවා.ඒ ගැනත් කතාකරමු ඊට පස්සේ.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
    aru nan amu sohonak..
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    ඒ ලිපිය කියෙව්වා ඊයෙම.. ඒකෙත් තියෙන්නෙ one side of the story නේ. ඒකෙත් තියෙන්නේ මුස්ලිම් අය හරි අහිංසකයි එයාලට මියන්මාර් වලින් කරදර කරනවා කියන එකනේ... ආයෙ ආයෙ එකම දේ කියන්න බැරි හින්දයි ඒකට රිප්ලයි නොකලේ.. පුලුවන් නං මං කලින් මේකෙ මතුකරපු දේවල් ගැන ඔබේ මතේ කියන්නකෝ...

    1) කුරගල විනාශ කිරීම්.
    2) හලාල් ඉල්ලීම
    3) අරාබි සංස්කෘතිය/මද්රසා පාසල් ඇතිකිරීම
    4) නැගෙනහරි සිදුවන පුරාවස්තු විනාශය.
    5) චිතගොං කඳුකරයේ සිදුකරන බෞද්ධ සංහාරය..

    ඔය ටික ගැන ඔයාගෙ මතේ කියන්නකෝ. ඊට පස්සේ තව ටිකක් තියනවා.ඒ ගැනත් කතාකරමු ඊට පස්සේ.

    may be NGO :rolleyes::rolleyes:
     

    Skylark

    Member
    Feb 4, 2010
    2,371
    87
    0
    සොයන්නා;22934182 said:
    එක නෙමෙයි බන්.... profile බර ගානක් තියෙනවා

    ජිංතක ජිල්ලබකිට ex-muslim ahmed harvard bio ewjesekara

    දැනට හම්බුන ඔක්කොම හොර profiles ටික තමයි ඔය තියෙන්නෙ.....



     

    KETTU_SUNIL

    Member
    Jan 31, 2018
    517
    45
    0
    ටොයිලට් එකේ
    avatar454429_62.gif
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    මං කීපවතාවක්ම දැක්කා මිනිහා ඔය විදිහට ත්‍රෙඩ්ස් හයිජැක් කරල තියනවා. මිනිහ දාන්නෙම වෛරී ත්‍රෙඩ්ස්. ධර්මය සම්බන්ධයෙන් කෙනෙක් වැරදි මතේ නම් ඉන්නෙ ඒවා කරුණු සහිතව තේරුම් බේරුම් කරනවා මිසක් වෛරී අපහාසාත්මක ආමන්ත්‍රණ වලින් කියලා පලක් නෑනේ. බුදුරජාණන්වහන්සේ අන්‍යාගමිකයන් එක්ක කතාකරද්දි කතාකලේ පොයින්ට් එකට මිසක් අපහාසාත්මක විදිහට නෙමෙයිනේ .මිනිහගෙ ත්‍රෙඩ්ස් මොකෙකවත් බම්ප් නොකරන නිසා අනිත් උන්ගෙ ත්‍රෙඩ්ස් හයිජැක් කරලා හරි මොනාහරි කරගන්න බලනවා.

    අනික මිනහගෙ ෆේක් එකකුත් තියනවා ජින්තක ජිල්ලබකිට කියලා. මිනිහා ඔය ස්කයිලාර්ක් එකෙනුයි ජින්තක ජිල්ලබකිට එකෙනුයි සංවාද කරද්දි බලං ඉන්න අපිට හිනත් යනවා. එකම එකා ප්‍රොෆයිල් දෙකෙන් සංවාද කරනවා දැකලා :D :D :D

    :P

    අනුන්ගෙ දෙවල් ගොනෙක් වගෙ හොයලා අපුල්ලන්න කලබල වෙන්න එපා

    මගෙ නම sohan tissera

    මගෙ ප්‍රොෆයිල් එකෙ මගෙ පින්තුරයකුත් ඇති

    එච්චර කොන්දක් තියන් වැඩ කරන මට ඔහෙ වගෙ නිවටයොත් එක්කලා මොන ෆෙක්ද :P
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    සොයන්නා;22934182 said:
    එක නෙමෙයි බන්.... profile බර ගානක් තියෙනවා

    ජිංතක ජිල්ලබකිට ex-muslim ahmed harvard bio ewjesekara

    දැනට හම්බුන ඔක්කොම හොර profiles ටික තමයි ඔය තියෙන්නෙ.....


