yes, eka pili gannawa.. ohoma dawas dala thibunama edatawath mathak wenawane... anika School wala oya wage dewal dawas celebrate karanneth Trend eka nisa.. anika school ekaka ohoma dewal karana eka hodayi... mokada edatawath demawpiyinge age kiyala denawane.. mama kiyanne trend ekata Marketing geta walata ahuwela boruwata sobana daana ape posh kollo kellonta...