බාගෙට scientist vibe එකකුයි බාගෙට මන්තරකාරි vibe එකකුයි ආවා(.) (.) mekatada vibe ekak newe?
අඩො අඩො, මං මේ උඹලා වෙනුවෙන් දැම්මේ..මන් කියනව අර වඩු කෙල්ලට උඹ අනිත් කෙල්ලන්ටත් ලයින් කියල...
ඕක තමයි බන් මට නම් නියම ගාන(.) (.) mekatada vibe ekak newe?
මනෝ පාරක් ගහපන්Than deka wahan inna nisa vibe eken wedak na ..
බාගෙට scientist vibe එකකුයි බාගෙට මන්තරකාරි vibe එකකුයි ආවා

Photoshoot da?Kellawa set karaganna widiyak nedda

අදනං දවසම සුභයි ඕයි... දැකපු පලවෙනි ත්රෙඩ් එක... ඒකි හරිම ලස්සනයි...Insta message ekak daala balapan,,Kellawa set karaganna widiyak nedda