    :P මෙන්න මු මාව බොතිස්මත් කරලා උඩ කොමන්ටුව හොදට ඇස් ඇරලා කිවහන්:P
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    ඒ ලිපිය කියෙව්වා ඊයෙම.. ඒකෙත් තියෙන්නෙ one side of the story නේ. ඒකෙත් තියෙන්නේ මුස්ලිම් අය හරි අහිංසකයි එයාලට මියන්මාර් වලින් කරදර කරනවා කියන එකනේ... ආයෙ ආයෙ එකම දේ කියන්න බැරි හින්දයි ඒකට රිප්ලයි නොකලේ.. පුලුවන් නං මං කලින් මේකෙ මතුකරපු දේවල් ගැන ඔබේ මතේ කියන්නකෝ...

    1) කුරගල විනාශ කිරීම්.
    2) හලාල් ඉල්ලීම
    3) අරාබි සංස්කෘතිය/මද්රසා පාසල් ඇතිකිරීම
    4) නැගෙනහරි සිදුවන පුරාවස්තු විනාශය.
    5) චිතගොං කඳුකරයේ සිදුකරන බෞද්ධ සංහාරය..

    ඔය ටික ගැන ඔයාගෙ මතේ කියන්නකෝ. ඊට පස්සේ තව ටිකක් තියනවා.ඒ ගැනත් කතාකරමු ඊට පස්සේ.

    මගෙ ත්‍රෙඩ් එකට ඇවිදින් මම පිටු ගනන් දුන්න උත්තර වලට උත්තර නැතුව ඉතින් මොකො කරන්නෙ මම :P
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    සොහොන;22935050 said:
    :P

    අනුන්ගෙ දෙවල් ගොනෙක් වගෙ හොයලා අපුල්ලන්න කලබල වෙන්න එපා

    මගෙ නම sohan tissera

    මගෙ ප්‍රොෆයිල් එකෙ මගෙ පින්තුරයකුත් ඇති

    එච්චර කොන්දක් තියන් වැඩ කරන මට ඔහෙ වගෙ නිවටයොත් එක්කලා මොන ෆෙක්ද :P

    ඔය උන් කියල තියෙන්නේ උඹ ගැන නෙමේ බන්
    අර ස්ක්යිලර්ක් කියල එළකිරියේ දර්මය දෙසන එකෙක් ගැන උගේ කියල සැකකරන වෙනත් අකවුන්ට් ගැන
    උබ ගැන නෙමේ
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    සොහොන;22935050 said:
    :P

    අනුන්ගෙ දෙවල් ගොනෙක් වගෙ හොයලා අපුල්ලන්න කලබල වෙන්න එපා

    මගෙ නම sohan tissera

    මගෙ ප්‍රොෆයිල් එකෙ මගෙ පින්තුරයකුත් ඇති

    එච්චර කොන්දක් තියන් වැඩ කරන මට ඔහෙ වගෙ නිවටයොත් එක්කලා මොන ෆෙක්ද :P

    අමු කැවිලද ඕයි. ස්කයිලාර්ක් ඇවිල්ලා ත්‍රෙඩ් එක හයිජැක් කරාට උට කිව්වෙ. ෆෝරම් එකක ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ්ස් කියවන්න දන්නෙ නැද්ද. ගිහිං ඇස් සුද්දං කරං ආයෙ කියවලා බලනවා ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්නේ නැතිව.

    ඉන්ටර්නෙට් එකේ හැමතැනම ඇත්ත නමින් ඉන්න එක හෙන කොන්දක් තියන වීර කමක් කියලද හිතන්නේ. ඔහෙගෙ ඉන්ටර්නෙට් සාක්ෂරතාවය බිංදුවයි එහෙනං. අයිඩෙන්ටිටි තෙෆ්ට් එකකට අහුඋනදාට තේරෙයි. එතකල් පරෙස්සං කරලා තියාගන්නවා කොන්ද. රියල් ඉන්න තැන් තියනවා, අනෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. සුඩෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ් එකක රිප්ලයි එක ගහල තියන යූසර්නේම් එක කියෝගන්න බෑ. එනව මෙතන ලබ්බක් කියවන්න.
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    සොහොන;22935051 said:
    :P මෙන්න මු මාව බොතිස්මත් කරලා උඩ කොමන්ටුව හොදට ඇස් ඇරලා කිවහන්:P

