Usaid gaththa list eka ali karanna kiuwoth jeppo anathaiමාලිමාව කියන හුත්තක් නැ! 2019දි අනාතෙයො රැලක් එක්ක ජෙප්පො අටව ගනිපු "ආඩි" පිරිසක් ඔකෙ ඉන්නෙ. හැමොම ඉන්නෙ තමන්ගෙ වාසියට! හොරිනිට ලොවෙත් තමන්ගෙ පක්සෙකින් බලෙට එන්න බැ! හොරිනි ඇමරිකන් ප්රයිඩ් බලකාලෙ බලල් අතක් විතරයි! දැන් ඇමරිකන් ප්රයිඩ් හුප්තවල් ඉවරයි! එක නිසා දැන් ජුලී චැන් ප්රයිඩ් නැ! එ නැව ගියා.
ශෙල් එකෙ ශෙඩ් එක ඔපන් කරන්න රජයෙ උන් එකෙක්වත් ගෙන්නල නැ! ජුලී එක ඔපන් කලෙ!
තමන්ට වාසි නැති වෙනවා පෙනෙද්දි හාර්ඩ් කොර් ජෙප්පොඉතිරි වෙද්දෙ මාලිමා ගන් කබර මීයො පැනල යනවා. ඔකුනුත් ලන්කාවෙ උන් නෙ. වාසි ගන්න සෙට් උනෙ!
තුච්ච මිනීමරි හොරිකඩ පොහොට්ටුව සීයල පරද්දල හරිනි ඇතුලු මාලිමාවෙ ආන්ඩුවක් ඇමරිකාවෙන් කලා නම් මරුනෙ. ඒ කියන්නෙ උන් හොද වැඩත් කරනව නේමාලිමාව කියන හුත්තක් නැ! 2019දි අනාතෙයො රැලක් එක්ක ජෙප්පො අටව ගනිපු "ආඩි" පිරිසක් ඔකෙ ඉන්නෙ. හැමොම ඉන්නෙ තමන්ගෙ වාසියට! හොරිනිට ලොවෙත් තමන්ගෙ පක්සෙකින් බලෙට එන්න බැ! හොරිනි ඇමරිකන් ප්රයිඩ් බලකාලෙ බලල් අතක් විතරයි! දැන් ඇමරිකන් ප්රයිඩ් හුප්තවල් ඉවරයි! එක නිසා දැන් ජුලී චැන් ප්රයිඩ් නැ! එ නැව ගියා.
ශෙල් එකෙ ශෙඩ් එක ඔපන් කරන්න රජයෙ උන් එකෙක්වත් ගෙන්නල නැ! ජුලී එක ඔපන් කලෙ!
තමන්ට වාසි නැති වෙනවා පෙනෙද්දි හාර්ඩ් කොර් ජෙප්පොඉතිරි වෙද්දෙ මාලිමා ගන් කබර මීයො පැනල යනවා. ඔකුනුත් ලන්කාවෙ උන් නෙ. වාසි ගන්න සෙට් උනෙ!
මේක ඇත්තක්.api malimawa diya wenne denne naha
baya wenna epa
88/89 කාලෙ ජෙප්පො සීල ව්යාපාර කරන්න ඇති නෙ බන්?තුච්ච මිනීමරි හොරිකඩ පොහොට්ටුව සීයල පරද්දල හරිනි ඇතුලු මාලිමාවෙ ආන්ඩුවක් ඇමරිකාවෙන් කලා නම් මරුනෙ. ඒ කියන්නෙ උන් හොද වැඩත් කරනව නේ