අම්මෝ මං කරල තියෙන නෝටි වැඩ. මං වගේ නරක ලමයෙක් 😣

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    කක් තාරක මට අභුත චෝදනා ඉදිරිපත් කරනව. මේ ඒවා

    ඕකා ඇවිල්ලා හෙන චාටර් ඩයල් එකක්, අද වෙනකන් මෙතන වැඩකට ඇති දෙයක් දාල නෑ, එක එක ෆේක් අටවන් මිනිස්සු බුලි කරනවා,ඩයල් එකට කවුරුහරි දියුනුවෙනවා බලන් ඉන්න බෑ ඒකට මොකක්හරි කියලා ත්‍රෙඩ් දානව. කොටින්ම අනිත් උන්ට බැන බැන ඉන්න කාලකන්න චරිතයක්.

    මූ ඉස්සර එක එක අකවුන්ට් වලින් ඉන්සෙස්ට් සීන් ගැන ත්‍රෙඩ් දැම්මා. ඒවා මාට්ටු උනාට පස්සෙ ශේප් එකේ මාරු උනා.

    මූ වගේ උන් නිසා තමා මේ වැඉ ෆොරම් මැරිලා යන්නෙ.


    මමනම් මේකෙ දියුනුවෙන උන්ට කෙලවල නෑ ඒත් මේ කක්තාරක මීට අවුරුදු කීපයකට කලින් නදුන්ට හොදම එකෙන් ඇරිය කියල දන්නව කිරියෙ හැමෝම. මූ කොච්චර කාලකන්නියෙක්ද කියනවනම් නදුන් හදපු ෆෝරම් එකේ අකවුන්ට් දෙසීයක් හදල ඒකට වෙන උන්ට සයින් වෙන්න බැරි තැනට වැඩේ කරා.

    ඔය ඉන්සෙස්ට් ප්‍රමෝට් කරන්න උවමනාව තියෙන්නෙ තාරකට කියල ඌගෙ රිප්ලයි දැක්කම පේනව, දාන්නෙම
    අම්ම දිහා බලල අතේ ගහපන්
    අම්මව නංගිව වේසකමේ යවපන්
    අම්මගෙ වල දිහා බලාගෙන අතේ ගහපන්
    කියන රිප්ලයි. ඔය කියන ෆේක් සෙට් එකත් මූගෙම ඒව වෙන්න ඇති.

    පුද්ගලික ජීවිතේ බැලුවොත් සීයගෙ දේපල අයියට නොදී තනියම හොරෙන් ලියාගෙන දෙමව්පියො මහගෙදරින් එලවන්න ට්රයි කරන ගූ චරිතයක්.

    ඔය ඔක්කොම කතා මේකෙ කියල මූ රැන්ඩම් ත්රේඩ් දානව සෝලා ගහන්න කීයක් යනවද? තට්ටු තුනේ ගෙයක් හදන්න කීයක් යනවද? කියල, එතකොට මේකෙ සමහර උන් හිතන්නෙ මූ ලොකු ජෝබ් එකක් කරන සල්ලිකාර වැදගත් එකෙක් කියල. බොන ලිදට කබරයො මීයො වැටෙනවට පියනක් දාගන්න බැරි කැලනි හිගන්න.


    ඔච්චර කැරිවැඩ කරන එකා කියනව මං හින්ද එලකිරිය විනාශ වෙනවලු. මූත් අර ඉන්දරේ වගේ මංහරි අනිත් ඔක්කොම වැරදි කියල හිතන් ඉන්න කැරිම මෝඩයෙක්. සෝෂල් anxiety හින්ද කාමරේ රිංගගෙන කයිවාරු ගහන ඔන්ලයින් චන්ඩිය. කිරිය වැහුන දවසක මූ තමයි මුලින්ම සුයිසයිඩ් කරගන්නෙ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    කක් තාරක මට අභුත චෝදනා ඉදිරිපත් කරනව. මේ ඒවා




    මමනම් මේකෙ දියුනුවෙන උන්ට කෙලවල නෑ ඒත් මේ කක්තාරක මීට අවුරුදු කීපයකට කලින් නදුන්ට හොදම එකෙන් ඇරිය කියල දන්නව කිරියෙ හැමෝම. මූ කොච්චර කාලකන්නියෙක්ද කියනවනම් නදුන් හදපු ෆෝරම් එකේ අකවුන්ට් දෙසීයක් හදල ඒකට වෙන උන්ට සයින් වෙන්න බැරි තැනට වැඩේ කරා.

    ඔය ඉන්සෙස්ට් ප්‍රමෝට් කරන්න උවමනාව තියෙන්නෙ තාරකට කියල ඌගෙ රිප්ලයි දැක්කම පේනව, දාන්නෙම
    අම්ම දිහා බලල අතේ ගහපන්
    අම්මව නංගිව වේසකමේ යවපන්
    අම්මගෙ වල දිහා බලාගෙන අතේ ගහපන්
    කියන රිප්ලයි. ඔය කියන ෆේක් සෙට් එකත් මූගෙම ඒව වෙන්න ඇති.

    පුද්ගලික ජීවිතේ බැලුවොත් සීයගෙ දේපල අයියට නොදී තනියම හොරෙන් ලියාගෙන දෙමව්පියො මහගෙදරින් එලවන්න ට්රයි කරන ගූ චරිතයක්.

    ඔය ඔක්කොම කතා මේකෙ කියල මූ රැන්ඩම් ත්රේඩ් දානව සෝලා ගහන්න කීයක් යනවද? තට්ටු තුනේ ගෙයක් හදන්න කීයක් යනවද? කියල, එතකොට මේකෙ සමහර උන් හිතන්නෙ මූ ලොකු ජෝබ් එකක් කරන සල්ලිකාර වැදගත් එකෙක් කියල. බොන ලිදට කබරයො මීයො වැටෙනවට පියනක් දාගන්න බැරි කැලනි හිගන්න.


    ඔච්චර කැරිවැඩ කරන එකා කියනව මං හින්ද එලකිරිය විනාශ වෙනවලු. මූත් අර ඉන්දරේ වගේ මංහරි අනිත් ඔක්කොම වැරදි කියල හිතන් ඉන්න කැරිම මෝඩයෙක්. සෝෂල් anxiety හින්ද කාමරේ රිංගගෙන කයිවාරු ගහන ඔන්ලයින් චන්ඩිය. කිරිය වැහුන දවසක මූ තමයි මුලින්ම සුයිසයිඩ් කරගන්නෙ
    ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, අම්මා මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා අදත් ආවද පුකේ ඇරගන්න 👇 👇 🤭 🤭



    මේ තියෙන්නෙ උඹ මේ ෆෝරම් එකට අප්‍රමාන වැදගත් කමක් දෙන්න දාපු ත්‍රෙඩ්, රිප්ලයි. උඹට සරලව වෙන එකෙක් දියුනුවෙනවා පේන්න බෑ, මොකද උඹට පුලුවන් එකමදේ අම්ම මතක් කර්ලාඅ අතේ ගහන්න විතරක් නිසා. 🤭 🤭 👇 👇

    17352431_003_70e4.jpg


    බහුතරය ලමයි හැදුවත් නැතත් මේවගේ 28 පැන්නම. තව බඩේ ස්ට්රෙච්මාක්. මෙහෙම ඒව සෙට්වෙනව අනන්ත . ගහන්න තියා ඇදුම් නැතිව බලන්නවත් හිතෙන්නෙ නෑ බං අප්පිරියයි.
    කෙලින්ම කියපන් කැතයි ගෑනියේ ඇග අඩු කරගනින් කියල.

    View attachment 257057
    View attachment 257058

    View attachment 257059


    ජිම් පේජ්වල මේව දැක්කෙ.

    මං අදුරන එකෙක් ජිම් ගිහින් ඔය කොලබ පැත්තෙ එකකට . දවසක් උගෙ ඛෙන්ඩ පෙරලිලා. ජිම් එකේ එකාට කීවම ඌ මූව රෙස්ට් රූම් එකට එක්කරගෙන ගිහින් මසාජ් එකක් දුන්නම ඕක හරියනව කියල මූගෙ පුක මිරිකනවලු. මූ කියල ඔතන නෙවෙයි රිදෙන්නෙ දනහිසෙන් පහල කියල. එතකොට අරූ එකපාරටම මූගෙ කලිසම පාතට ඇදල. මූත් එකෙන්ම කලිසම උස්සගෙන නොන්ඩිගගහ දුවගෙන ගිහින් බෑග් එකත් අරගෙන ජිම් එකෙන් එලියට පැනල.

    පොතේ හැටියටනම් එහෙමයි.
    හොර රැලේ නායකය බෙල්ලට කඩුපාර දෙද්දි කඩුව පරඩැල වගේ උනාලු හාමෝදුරුවො සමාධියට සමවැදුන හින. තව සිටු කුමාරියකට උනු තෙල් ඔලුවට හැලුවම පිච්චුනේ නැල්ලු සමාධියට සමවැදුන නිසා.

    මේ ලගදි හාමුදුරුනමක් බනට කීව ලගදි එක උපාසක මහත්තයෙක් ලොරිය එලවගෙන යද්දි පෙරලුනපාර "සීරීපාදේ" කියල කෑගැහුවලු . එතකොට මුකුත් නොවී බේරුනලු .

    අපිට බන කීවට මුන්නාන්සේලත් ඕව පිලිපදිනවනම් අද ජීවතුන් අතර.

    මූ කක් නෙවෙයි.
    මට මේක ඌට ඇනොනිමස්ලි කියන්ඩෝන.
    අර පරයගෙ කට හොදනැ කක් තාරක වගේ කට ඇරියම . මං ඕකට ඩ්රයිවින් රස්සාවක් හොයල දුන්න මූ කමාපැනියෙ වාහනයක තෙල් ඇදල මාට්ටුවෙලා ජොබ් එක නැති උනා. මට ආපහු ඒක හදල දෙන්න කීවම මං බැනල එලොගත්ත. පකය බීල ගේ ඉස්සරහින් යද්දි බැනගෙන ගියා මට. මූට මයිත්රී වඩල ඇතිවෙලා තියෙන්නෙ.

    මේ හුකන ලෝකෙ නොහුක නොහිටියොත් හිකවෙනවා...

    ගියොත් ඌට ඉන්න පුලුවන්වෙයිද ඕකෙ. මනුස්සයෙක්ට අත දුන්නත් අත හෝදන එකා. මූට OCD ද මන්දා

    මූ කට ඇරියොත් කරන්නෙම වැඩසටහනේ ඉන්න එකෙකුට බලු කතාවක් කියන එක. සමහරු හිතන් ඉන්නෙ ඌ ෆනී කියල. ඒත් ඇත්තටම තියෙන්නෙ ඌගෙ මං පොර මානසිකත්වය.

    පනහක් විතර ගහපු බඩුවකට කරගහල මං කැරිය මම තරම් එකෙක් නෑ කියල හිතාගෙන රගනව, කක්තාරක වගේමයි
    ------ Post added on Sep 28, 2025 at 9:48 AM