    Dude , how high r u now :D :D :D

    උඹ වගේ ගොං හරකෙක් යකෝ , මෝඩ මූසලයෙක්. ස්කයිලාර්ක් ගැන කියන්නේ. උඹටද ෆේක් තියෙන්නේ ජින්තක ජිල්ලබකිට කියලා ? උඹ මේකෙ බුද්ධ ධර්මය ගැන කතාකරනවාද ? අහක යන රෙද්දවල් ඇඟේ දාගන්නෙ නැතිව හිටහං. අනේ මංදා.. කතාව කම්කරු අයිතිය, පීඩිත පංතිය... ඒ උනාට ෆෝරම් එකක ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියොගන්න දන්නෑ හරියට.
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    අමු කැවිලද ඕයි. ස්කයිලාර්ක් ඇවිල්ලා ත්‍රෙඩ් එක හයිජැක් කරාට උට කිව්වෙ. ෆෝරම් එකක ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ්ස් කියවන්න දන්නෙ නැද්ද. ගිහිං ඇස් සුද්දං කරං ආයෙ කියවලා බලනවා ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්නේ නැතිව.

    ඉන්ටර්නෙට් එකේ හැමතැනම ඇත්ත නමින් ඉන්න එක හෙන කොන්දක් තියන වීර කමක් කියලද හිතන්නේ. ඔහෙගෙ ඉන්ටර්නෙට් සාක්ෂරතාවය බිංදුවයි එහෙනං. අයිඩෙන්ටිටි තෙෆ්ට් එකකට අහුඋනදාට තේරෙයි. එතකල් පරෙස්සං කරලා තියාගන්නවා කොන්ද. රියල් ඉන්න තැන් තියනවා, අනෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. සුඩෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ් එකක රිප්ලයි එක ගහල තියන යූසර්නේම් එක කියෝගන්න බෑ. එනව මෙතන ලබ්බක් කියවන්න.

    කනත්තට ගොස් විනාඩියක නිශ්ශබ්දතාවයක් පවත්වන්න...... :rofl::rofl:
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    Dude , how high r u now :D :D :D

    උඹ වගේ ගොං හරකෙක් යකෝ , මෝඩ මූසලයෙක්. ස්කයිලාර්ක් ගැන කියන්නේ. උඹටද ෆේක් තියෙන්නේ ජින්තක ජිල්ලබකිට කියලා ? උඹ මේකෙ බුද්ධ ධර්මය ගැන කතාකරනවාද ? අහක යන රෙද්දවල් ඇඟේ දාගන්නෙ නැතිව හිටහං. අනේ මංදා.. කතාව කම්කරු අයිතිය, පීඩිත පංතිය... ඒ උනාට ෆෝරම් එකක ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ් එකක් කියොගන්න දන්නෑ හරියට.

    NGO ජබුක්ssssss :lol: :lol:
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    අමු කැවිලද ඕයි. ස්කයිලාර්ක් ඇවිල්ලා ත්‍රෙඩ් එක හයිජැක් කරාට උට කිව්වෙ. ෆෝරම් එකක ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ්ස් කියවන්න දන්නෙ නැද්ද. ගිහිං ඇස් සුද්දං කරං ආයෙ කියවලා බලනවා ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්නේ නැතිව.

    ඉන්ටර්නෙට් එකේ හැමතැනම ඇත්ත නමින් ඉන්න එක හෙන කොන්දක් තියන වීර කමක් කියලද හිතන්නේ. ඔහෙගෙ ඉන්ටර්නෙට් සාක්ෂරතාවය බිංදුවයි එහෙනං. අයිඩෙන්ටිටි තෙෆ්ට් එකකට අහුඋනදාට තේරෙයි. එතකල් පරෙස්සං කරලා තියාගන්නවා කොන්ද. රියල් ඉන්න තැන් තියනවා, අනෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. සුඩෝනිමස් ඉන්න ඕන තැන් තියනවා. ක්වෝට් කරපු ත්‍රෙඩ් එකක රිප්ලයි එක ගහල තියන යූසර්නේම් එක කියෝගන්න බෑ. එනව මෙතන ලබ්බක් කියවන්න.

    හරි ඔයි වැරදුනා තමයි එත් මොකො කලබල


    කොන්ද තියන උන් හැන්ගෙන්නෙ නැ තමුන්ගෙ මතය වෙනුවෙන් විවුර්තව කතා කරනවා එකට හයිය තියනවා

    එත් උබලා මිනිමරන්න කත වුනාට නමක් වත් අගවන්නෙ නැති ලමිස්සියො වගෙ :P
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    සොයන්නා;22935988 said:
    කනත්තට ගොස් විනාඩියක නිශ්ශබ්දතාවයක් පවත්වන්න...... :rofl::rofl:

    :P උබ ඉතින් සාන්තුවරනයානෙ හිනෙන් වත් පව් නොකරන්න ඇති :rofl: